Prin­ting Expo: Nie po­zwól rze­czy­wi­sto­ści Cię po­wstrzy­maćPoprzedni artykuł 

Wystawcy mogą projektować i dostosowywać swoje stoiska do własnych wymagań oraz wprowadzać aktualizacje i zmiany w dowolnym momencie.
Wy­staw­cy mo­gą pro­jek­to­wać i do­sto­so­wy­wać swo­je sto­iska do wła­snych wy­ma­gań oraz wpro­wa­dzać ak­tu­ali­za­cje i zmia­ny w do­wol­nym mo­men­cie.

Od wie­lu mie­si­ęcy fir­my i oso­by z na­szej bra­nży z nie­po­ko­jem pa­trzą na wszyst­kie od­wo­ła­ne wy­sta­wy i wy­da­rze­nia, za­da­jąc so­bie py­ta­nie, co te­raz? Do­kąd stąd idzie­my i ja­kie są mo­żli­wo­ści? Wie­lu pro­du­cen­tów OEM i do­staw­ców po­świ­ęci­ło du­żo cza­su i kre­atyw­nej ener­gii na pro­jek­to­wa­nie no­we­go sto­iska wy­sta­wien­ni­cze­go. Wie­lu mia­ło przy­go­to­wa­ne pre­mie­ry pro­duk­tów i no­we ma­szy­ny cze­ka­jące na skrzy­dłach z per­so­ne­lem go­to­wym do pro­mo­wa­nia naj­now­szych in­no­wa­cji fir­my. Zwie­dza­jący usta­la­li tra­sy, pla­no­wa­li podróż i re­zer­wo­wa­li za­kwa­te­ro­wa­nie. Bra­nża po­li­gra­ficz­na przy­go­to­wy­wa­ła się do spo­tka­nia i po­wi­ta­nia sta­rych i no­wych przy­ja­ci­ół i nie mo­gła się do­cze­kać, aby zo­ba­czyć naj­now­sze osi­ągni­ęcia w ak­cji i usły­szeć wszyst­kie naj­now­sze wia­do­mo­ści z bra­nży.

A za­tem gdzie te­raz je­ste­śmy? Cóż, wie­le firm do­sto­so­wa­ło i zre­wi­do­wa­ło swo­je stra­te­gie oraz zmie­ni­ło pla­ny. Kil­ku wci­ąż trzy­ma się moc­no, do­póki nie zo­ba­czą, co się roz­wi­nie, ale wi­ęk­szo­ść szyb­ko po­su­wa się na­przód i wy­ko­rzy­stu­je no­we mo­żli­wo­ści an­ga­żo­wa­nia klien­tów za po­śred­nic­twem ka­na­łów me­di­ów spo­łecz­no­ścio­wych, wi­tryn in­ter­ne­to­wych i pu­bli­ka­cji w me­diach. Niek­tórzy ogląda­ją wy­sta­wy on­li­ne!

Wy­pe­łnia­nie luk

Być mo­że my­ślisz, że wy­sta­wa on­li­ne ni­gdy nie za­stąpi wy­da­rze­nia na ży­wo – że wy­da­rze­nia na ży­wo z pew­no­ścią po­wrócą i do te­go cza­su będziesz stąpać po wo­dzie. No do­brze, ale dla­cze­go nie zaj­rzeć na prin­tin­g-e­xpo.on­li­ne i spraw­dzić, czy w mi­ędzy­cza­sie mo­żesz wy­pe­łnić lu­kę? To wy­sta­wa in­ter­ne­to­wa, która różni się od resz­ty – to wy­jąt­ko­we wi­zu­al­ne prze­gląda­nie w 3D. Tech­no­lo­gia jest opar­ta na chmu­rze i wy­prze­dza in­nych. To nie jest se­ria stron in­ter­ne­to­wych lub fil­mów na­kręco­nych na iPho­nie, w których trze­ba klik­nąć i klik­nąć. To jest praw­dzi­wa oka­zja! Jest rów­nież przy­ja­zny dla śro­do­wi­ska i opła­cal­ny, eks­cy­tu­jący i ła­two do­stęp­ny. Wir­tu­al­na wy­sta­wa Prin­ting Expo sta­no­wi wy­jąt­ko­wą pre­zen­ta­cję pro­duk­tów i usług ka­żdej fir­my na are­nie ozna­czo­nej mar­ką i sty­li­zo­wa­nej spe­cjal­nie dla nich.

Dla od­wie­dza­jących to eks­cy­tu­jący i no­wy spo­sób, aby zo­ba­czyć i usły­szeć o naj­now­szych in­no­wa­cjach i tech­no­lo­giach bra­nżo­wych. Ka­żdy od­wie­dza­jący to VIP. Dla wy­staw­ców i ich ze­spo­łów mar­ke­tin­go­wych Prin­ting Expo to wy­jąt­ko­wa oka­zja, aby za­adap­to­wać sto­isko, które już ma­ją, w w pe­łni in­te­rak­tyw­ny mo­del 3D on­li­ne lub za­pro­jek­to­wać swo­je wy­ma­rzo­ne sto­isko z kre­atyw­ny­mi kon­cep­cja­mi, różno­rod­no­ścią ar­chi­tek­tu­ry oraz prze­strze­nia­mi pry­wat­ny­mi i pu­blicz­ny­mi. Dzi­ęki im­mer­syj­ne­mu wi­zu­al­ne­mu prze­gląda­niu 3D w Prin­ting Expo, wy­staw­cy mo­gą an­ga­żo­wać się w kon­takt ze zwie­dza­jący­mi, wype­łniając swo­je sto­isko sze­re­giem in­te­rak­tyw­nych tre­ści, po­ka­zów i oka­zji, w których mo­gą od­po­wia­dać na py­ta­nia i udzie­lać po­rad bi­zne­so­wych. To oka­zja do re­ali­za­cji pla­nów i ru­sze­nia do przo­du.

Na Prin­ting Expo fir­my mo­gą za­pro­sić me­dia na eks­klu­zyw­ne kon­fe­ren­cje pra­so­we w de­dy­ko­wa­nym au­dy­to­rium. Dla me­di­ów jest to do­sko­na­ły spo­sób, aby być na bie­żąco ze wszyst­kim, co po­trze­bu­ją wie­dzieć o oso­bach po­ru­sza­jących się w na­szych bra­nżach, bez wy­cho­dze­nia z biu­ra. Mo­gą przy­pi­ąć za­kład­kę do swo­ich urządzeń, do­łączyć do kon­fe­ren­cji i być na bie­żąco z naj­now­szy­mi ak­tu­ali­za­cja­mi pro­gra­mów w do­wol­nym miej­scu i cza­sie.

Ch­wi­la oświe­ce­nia

Or­ga­ni­za­to­ra­mi Prin­ting Expo jest Re­so­lve Bu­si­ness Ma­na­ge­ment. Wspól­ni dy­rek­to­rzy za­rządza­jący Way­ne Bec­ket i Ch­ris Wat­son utwo­rzy­li fir­mę w czerw­cu 2018 ro­ku, ofe­ru­jąc sze­reg opcji mar­ke­tin­go­wych i kam­pa­nii za­rządza­nia wy­da­rze­nia­mi. Nie­dłu­go po­tem prze­ży­li mo­ment oświe­ce­nia i do­ce­ni­li war­to­ść wir­tu­al­nej wy­sta­wy 3D ja­ko do­sko­na­łej plat­for­my ko­mu­ni­ka­cji mar­ke­tin­go­wej. Na­stęp­nie RBM na­wi­ązał współpra­cę z V-Ex Vir­tu­al Exhi­bi­tions Ltd. Jak wie­lu z was wie, że Way­ne Bec­kett ma po­nad 30-let­nie do­świad­cze­nie w bra­nży im­prez, dru­ku i wy­daw­nictw. Ch­ris Wat­son wy­ko­rzy­sty­wał swo­je do­świad­cze­nie w ksi­ęgo­wo­ści na różnych sta­no­wi­skach w bra­nży po­li­gra­ficz­nej, w tym w ob­słu­dze kont i za­rządza­niu pro­duk­cją. Sil­ne part­ner­stwo!

Way­ne Bec­kett wy­ja­śnia: „Ch­ris i ja szyb­ko zda­li­śmy so­bie spra­wę, że wir­tu­al­na wy­sta­wa on­li­ne by­ła lo­gicz­nym kro­kiem na­przód. Dzi­ęki szyb­kie­mu po­stępo­wi tech­no­lo­gicz­ne­mu, a ta­kże glo­bal­nym wy­si­łkom na rzecz prze­ciw­dzia­ła­nia zmia­nom kli­ma­tycz­nym i śla­do­wi węglo­we­mu, do­strze­gli­śmy po­ten­cjał. Ch­cie­li­śmy stwo­rzyć coś in­ne­go – do­świad­cze­nie on­li­ne, które da­je po­czu­cie i wy­gląda na to, że jest to wi­zy­ta na wy­da­rze­niu na ży­wo. Ch­cie­li­śmy stwo­rzyć ska­lo­wal­ną wy­sta­wę, która mo­że ob­słu­żyć po­nad mi­lion od­wie­dza­jących w jed­nym cza­sie. Uwa­ża­my, że w na­szej bra­nży ist­nie­je po­trze­ba wpro­wa­dze­nia wci­ąga­jącej wir­tu­al­nej wy­sta­wy 3D, która przez 365 dni w ro­ku jest ela­stycz­nym źródłem zin­te­gro­wa­nej ko­mu­ni­ka­cji i mo­żli­wo­ści mar­ke­tin­go­wych, gdzie wy­staw­cy mo­gą pro­wa­dzić in­te­re­sy, a od­wie­dza­jący mo­gą wcho­dzić w in­te­rak­cje z do­staw­ca­mi i re­ali­zo­wać ich po­trze­by bi­zne­so­we ”.

Zo­bacz, jak dzia­ła in­te­rak­tyw­na wy­sta­wa on­li­ne

Prin­tin­g-e­xpo.on­li­ne dzia­ła tak sa­mo, jak wy­sta­wa na ży­wo. Ha­la i try­bu­ny są ren­de­ro­wa­ne do rze­czy­wi­stych wy­mia­rów fi­zycz­nych. Sto­ja­ki są bu­do­wa­ne przy uży­ciu po­łącze­nia ren­de­ro­wa­nia 3D, fo­to­gra­fii i wi­deo HD. Dzi­ęki ta­kie­mu po­de­jściu mo­żli­we jest two­rze­nie fo­to­re­ali­stycz­nych re­pre­zen­ta­cji ist­nie­jących sto­isk lub pro­jek­to­wa­nie i two­rze­nie zu­pe­łnie no­we­go sto­iska zgod­nie ze spe­cy­fi­ka­cją wy­staw­cy. Wy­sta­wa in­ter­ne­to­wa ma wła­sne, w pe­łni in­te­rak­tyw­ne au­dy­to­rium, które zo­sta­ło za­pro­jek­to­wa­ne do or­ga­ni­zo­wa­nia na ży­wo i na­gra­nych wcze­śniej pa­ne­li, se­mi­na­ri­ów i kon­fe­ren­cji. Wy­staw­cy, or­ga­ni­za­to­rzy kon­fe­ren­cji, sto­wa­rzy­sze­nia bra­nżo­we, or­ga­ny za­rządza­jące, a na­wet or­ga­ni­za­to­rzy wy­da­rzeń na ży­wo z ca­łe­go świa­ta mo­gą przy­czy­nić się do stwo­rze­nia pro­gra­mu tre­ści „na­pędza­ne­go tren­da­mi”, który mo­że być re­ali­zo­wa­ny przez ca­ły rok ka­len­da­rzo­wy.

Wy­staw­cy mo­gą pro­jek­to­wać i do­sto­so­wy­wać swo­je sto­iska do wła­snych wy­ma­gań oraz wpro­wa­dzać ak­tu­ali­za­cje i zmia­ny w do­wol­nym mo­men­cie. W ra­mach wy­sta­wy i przy gwa­ran­to­wa­nej co­dzien­nej glo­bal­nej od­wie­dzal­no­ści, wy­staw­cy mo­gą mieć wgląd w ruch na swo­ich sto­iskach i są w sta­nie okre­ślić, które tre­ści są naj­częściej otwie­ra­ne, a które są naj­bar­dziej po­pu­lar­ne. Dzi­ęki wbu­do­wa­ne­mu pa­kie­to­wi sta­ty­styk po­łączo­ne­mu z fir­mo­wym sys­te­mem CRM za po­śred­nic­twem in­ter­fej­su API plat­for­my wy­staw­cy mo­gą gro­ma­dzić in­for­ma­cje o od­wie­dza­jących, a ta­kże re­je­stro­wać od­wie­dzo­ne ob­sza­ry i za­in­te­re­so­wa­nie. To do­sko­na­ła oka­zja do ca­ło­do­bo­we­go gro­ma­dze­nia po­ten­cjal­nych klien­tów. Po­nad­to, co wa­żne, wy­staw­cy mo­gą wy­ko­rzy­stać swo­je sto­isko z da­la od tar­gów ja­ko wła­sne glo­bal­ne cen­trum tech­nicz­ne, w którym mo­gą za­pra­szać klien­tów na pry­wat­ne uro­czy­sto­ści i po­ka­zy oraz an­ga­żo­wać się z ni­mi na bar­dziej oso­bi­stym po­zio­mie.

Wy­jąt­ko­we do­świad­cze­nie

Po­dob­nie jak w przy­pad­ku ka­żde­go wy­da­rze­nia na ży­wo, po re­je­stra­cji, od­wie­dza­jący po­kaz mo­gą swo­bod­nie po­ru­szać się po różnych stre­fach i od­wie­dzać wir­tu­al­ne sto­isko ka­żde­go do­staw­cy, oglądać sprzęt 3D o wy­so­kiej roz­dziel­czo­ści, oglądać ma­szy­ny w ak­cji i uczest­ni­czyć w pre­zen­ta­cjach na ekra­nie, gdzie me­ne­dże­ro­wie pro­duk­tu i dy­rek­to­rzy ge­ne­ral­ni dzie­lą się swo­imi no­we in­no­wa­cje i tech­no­lo­gie, a ta­kże ich naj­now­sze stra­te­gie. Ka­żdy od­wie­dza­jący jest VIP-em two­rzącym wła­sne, nie­po­wta­rzal­ne wra­że­nia. Mo­gą po­brać swo­je ulu­bio­ne pli­ki PDF i fil­my oraz ode­brać ar­ty­ku­ły pro­mo­cyj­ne lub za­mówić prób­ki dru­ku od wy­staw­ców. Odwie­dza­jący mo­gą mieć do­stęp do sper­so­na­li­zo­wa­ne­go pul­pi­tu na­wi­ga­cyj­ne­go, na którym wy­staw­cy mo­gą an­ga­żo­wać się i wy­sy­łać bez­po­śred­nie wia­do­mo­ści o ak­tu­ali­za­cjach, se­mi­na­riach lub no­wych funk­cjach. Na tar­gach do­stępne są hot­spo­ty z mo­żli­wo­ścią wy­sy­ła­nia przez od­wie­dza­jących wia­do­mo­ści e-ma­il ze szcze­góła­mi do sie­bie lub ko­le­gi, udo­stępniania w me­diach spo­łecz­no­ścio­wych i dru­ko­wa­nia lub żąda­nia dal­szych in­for­ma­cji bez­po­śred­nio od wy­staw­cy.

Bec­kett pod­su­mo­wu­je: „Wie­rzy­my, że wszyst­ko, co wir­tu­al­ne mu­si być in­te­rak­tyw­ne, a przede wszyst­kim mu­si być przy­jem­ne do od­wie­dze­nia, a ta­kże przy­dat­ne, dla­te­go uru­cho­mi­li­śmy prin­t-e­xpo.on­li­ne. Na­sza wy­sta­wa in­ter­ne­to­wa nie ma na ce­lu za­stąpie­nia wy­da­rzeń na ży­wo, ale ich uzu­pe­łnie­nie. Skła­da się z te­go, co na­zy­wa­my za­so­ba­mi cy­fro­wy­mi, które mo­gą być wy­ko­rzy­sty­wa­ne przez wy­staw­ców we wła­snych kam­pa­niach mar­ke­tin­go­wych oraz przez wła­sne ze­spo­ły sprze­da­żo­we firm na ca­łym świe­cie ja­ko cen­tra de­mon­stra­cyj­ne on­li­ne. Naj­bar­dziej eks­cy­tu­jącym aspek­tem na­sze­go pro­gra­mu jest to, że dys­po­nu­je­my tech­no­lo­gią i mo­żli­wo­ścią, aby prze­kszta­łcić go w to, co chcą uczest­ni­cy. ”

Ta wy­jąt­ko­wa wy­sta­wa in­ter­ne­to­wa zo­sta­ła za­pro­jek­to­wa­na w ska­li „praw­dzi­we­go świa­ta”, za­pew­nia­jąc praw­dzi­wą rze­czy­wi­sto­ść ka­żde­mu fi­zycz­ne­mu aspek­to­wi. Prin­tin­g-e­xpo.on­li­ne za­pew­nia od­wie­dza­jącym praw­dzi­we wra­że­nia po­dob­ne do po­ka­zów na ży­wo, z do­dat­ko­wą za­le­tą mo­żli­wo­ści wpad­ni­ęcia i obej­rze­nia pro­gra­mu w do­wol­nym cza­sie i miej­scu. Ten for­mat umo­żli­wia zwie­dza­jącym zwie­dza­nie ca­łej wir­tu­al­nej ha­li wy­sta­wien­ni­czej i ko­rzy­sta­nie ze wszyst­kie­go, co ofe­ru­je po­kaz na ży­wo. Mo­żli­wo­ści są nie­ogra­ni­czo­ne. Cho­dź i do­łącz do nas. Nie po­zwól, aby rze­czy­wi­sto­ść Cię po­wstrzy­ma­ła!

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Prin­ting Expo

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści