Czy analizowałeś jak długo w Twojej drukarni trwa wycena produkcji pudełek?
Jak do tej pory wyglądał proces:
Ile to trwa czasu? Do 24 godzin? Czasem do 48?
Czy ten czas został dobrze wykorzystany? ilu klientów nie przeszło przez kompletny proces?
Odpowiedz zapewne nie jest jednoznaczna – zapytania o dużej wartości pewnie lepiej obsługiwać właśnie w taki sposób, ale czy warto to robić dla zapytań o stosunkowo niskiej wartości?
Sprawdź jak Key2Pack pomoże Ci w wygenerowaniu oszczędności i zdobyciu nowego klienta.
Key2Pack bazuje na przetestowanym w kilkuset drukarniach oprogramowaniu Key2Print 2.0. Key2Print 2.0 obsługuje pełen proces zakupu produktów drukowanych – jest to kompletna strona ze sklepem online, obsługą płatności i procesów produkcyjnych po złożeniu zamówienia.
A teraz doposażyliśmy Key2Print w moduł do wykrojników pudełek tworząc Key2Pack, które pozwala na wygodną wycenę i zamówienie on-line na nowej stronie Twojej drukarni.
Podczas procesu wyceny na Twojej stronie wyposażonej w Key2Pack klient;
Po uzyskaniu danych następuje wyrysowanie wykrojnika, symulacja ilości użytków na arkuszu, wyliczenie długości noży oraz przekalkulowanie ceny na podstawie dowolnych formuł opisanych w arkuszu Excel załadowanym do systemu.
Na ekranie konfiguratora klient widzi cenę za swoje zamówienie, może pobrać wykrojnik w rozmiarze 1:1 w formacie PDF a następnie - albo wgrać przygotowany wcześniej plik, albo zlecić grafikowi pracę na wykrojniku i wrócić później.
Za zamówienie klient zapłaci przelewem online, albo jeśli to klient stały – przelewem z odroczonym terminem – w dowolny sposób konfigurujesz metody płatności.
Zamówienia, które spłyną do Twojej drukarni możesz obsługiwać w obrębie Key2Pack, lub możesz przesłać do oprogramowania typu ERP/MIS, które już jest zainstalowane w Twojej drukarni.
Sprawdź już dziś jak zostanie zoptymalizowana praca Twojego zespołu sprzedażowego i jakie oszczędności w dziale konstruktorów wprowadzi Key2Pack.