Wzbu­dza­nie emo­cji w świe­cie na­pędza­nym da­ny­miPoprzedni artykuł 

Mark de Bruijn
Mark de Bru­ijn

Jak do­trzeć do od­bior­ców, udo­sko­na­lić fir­mo­wy mar­ke­ting i efek­tyw­nie wy­ko­rzy­sty­wać no­wo­cze­sne tech­no­lo­gie? Jak bu­do­wać w kon­su­men­tach po­czu­cie in­dy­wi­du­al­nej in­te­rak­cji z mar­ką? Wła­śnie te za­gad­nie­nia będą przedmio­tem dys­ku­sji pod­czas Ca­non Fu­tu­re Pro­mo­tion Fo­rum, które w tym ro­ku po raz pierw­szy od­będzie się on­li­ne.

Ca­non Fu­tu­re Pro­mo­tion Fo­rum to ce­nio­na plat­for­ma wy­mia­ny wie­dzy eks­per­tów z dzie­dzi­ny mar­ke­tin­gu. Wa­żne miej­sce w pro­gra­mie kon­fe­ren­cji zaj­mu­ją te­ma­ty sku­tecz­ne­go na­wi­ązy­wa­nia kon­tak­tu z klien­tem oraz bu­do­wa­nia tak zwa­nej lo­jal­no­ści kon­su­menc­kiej. W tym ro­ku pre­le­gen­ci Fo­rum sku­pią się zwłasz­cza na przed­sta­wie­niu no­wo­cze­snych roz­wi­ązań mar­ke­tin­go­wych, opar­tych o wy­ko­rzy­sta­nie in­dy­wi­du­al­nych da­nych. Bo wła­śnie uwzględ­nie­nie czyn­ni­ka ludz­kie­go – emo­cji – co­raz częściej na­pędza fir­mo­wy mar­ke­ting. Jak prze­ko­nu­ją eks­per­ci, war­to wzmoc­nić swój prze­kaz po­przez wy­ko­rzy­sta­nie sper­so­na­li­zo­wa­nych ma­te­ria­łów dru­ko­wa­nych, aby uzu­pe­łnić ko­mu­ni­ka­cję z klien­tem o ele­ment mi­ędzy­ludz­kiej in­te­rak­cji.

Głów­nym mów­cą te­go­rocz­nej edy­cji będzie Mark de Bru­ijn, ho­len­der­ski au­tor oraz dy­rek­tor mar­ke­tin­gu na re­gion EMEA w Smar­tly.io. We­dług por­ta­lu Lin­ke­dIn to współcze­śnie je­den z naj­bar­dziej in­spi­ru­jących eks­per­tów z za­kre­su mar­ke­tin­gu. Zna­la­zł się rów­nież na li­ście Top 100 B2B Eu­ro­pe­an Mar­ke­ting Le­aders 2019 (wg Hot­to­pics). Pod­czas Fo­rum ja­ko je­den z czo­ło­wych eks­per­tów w swo­jej dzie­dzi­nie, po­dzie­li się do­świad­cze­nia­mi z za­kre­su ob­słu­gi klien­ta i na­wi­ązy­wa­nia bli­ższych re­la­cji mi­ędzy fir­mą a kon­su­men­tem. Trzon wy­stąpie­nia będzie sta­no­wić naj­now­sza ksi­ążka de Bru­ijna „Cu­sto­mers Are Pe­ople Too” („Klien­ci to też lu­dzie”).

Pod­czas fo­rum będzie mo­żna po­słu­chać ta­kże pre­zen­ta­cji na ta­kie te­ma­ty jak : „Jak wy­ko­rzy­stać da­ne tech­nicz­ne w pe­łnej emo­cji ko­mu­ni­ka­cji z klien­te­m”, „Jak wdra­żać mar­ke­ting opar­ty o da­ne”, „Jak do­staw­cy usług dru­kar­skich mo­gą two­rzyć hi­per­-sper­so­na­li­zo­wa­ne ma­te­ria­ły pro­mo­cyj­ne i re­kla­mo­we” oraz „Wy­ko­rzy­sta­nie dru­ku pro­gra­mo­we­go w au­to­ma­ty­za­cji kam­pa­nii mar­ke­tingowych”.

Ca­non Fu­tu­re Pro­mo­tion Fo­rum 2020 skie­ro­wa­ne jest do:

  • Wła­ści­cie­li ma­rek (B2B/B2C) szu­ka­jących no­wo­cze­snych roz­wi­ązań dla swo­ich po­trzeb ko­mu­ni­ka­cji z klien­tem
  • Sprze­daw­ców de­ta­licz­nych i ope­ru­jących w bra­nży e-com­mer­ce, którzy sto­su­ją za­rządza­nie re­la­cja­mi z klien­ta­mi i są od­po­wie­dzial­ni za bu­dżet na ce­le mar­ke­tin­go­we
  • Me­na­dże­rów ds. mar­ke­tin­gu, ko­mu­ni­ka­cji i za­rządza­nia re­la­cja­mi z klien­tem
  • Do­staw­ców usług dru­kar­skich
  • Do­staw­ców usług z za­kre­su re­kla­my bez­po­śred­niej
  • Dru­ka­rzy ka­ta­lo­gów i ma­ga­zy­nów
  • Agen­cji me­dial­nych i kre­atyw­nych od­po­wie­dzial­nych za kam­pa­nie pro­jek­to­we i mar­ke­tin­go­we ma­rek
  • In­flu­en­ce­rów i osób opi­nio­twór­czych dzia­ła­jących w or­ga­ni­za­cjach, fo­rach, me­diach itp.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ca­non

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści