Or­lan­di Inc. wi­dzi ogrom­ny po­ten­cjał w za­kre­sie in­no­wa­cyj­nych opa­ko­wań jed­no­daw­ko­wych V-Sha­pesPoprzedni artykuł 

Shiseido Skincare wykorzystuje opakowanie Orlandi V-Shapes do zwiększania świadomości marki w Europie poprzez rozdawanie próbek i dodawanie ich do czasopism.
Shi­se­ido Skin­ca­re wy­ko­rzy­stu­je opa­ko­wa­nie Or­lan­di V-Sha­pes do zwi­ęk­sza­nia świa­do­mo­ści mar­ki w Eu­ro­pie po­przez roz­da­wa­nie próbek i do­da­wa­nie ich do cza­so­pism.

V-Sha­pes, in­no­wa­cyj­ny do­staw­ca pio­no­wo zin­te­gro­wa­nych pro­duk­tów i usług w za­kre­sie wy­god­nych, hi­gie­nicz­nych i zrów­no­wa­żo­nych opa­ko­wań jed­no­ra­zo­wych, po­in­for­mo­wał, że Or­lan­di Inc., glo­bal­na or­ga­ni­za­cja z sie­dzi­bą w No­wym Jor­ku, po­sia­da­jąca czte­ry za­kła­dy pro­duk­cyj­ne. Obiek­ty i trzy la­bo­ra­to­ria w USA, a ta­kże biu­ra sprze­da­ży w Bra­zy­lii i Pa­ry­żu, jest jed­nym z pierw­szych użyt­kow­ni­ków uni­kal­ne­go roz­wi­ąza­nia opa­ko­wa­nio­we­go V-Sha­pes do jed­no­daw­ko­wych prosz­ków i pły­nów, które mo­żna do­zo­wać jed­ną ręką. Or­lan­di Inc. pro­du­ku­je prób­ki za­pa­chów i ko­sme­ty­ków, pa­syw­ne odświe­ża­cze po­wie­trza do do­mu i sa­mo­cho­du, ofe­ru­je usłu­gi pa­ko­wa­nia kon­trak­to­we­go, a ta­kże cy­fro­wy mar­ke­ting bez­po­śred­ni dla kon­su­men­tów.

Nie­daw­no fir­ma Or­lan­di do­da­ła au­to­ma­tycz­ną ma­szy­nę pa­ku­jącą V-Sha­pes ALPHA do swo­jej plat­for­my pro­duk­cyj­nej w ce­lu wy­twa­rza­nia uni­kal­nych, zrów­no­wa­żo­nych i wy­god­nych roz­wi­ązań w za­kre­sie opa­ko­wań jed­no­ra­zo­wych do wła­snych ope­ra­cji pa­ko­wa­nia, a ta­kże do pa­ko­wa­nia kon­trak­to­we­go. „Zna­my Ch­ri­stia­na Bu­rat­ti­nie­go, dy­rek­to­ra ge­ne­ral­ne­go V-Sha­pes, od po­nad dzie­si­ęciu la­t” – po­wie­dział Phi­lip­pe Ughet­to, star­szy wi­ce­pre­zes Or­lan­di Fran­ce. „Kie­dy opra­co­wy­wał kon­cep­cję V-Sha­pes, skon­tak­to­wał się ze mną i zde­cy­do­wa­li­śmy, że ta no­wa tech­no­lo­gia nas in­te­re­su­je. Po­cząt­ko­wo za­war­li­śmy umo­wę na dys­try­bu­cję sa­sze­tek jed­no­daw­ko­wych V-Sha­pes mo­no­do­se i wy­po­sa­że­nia we Fran­cji do ko­sme­ty­ków i pro­duk­tów ko­sme­tycz­nych, a na­stęp­nie na­by­li­śmy sprzęt do pro­duk­cji i pa­ko­wa­nia kon­trak­to­we­go w Ame­ry­ce Północ­ne­j”.

Sa­szet­ki V-Sha­pes to zu­pe­łnie no­wy spo­sób bez­piecz­ne­go, nie­dro­gie­go i zrów­no­wa­żo­ne­go do­star­cza­nia pro­duk­tów jed­no­daw­ko­wych, od środ­ków do de­zyn­fek­cji rąk i ko­sme­ty­ków po mi­ód i nie tyl­ko. Te na­da­jące się do re­cy­klin­gu jed­no­ra­zo­we sa­szet­ki mo­gą być dru­ko­wa­ne na gór­nej i / lub dol­nej stro­nie w wie­lu języ­kach z do­sto­so­wa­nym prze­ka­zem mar­ki i in­struk­cja­mi użyt­ko­wa­nia. Sta­no­wią no­wy i in­no­wa­cyj­ny spo­sób dys­try­bu­cji jed­no­daw­ko­wych pro­duk­tów płyn­nych i syp­kich. Przy wy­pe­łnie­niu opa­ko­wa­nia w 98% pro­dukt mo­żna ła­two do­zo­wać jed­ną ręką, co po­wo­du­je nie­wiel­kie stra­ty pro­duktu oraz brak ba­ła­ga­nu i roz­la­nia.

Ma­szy­na V-Sha­pes ALPHA zo­stał za­in­sta­lo­wa­na w Or­lan­di pod ko­niec 2019 r., a pan­de­mia, która wy­bu­chła na po­cząt­ku 2020 r. pra­wie za­trzy­ma­ła sprze­daż i dzia­ła­nia edu­ka­cyj­ne fir­my. Sven Do­bler, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny, po­wie­dział: „Częścią stra­te­gii by­ło wy­twa­rza­nie próbek, które de­ta­li­ści mo­gli­by roz­da­wać w skle­pach, ale wraz z pan­de­mią sta­ło się to bar­dzo trud­ne z po­wo­du spad­ku ru­chu w skle­pach. Na­sza pierw­sza du­ża pre­mie­ra mia­ła miej­sce 19 mar­ca i wte­dy wy­bu­chł ca­ły cha­os. Pod­czas COVID zmie­ni­li­śmy swo­ją po­zy­cję, aby za­ofe­ro­wać śro­dek de­zyn­fe­ku­jący do rąk i fak­tycz­nie opra­co­wa­li­śmy wła­sną mar­kę Kle­anTo­uch™, którą będzie­my sprze­da­wać bez­po­śred­nio kon­su­men­tom. To wspa­nia­ły pro­dukt, który mo­żna otwo­rzyć jed­ną ręką i cie­szy się du­żym za­in­te­re­so­wa­niem. Gdy mi­nie­my pan­de­mię, będzie­my mo­gli po­now­nie w pe­łni wy­ko­rzy­stać na­szą ALPHA dla na­szych klien­tów ko­sme­tycz­ny­ch”.

We­dług ze­spo­łu Or­lan­di pra­ca z V-Sha­pes by­ła wspa­nia­łym do­świad­cze­niem. „In­sta­la­cja prze­bie­gła bar­dzo spraw­nie” – wspo­mi­na Do­bler. „Wła­ści­wie po­je­cha­li­śmy do Włoch na de­mon­stra­cję wa­li­da­cyj­ną ALPHA przed wy­sła­niem. Po za­in­sta­lo­wa­niu kon­ty­nu­owa­li z wy­jąt­ko­wym wspar­ciem i part­ner­stwem.”
Per Do­bler, star­szy wi­ce­pre­zes, stwier­dził: „V-Sha­pes to nie tyl­ko pro­du­cent sprzętu. Kon­ty­nu­ują opra­co­wy­wa­nie no­wych ma­te­ria­łów i no­wych mo­żli­wo­ści oraz zbu­do­wa­li glo­bal­ną sieć firm pa­ku­jących na zle­ce­nie. Z mo­je­go do­świad­cze­nia wy­ni­ka, że po za­ku­pie sprzętu za­zwy­czaj je­steś sam. Dzi­ęki V-Sha­pes je­steś częścią glo­bal­nej sie­ci i kry­je się za nią sko­or­dy­no­wa­na glo­bal­na stra­te­gia, wi­ęc oni są czy­mś wi­ęcej niż tyl­ko pro­du­centem ma­szyn. Są praw­dzi­wym part­ne­rem bi­zne­so­wym, który jest za­in­te­re­so­wa­ny po­ma­ga­niem nam w roz­wo­ju w in­no­wa­cyj­ny spo­sób dzi­ęki pro­duk­tom, które chro­nią lu­dzi i śro­do­wi­sko, a jed­no­cze­śnie za­pew­nia­ją lu­dziom ła­twy w uży­ciu i hi­gie­nicz­ny spo­sób do­zo­wa­nia pro­duk­tów w po­je­dyn­czych daw­kach.”

Aby prze­czy­tać ca­łą hi­sto­rię i do­wie­dzieć się wi­ęcej o pro­duk­tach i usłu­gach V-Sha­pes, od­wie­dź http://www.v-sha­pes.com.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Or­lan­di Inc.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści