Keypoint Intelligence, źródło w branży sprzętu biurowego, zawierające bezstronne informacje, analizy, praktyczne testy laboratoryjne i nagrody, ogłosiło wprowadzenie UVERCE™, cyfrowego rozwiązania e-commerce B2B, które ułatwia unikalne doświadczenie zakupowe, które obejmuje zarówno samoobsługę, jak i interaktywne, wspomagane zaangażowanie przez cały cykl sprzedaży.
UVERCE™ zapewni dealerom i odsprzedawcom z branży drukarskiej możliwość handlu elektronicznego, aby łączyć się z klientami w stale rozwijającym się cyfrowym świecie. Dzięki zintegrowanej platformie komunikacyjnej UVERCE™ wypełnia lukę między konsumenckim handlem elektronicznym a konsultacyjną sprzedażą na żywo. W połączeniu z gotowym do użycia i niewymagającym konserwacji narzędziem do tworzenia katalogów produktów opartym na bliQ, UVERCE™ umożliwia dostosowanie do różnych potrzeb użytkowników.
„W związku z szybko zmieniającymi się oczekiwaniami nabywców B2B, w branży obrazowania cyfrowego istnieje zapotrzebowanie na doświadczenia związane ze sprzedażą w e-commerce, które uzupełnia ich strategię biznesową i sprzedażową” - skomentował Mack Brothers, dyrektor generalny Keypoint Intelligence. „UVERCE™ zapewnia pełną łączność ze stosem technologii zaplecza dealera, obejmującym ich własne systemy CRM i ERP, wykorzystując bliQ i 60 lat badań i danych o produktach firmy Buyers Labs”.
UVERCE™ to oparta na chmurze platforma handlu elektronicznego i sprzedaży B2B, która łączy trzy kluczowe funkcje w jednym narzędziu sprzedażowym z technologią:
Dzięki możliwościom komunikacji, pełnemu katalogowi porównawczemu produktów i funkcji dostosowywania marki, Keypoint Intelligence jest podekscytowany wprowadzeniem UVERCE™ na rynek dla sprzedawców sprzętu biurowego i wyrafinowanych nabywców biznesowych.
Na podstawie informacji firmy Keypoint Intelligence