Lec­ta ku­pi od­dzia­ły fir­my Ave­ry Den­ni­son w Eu­ro­pie, na Bli­skim Wscho­dzie i w Afry­ce Północ­nejPoprzedni artykuł 

Ave­ry Den­ni­son Cor­po­ra­tion, wio­dący pro­du­cent ety­kiet sa­mo­przy­lep­nych i ma­te­ria­łów gra­ficz­nych z sie­dzi­bą w USA, ogło­sił dzi­siaj, że osi­ągnął po­ro­zu­mie­nie w spra­wie sprze­da­ży swo­jej dzia­łal­no­ści w za­kre­sie ar­ku­szy of­f­se­to­wych w Eu­ro­pie, na Bli­skim Wscho­dzie i w re­gio­nie Afry­ki Północ­nej (EMENA) do Tor­ra­spa­pel. Tor­ra­spa­pel jest częścią Lec­ta, eu­ro­pej­skie­go pro­du­centa po­wle­ka­nych bez­drzew­nych i spe­cja­li­stycz­nych wy­ro­bów pa­pier­ni­czych z sie­dzi­bą w Lon­dy­nie. Tran­sak­cja wy­ma­ga zgo­dy kon­ku­ren­cji nie­miec­kie­go Fe­de­ral­ne­go Urzędu Kar­te­lo­we­go.

„Ta sprze­daż jest częścią stra­te­gii fir­my Ave­ry Den­ni­son po­le­ga­jącej na sku­pie­niu się na ka­te­go­riach, w których je­ste­śmy naj­le­piej przy­go­to­wa­ni, aby za­pew­nić na­szym klien­tom wy­so­ki wzrost i po­ten­cjał, ze szcze­gól­nym na­ci­skiem na na­szą dzia­łal­no­ść w za­kre­sie ko­mu­ni­ka­cji wi­zu­al­nej (VISCOM). Wie­rzy­my, że ta sprze­daż le­ży w naj­lep­szym in­te­re­sie za­rów­no fir­my Ave­ry Den­ni­son, jak i na­szych klien­tów Of­fset, bio­rąc pod uwa­gę si­łę Lec­ta w za­kre­sie pro­duk­tów pa­pie­ro­wych ”- po­wie­dział Fred No­el, wi­ce­pre­zes Ave­ry Den­ni­son Gra­phics So­lu­tions EMENA. „Ufa­my, że Lec­ta będzie w przy­szło­ści do­sko­na­łym part­ne­re­m”.

Tran­sak­cja będzie po­le­ga­ła na prze­jęciu przez Lec­ta pro­duk­cji i sprze­da­ży port­fe­la sa­mo­przy­lep­nych pa­pie­rów i fo­lii FASSON™ i JAC™ fir­my Ave­ry Den­ni­son w EMENA. Lec­ta będzie je pro­du­ko­wać na pod­sta­wie spe­cjal­nej umo­wy li­cen­cyj­nej z fir­mą Ave­ry Den­ni­son, za­cho­wu­jąc do­stęp­no­ść ma­rek FASSON™ i JAC™ za po­śred­nic­twem ist­nie­jącej sie­ci dys­try­bu­to­rów.

„Stwo­rze­nie płyn­ne­go, wy­daj­ne­go i po­zy­tyw­ne­go pro­ce­su prze­jścia dla wszyst­kich za­an­ga­żo­wa­nych grup jest na­szym naj­wy­ższym prio­ry­te­tem. Będzie­my do­brze in­for­mo­wać na­szych klien­tów, zbli­ża­jąc się do da­ty prze­jścia ”- do­dał Fred No­el.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Ave­ry Den­ni­son

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści