Keypoint Intelligence przedstawia UVERCE™ - platformę handlu elektronicznego B2BPoprzedni artykuł 

Keypoint Intelligence, źródło w branży sprzętu biurowego, zawierające bezstronne informacje, analizy, praktyczne testy laboratoryjne i nagrody, ogłosiło wprowadzenie UVERCE™, cyfrowego rozwiązania e-commerce B2B, które ułatwia unikalne doświadczenie zakupowe, które obejmuje zarówno samoobsługę, jak i interaktywne, wspomagane zaangażowanie przez cały cykl sprzedaży.

UVERCE™ zapewni dealerom i odsprzedawcom z branży drukarskiej możliwość handlu elektronicznego, aby łączyć się z klientami w stale rozwijającym się cyfrowym świecie. Dzięki zintegrowanej platformie komunikacyjnej UVERCE™ wypełnia lukę między konsumenckim handlem elektronicznym a konsultacyjną sprzedażą na żywo. W połączeniu z gotowym do użycia i niewymagającym konserwacji narzędziem do tworzenia katalogów produktów opartym na bliQ, UVERCE™ umożliwia dostosowanie do różnych potrzeb użytkowników.

„W związku z szybko zmieniającymi się oczekiwaniami nabywców B2B, w branży obrazowania cyfrowego istnieje zapotrzebowanie na doświadczenia związane ze sprzedażą w e-commerce, które uzupełnia ich strategię biznesową i sprzedażową” - skomentował Mack Brothers, dyrektor generalny Keypoint Intelligence. „UVERCE™ zapewnia pełną łączność ze stosem technologii zaplecza dealera, obejmującym ich własne systemy CRM i ERP, wykorzystując bliQ i 60 lat badań i danych o produktach firmy Buyers Labs”.

UVERCE™ to oparta na chmurze platforma handlu elektronicznego i sprzedaży B2B, która łączy trzy kluczowe funkcje w jednym narzędziu sprzedażowym z technologią:

  • Obszerny katalog produktów z możliwością porównania produktów
  • Łatwy w obsłudze portal sprzedaży i zakupów B2B e-commerce
  • Wbudowana funkcja komunikacji wirtualnej (czat / wideo) do rozmów interaktywnych i konsultacyjnych

Dzięki możliwościom komunikacji, pełnemu katalogowi porównawczemu produktów i funkcji dostosowywania marki, Keypoint Intelligence jest podekscytowany wprowadzeniem UVERCE™ na rynek dla sprzedawców sprzętu biurowego i wyrafinowanych nabywców biznesowych.

Na podstawie informacji firmy Keypoint Intelligence

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności