Ch­ro­ma po raz ko­lej­ny z roz­wi­ąza­niem Du­ploPoprzedni artykuł 

Ty­si­ące wy­dru­ków dzien­nie – to ska­la pro­duk­cji dru­kar­ni Ch­ro­ma. Uspraw­nia­jąc pro­ce­sy pro­duk­cyj­ne po raz ko­lej­ny fir­ma do­ko­na­ła za­ku­pu urządze­nia z ofer­ty Du­plo. Tym ra­zem jest to cy­fro­wy sys­tem 600i Pro z po­daj­ni­kiem DSF-6000. W co­dzien­nej pra­cy istot­ne są au­to­ma­ty­za­cja ma­szy­ny oraz jej in­tu­icyj­na ob­słu­ga. In­we­sty­cja wpły­nęła po­zy­tyw­nie na opty­ma­li­za­cję pro­ce­su pro­duk­cji ka­ta­lo­gów – jed­ne­go z sze­ro­kiej ga­my pro­duk­tów wy­ko­ny­wa­nych przez Ch­ro­mę. Urządze­nie Du­plo prze­zna­czo­ne jest do szy­cia ni­skich na­kła­dów, a wiec dru­ko­wa­nych cy­fro­wo, co po­zwo­li­ło dru­kar­ni od­ci­ążyć ma­szy­ny, które ob­słu­gu­ją pro­duk­cję ka­ta­lo­gów dru­ka­wa­nych na ma­szy­nach of­f­se­to­wych.

Ka­żda in­we­sty­cja dru­kar­ni Ch­ro­ma, jak za­pew­nia jej kie­row­nic­two, jest od­po­wie­dzią na dy­na­micz­ny roz­wój fir­my, ja­ki ma tu miej­sce od wie­lu lat. „To pro­ces sta­ran­nie prze­my­śla­ny, które­go ce­lem jest ge­ne­ro­wa­nie po­zy­tyw­nych zmian w przed­si­ębior­stwie, słu­żących przede wszyst­kim na­szym klien­tom – mówi Mar­ta Wuj­da, ma­na­ger do spraw ba­dań i roz­wo­ju w dru­kar­ni Ch­ro­ma. – Tak by­ło rów­nież w przy­pad­ku in­we­sty­cji w no­wy sys­tem bro­szu­ru­jący. No­wo­cze­sny park maszyno­wy oraz za­awan­so­wa­ne sys­temy in­for­ma­tycz­ne są nie­zbęd­nym ele­men­tem wy­so­kiej ja­ko­ści dru­ku. Do­ty­czy to rów­nież sys­temów wy­ka­ńcza­jących. Ja­kiś czas te­mu roz­po­częli­śmy po­szu­ki­wa­nie roz­wi­ąza­nia, które umo­żli­wi­ło­by nam oszczęd­no­ści cza­so­we przy re­ali­za­cji za­mówień na ni­sko­na­kła­do­we bro­szu­ry. Po­trze­bo­wa­li­śmy ma­szy­ny, która – za­pew­niając wy­so­ką ja­ko­ść opra­wy – by­ła­by rów­nież od­po­wie­dzią na co­raz częściej ocze­ki­wa­ny przez klien­tów krót­ki czas re­ali­za­cji ich zle­ceń. Naj­bar­dziej do­pa­so­wa­nym do tych po­trzeb oka­zał się cy­fro­wy sys­tem 600i Pro z po­daj­ni­kiem DSF-6000 z ofer­ty
Du­plo”.

Na de­cy­zję o wy­bo­rze urządze­nia wpły­nął fakt, że Ch­ro­ma po­sia­da­ła już w swo­im par­ku ma­szy­no­wym urządze­nie te­go pro­du­cen­ta i by­ła z nie­go za­do­wo­lo­na. „W na­tu­ral­ny wi­ęc spo­sób – mówi Grze­gorz Ufa, szef pro­duk­cji w dru­kar­ni Ch­ro­ma – przy no­wej in­we­sty­cji bra­li­śmy pod uwa­gę ma­szy­ny te­go pro­du­cen­ta, choć po­rów­ny­wa­li­śmy ta­kże ofer­ty in­nych do­staw­ców. Osta­tecz­nie jed­nak wybra­li­śmy sys­tem z ofer­ty Du­plo i je­ste­śmy z te­go za­do­wo­le­ni”.

Grze­gorz Ufa pod­kre­śla, że urządze­nie Du­plo 600i jest w du­żym stop­niu zauto­ma­ty­zo­wa­ne, co ma prze­ło­że­nie na po­zy­tyw­ne aspek­ty co­dzien­nej pro­duk­cji . „Ma­szy­na jest pro­sta w ob­słu­dze, a jej prze­zbro­je­nie jest sto­sun­ko­wo krót­kie i nie wy­ma­ga ma­nu­al­nej pra­cy od ope­ra­to­rów, a to by­wa cza­so­chłon­ne. Przy pro­duk­cji, ja­ką re­ali­zu­je­my oszczęd­no­ści cza­so­we są za­wsze wa­żnym ele­men­te­m”.

Ch­ro­ma to fir­ma z po­nad 20-let­nią hi­sto­rią, która od 2009 ro­ku świad­czy usłu­gi dru­ku przez In­ter­net. Jest obec­nie jed­ną z naj­wi­ęk­szych (jej za­kład pro­duk­cyj­ny li­czy so­bie oko­ło 15 tys. m2) firm po­li­gra­ficz­nych w Pol­sce. Ka­żde­go dnia re­ali­zo­wa­nych jest tu oko­ło 2000 zle­ceń. Fir­ma za­trud­nia bli­sko 300 pra­cow­ni­ków. To tyl­ko nie­które ele­men­ty skła­do­we jej suk­ce­su. Na ten skła­da się rów­nież ofe­ro­wa­na jej klien­tom no­wo­cze­sna plat­for­ma, która umo­żli­wia au­to­ma­tycz­ną wy­ce­nę po­nad mi­lio­na kon­fi­gu­ra­cji pro­duk­tów w do­wol­nym na­kła­dzie, z mo­żli­wo­ścią wy­sy­łki za­gra­nicz­nej oraz multiwy­sy­łki – wy­sy­łki za­mówień do wie­lu lo­ka­li­za­cji jed­no­cze­śnie. W swo­jej ofer­cie po­sia­da sze­ro­ką ga­mę pro­duk­tów: od ulo­tek, po­przez pla­ka­ty, ka­ta­lo­gi po ka­len­da­rze czy wi­zy­tów­ki. Ofe­ru­je rów­nież in­no­wa­cyj­ne ro­dza­je uszla­chet­nień w po­sta­ci zło­ceń, sre­brzeń, fo­lii ty­pu soft skin oraz la­kie­rów UV o wy­so­kim stop­niu po­ły­sku i la­kier drip off. Re­ali­zu­je swo­je usłu­gi 24 go­dzi­ny na do­bę przez 7 dni w
 ty­go­dniu.

„Ta­ki ro­dzaj pro­duk­cji – pod­kre­śla Mo­ni­ka Racz­kow­ska, dy­rek­tor Ch­ro­ma.pl – zo­bo­wi­ązu­je fir­mę przy ka­żdej in­we­sty­cji do wy­bo­ru naj­lep­sze­go sprzętu, który w naj­wi­ęk­szym za­kre­sie zop­ty­ma­li­zu­je jej pro­duk­cję. Tak by­ło rów­nież w przy­pad­ku li­nii do bro­szu­ro­wa­nia. In­we­sty­cja da­ła nam mo­żli­wo­ść wy­bo­ru urządze­nia szy­jące­go ka­ta­lo­gi ze względu na tech­ni­kę i na­kład. Ła­twiej­sze jest obec­nie rów­nież pla­no­wa­nie pro­duk­cji, dzi­ęki cze­mu mo­że­my efek­tyw­niej re­ali­zo­wać po­szcze­gól­ne zle­ce­nia, co w przy­pad­ku dru­kar­ni ta­kiej jak na­sza – obok wy­so­kiej ja­ko­ści, ja­ką ofe­ru­je­my na­szym klien­tom – jest prio­ry­te­te­m”.

„To dla nas bar­dzo do­bra wia­do­mo­ść – mówi Mi­chał Mo­czul­ski, od­po­wie­dzial­ny w fir­mie Du­plo za tę sprze­daż – że dru­kar­nia Ch­ro­ma, która jest wzo­rem do na­śla­do­wa­nia dla wie­lu firm po­li­gra­ficz­nych w Pol­sce, po raz ko­lej­ny zde­cy­do­wa­ła się na wy­bór sys­te­mu z na­szej ofer­ty, sta­wia­jąc na dy­wer­sy­fi­ka­cję ob­słu­gi swo­ich zle­ceń i opty­ma­li­zu­jąc dzi­ęki te­mu pro­ces ich re­ali­za­cji. To nie­zmier­nie wa­żne dla firm, które ko­rzy­sta­ją w co­dzien­nej pro­duk­cji za­rów­no z tech­no­lo­gii cy­fro­wej, jak rów­nież of­f­se­to­wej, a to prze­cież sta­je się dziś stan­dar­dem. Sy­ste­my do bro­szu­ro­wa­nia Du­plo są od­po­wie­dzią na te­go ro­dza­ju po­trze­by, dlate­go bar­dzo dzi­ęku­je kie­row­nic­twu Ch­ro­my za za­ufa­nie i ser­decz­nie za­pra­szam do kon­tak­tu wszyst­kich za­in­te­re­so­wa­ny­ch”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści