Jak dotrzeć do odbiorców, udoskonalić firmowy marketing i efektywnie wykorzystywać nowoczesne technologie? Jak budować w konsumentach poczucie indywidualnej interakcji z marką? Właśnie te zagadnienia będą przedmiotem dyskusji podczas Canon Future Promotion Forum, które w tym roku po raz pierwszy odbędzie się online.
Canon Future Promotion Forum to ceniona platforma wymiany wiedzy ekspertów z dziedziny marketingu. Ważne miejsce w programie konferencji zajmują tematy skutecznego nawiązywania kontaktu z klientem oraz budowania tak zwanej lojalności konsumenckiej. W tym roku prelegenci Forum skupią się zwłaszcza na przedstawieniu nowoczesnych rozwiązań marketingowych, opartych o wykorzystanie indywidualnych danych. Bo właśnie uwzględnienie czynnika ludzkiego – emocji – coraz częściej napędza firmowy marketing. Jak przekonują eksperci, warto wzmocnić swój przekaz poprzez wykorzystanie spersonalizowanych materiałów drukowanych, aby uzupełnić komunikację z klientem o element międzyludzkiej interakcji.
Głównym mówcą tegorocznej edycji będzie Mark de Bruijn, holenderski autor oraz dyrektor marketingu na region EMEA w Smartly.io. Według portalu LinkedIn to współcześnie jeden z najbardziej inspirujących ekspertów z zakresu marketingu. Znalazł się również na liście Top 100 B2B European Marketing Leaders 2019 (wg Hottopics). Podczas Forum jako jeden z czołowych ekspertów w swojej dziedzinie, podzieli się doświadczeniami z zakresu obsługi klienta i nawiązywania bliższych relacji między firmą a konsumentem. Trzon wystąpienia będzie stanowić najnowsza książka de Bruijna „Customers Are People Too" („Klienci to też ludzie”).
Canon Future Promotion Forum 2020 skierowane jest do:
Na podstawie informacji firmy Canon