Od wielu miesięcy firmy i osoby z naszej branży z niepokojem patrzą na wszystkie odwołane wystawy i wydarzenia, zadając sobie pytanie, co teraz? Dokąd stąd idziemy i jakie są możliwości? Wielu producentów OEM i dostawców poświęciło dużo czasu i kreatywnej energii na projektowanie nowego stoiska wystawienniczego. Wielu miało przygotowane premiery produktów i nowe maszyny czekające na skrzydłach z personelem gotowym do promowania najnowszych innowacji firmy. Zwiedzający ustalali trasy, planowali podróż i rezerwowali zakwaterowanie. Branża poligraficzna przygotowywała się do spotkania i powitania starych i nowych przyjaciół i nie mogła się doczekać, aby zobaczyć najnowsze osiągnięcia w akcji i usłyszeć wszystkie najnowsze wiadomości z branży.
A zatem gdzie teraz jesteśmy? Cóż, wiele firm dostosowało i zrewidowało swoje strategie oraz zmieniło plany. Kilku wciąż trzyma się mocno, dopóki nie zobaczą, co się rozwinie, ale większość szybko posuwa się naprzód i wykorzystuje nowe możliwości angażowania klientów za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych, witryn internetowych i publikacji w mediach. Niektórzy oglądają wystawy online!
Wypełnianie luk
Być może myślisz, że wystawa online nigdy nie zastąpi wydarzenia na żywo - że wydarzenia na żywo z pewnością powrócą i do tego czasu będziesz stąpać po wodzie. No dobrze, ale dlaczego nie zajrzeć na printing-expo.online i sprawdzić, czy w międzyczasie możesz wypełnić lukę? To wystawa internetowa, która różni się od reszty - to wyjątkowe wizualne przeglądanie w 3D. Technologia jest oparta na chmurze i wyprzedza innych. To nie jest seria stron internetowych lub filmów nakręconych na iPhonie, w których trzeba kliknąć i kliknąć. To jest prawdziwa okazja! Jest również przyjazny dla środowiska i opłacalny, ekscytujący i łatwo dostępny. Wirtualna wystawa Printing Expo stanowi wyjątkową prezentację produktów i usług każdej firmy na arenie oznaczonej marką i stylizowanej specjalnie dla nich.
Dla odwiedzających to ekscytujący i nowy sposób, aby zobaczyć i usłyszeć o najnowszych innowacjach i technologiach branżowych. Każdy odwiedzający to VIP. Dla wystawców i ich zespołów marketingowych Printing Expo to wyjątkowa okazja, aby zaadaptować stoisko, które już mają, w w pełni interaktywny model 3D online lub zaprojektować swoje wymarzone stoisko z kreatywnymi koncepcjami, różnorodnością architektury oraz przestrzeniami prywatnymi i publicznymi. Dzięki immersyjnemu wizualnemu przeglądaniu 3D w Printing Expo, wystawcy mogą angażować się w kontakt ze zwiedzającymi, wypełniając swoje stoisko szeregiem interaktywnych treści, pokazów i okazji, w których mogą odpowiadać na pytania i udzielać porad biznesowych. To okazja do
realizacji planów i ruszenia do przodu.
Na Printing Expo firmy mogą zaprosić media na ekskluzywne konferencje prasowe w dedykowanym audytorium. Dla mediów jest to doskonały sposób, aby być na bieżąco ze wszystkim, co potrzebują wiedzieć o osobach poruszających się w naszych branżach, bez wychodzenia z biura. Mogą przypiąć zakładkę do swoich urządzeń, dołączyć do konferencji i być na bieżąco z najnowszymi aktualizacjami programów w dowolnym miejscu i czasie.
Chwila oświecenia
Organizatorami Printing Expo jest Resolve Business Management. Wspólni dyrektorzy zarządzający Wayne Becket i Chris Watson utworzyli firmę w czerwcu 2018 roku, oferując szereg opcji marketingowych i kampanii zarządzania wydarzeniami. Niedługo potem przeżyli moment oświecenia i docenili wartość wirtualnej wystawy 3D jako doskonałej platformy komunikacji marketingowej. Następnie RBM nawiązał współpracę z V-Ex Virtual Exhibitions Ltd. Jak wielu z was wie, że Wayne Beckett ma ponad 30-letnie doświadczenie w branży imprez, druku i wydawnictw. Chris Watson wykorzystywał swoje doświadczenie w księgowości na różnych stanowiskach w branży poligraficznej, w tym w obsłudze kont i zarządzaniu produkcją. Silne partnerstwo!
Wayne Beckett wyjaśnia: „Chris i ja szybko zdaliśmy sobie sprawę, że wirtualna wystawa online była logicznym krokiem naprzód. Dzięki szybkiemu postępowi technologicznemu, a także globalnym wysiłkom na rzecz przeciwdziałania zmianom klimatycznym i śladowi węglowemu, dostrzegliśmy potencjał. Chcieliśmy stworzyć coś innego - doświadczenie online, które daje poczucie i wygląda na to, że jest to wizyta na wydarzeniu na żywo. Chcieliśmy stworzyć skalowalną wystawę, która może obsłużyć ponad milion odwiedzających w jednym czasie. Uważamy, że w naszej branży istnieje potrzeba wprowadzenia wciągającej wirtualnej wystawy 3D, która przez 365 dni w roku jest elastycznym źródłem zintegrowanej komunikacji i możliwości marketingowych, gdzie wystawcy mogą prowadzić interesy, a odwiedzający mogą wchodzić w interakcje z dostawcami i realizować ich potrzeby biznesowe ”.