Tay­print za­stępu­je si­to­druk roz­wi­ąza­niem Kor­nit Di­gi­tal Pro­duc­tion on De­mandPoprzedni artykuł 

Kor­nit Di­gi­tal (Nas­daq: KRNT), świa­to­wy li­der w dzie­dzi­nie tech­no­lo­gii cy­fro­we­go dru­ku na tek­sty­liach, ogło­sił, że fir­ma Tay­print z sie­dzi­bą w Wiel­kiej Bry­ta­nii wdro­ży­ła sys­tem Kor­nit Ava­lan­che HD6 do wy­daj­ne­go i wszech­stron­ne­go bez­po­śred­nie­go dru­ko­wa­nia odzie­ży (DTG) pro­duk­cja odzie­ży na żąda­nie. Tech­no­lo­gia ta sku­tecz­nie za­stępu­je za­sto­so­wa­nie sitodru­ku w ich dzia­łal­no­ści, zmniej­sza­jąc koszt w prze­li­cze­niu na je­den wy­druk, a jed­no­cze­śnie czy­ni­ąc krót­kie se­rie ren­tow­ny­mi, eli­mi­nu­jąc za­pa­sy i mar­no­traw­stwo za­so­bów, przy­spie­sza­jąc pro­duk­cję i za­pew­nia­jąc nie­mal nie­ogra­ni­czo­ne mo­żli­wo­ści pro­jek­to­we, sto­so­wa­ne do sze­ro­kiej ga­my ma­te­ria­łów, przy uży­ciu po­je­dyn­czy eko­lo­gicz­ny ze­staw atra­men­tów.

Pod­czas gdy Tay­print słu­ży głów­nie ja­ko do­staw­ca wiel­ko­for­ma­to­we­go dru­ku cy­fro­we­go, do­star­cza­jąc oko­ło 500 000 me­trów kwa­dra­to­wych za­dru­ko­wa­ne­go pro­duk­tu rocz­nie, uru­cho­mio­no rów­nież ope­ra­cję sitodru­ku, która ge­ne­ru­je oko­ło 200 000 fun­tów sprze­da­ży t-shir­tów rocz­nie. Za­pew­ni­ło to sil­ny ka­nał zy­sku, ale si­to­druk ofe­ro­wał ogra­ni­czo­ny po­ten­cjał wzro­stu, po­nie­waż wo­lu­me­ny za­mówień spa­da­ły, klien­ci żąda­li szyb­kiej re­ali­za­cji, mo­żli­wo­ści gra­ficz­ne by­ły ogra­ni­czo­ne, a roz­po­częcie dzia­łal­no­ści wy­ma­ga­ło za­rów­no pra­cy, jak i ma­te­ria­łów. Ka­żdą z tych wad roz­wi­ązu­je cy­fro­wa tech­no­lo­gia pro­duk­cji na żąda­nie fir­my Kor­nit, która umo­żli­wia do­staw­com na­dru­ko­wy­wa­nie odzie­ży w do­wol­nej ilo­ści przy uży­ciu jed­no­eta­po­we­go pro­ce­su, który zaj­mu­je za­le­d­wie kil­ka mi­nut.

„Si­to­druk nie był już eko­no­micz­ny, a Kor­nit za­pew­nił nie­za­wod­ne, so­lid­ne roz­wi­ąza­nie i wspar­cie, które­go po­trze­bo­wa­li­śmy” – mówi Ja­mes Mil­ler, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Tay­print. „Go­to­wa odzież świet­nie le­ży w dło­ni, co da­je lep­szy pro­dukt, który mo­żna ła­two sprze­dać na­szym klien­tom. Dzi­ęki tej szyb­kiej i wy­daj­nej tech­no­lo­gii cy­fro­wej spo­dzie­wa­my się roz­sze­rze­nia tej części na­szej dzia­łal­no­ści i stwo­rzy­li­śmy mo­del in­te­gra­cji ze star­t-u­pa­mi bi­zne­so­wy­mi on­li­ne, który by­łby sła­bo do­pa­so­wa­ny do ope­ra­cji si­to­dru­ku”.

„Dzi­siej­si kon­su­men­ci co­raz częściej my­ślą i dzia­ła­ją w ka­te­go­riach cy­fro­wych, a to do­staw­cy mu­szą ewo­lu­ować i spe­łniać ich wy­ma­ga­nia za po­mo­cą środ­ków cy­fro­wych” – mówi Ch­ris Go­vier, dy­rek­tor za­rządza­jący KDEU. „Si­to­druk za­wsze będzie miał swo­je miej­sce, do­sto­so­wa­ne do ma­so­wych za­mówień pro­stych gra­ficz­nie pro­duk­tów, ale pro­du­cen­ci po­trze­bu­ją mo­żli­wo­ści pro­duk­cji na żąda­nie z pręd­ko­ścią cy­fro­wą, co za­pew­nia Kor­nit. Tay­print wy­ra­źnie chce roz­wi­jać swo­ją dzia­łal­no­ść, da­jąc ryn­ko­wi to, cze­go po­trze­bu­je, i nie ma­my wąt­pli­wo­ści, że od­nie­sie suk­ce­s”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Kor­nit Di­gi­tal

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści