Ro­zwi­ąza­nia opar­te na chmu­rze wy­zwa­niem no­wej ery bi­zne­suPoprzedni artykuł 

Rok 2020 w wy­ni­ku glo­bal­nej pan­de­mii wy­zna­czył po­czątek no­wej ery bi­zne­su. Z my­ślą o bez­pie­cze­ństwie za­rów­no pra­cow­ni­ków, jak i klien­tów, obec­ni pra­co­daw­cy sta­ra­ją się do­sto­so­wać do no­wych stan­dar­dów, szu­ka­jąc roz­wi­ązań, które kła­dą na­cisk na ela­stycz­no­ść i mo­bil­no­ść pra­cy. Wspie­ra­ją ich glo­bal­ni do­staw­cy tech­no­lo­gii, w tym Le­xmark, który roz­sze­rza wła­sną ofer­tę usług o in­no­wa­cyj­ne na­rzędzia i od­po­wied­nie funk­cje.

Nie bez przy­czy­ny opro­gra­mo­wa­nie opar­te na chmu­rze cie­szy się co­raz wi­ęk­szym za­in­te­re­so­wa­niem. Jest to roz­wi­ąza­nie, które nie tyl­ko znacz­nie uła­twia pra­cę, ale przy­no­si też sze­reg wy­mier­nych ko­rzy­ści, tj. za­bez­pie­cze­nie da­nych, ni­ższy koszt eks­plo­ata­cji urządzeń oraz klu­czo­wą w dzi­siej­szych cza­sach mo­bil­no­ść. Co­raz wi­ęcej firm de­cy­du­je się prze­no­sić swo­je za­so­by do chmu­ry, a pan­de­mia je­dy­nie przy­śpie­szy­ła wdro­że­nia w tym ob­sza­rze. Ta­kże do­staw­cy tech­no­lo­gii dru­ku prze­pro­jek­to­wu­ją swo­ją dzia­łal­no­ść, tak, aby ofe­ro­wać swo­im part­ne­rom mo­bil­ne roz­wi­ąza­nia.

- Le­xmark, ja­ko świa­to­wy li­der w dzie­dzi­nie prze­twa­rza­nia obra­zu, nie­zmien­nie pra­cu­je nad wła­sną ofer­tą usług świad­czo­nych w chmu­rze. Zna­le­zie­nie roz­wi­ązań, które będą od­po­wie­dzią na współcze­sne wy­zwa­nia i po­mo­gą na­szym part­ne­rom uspraw­nić wszyst­kie pro­ce­sy zwi­ąza­ne z za­rządza­niem flo­tą na miej­scu jest dla nas prio­ry­te­tem – mówi Grze­gorz Naj­da, Dy­rek­tor Za­rządza­jący Le­xmark Cen­tral Eu­ro­pe. – Naj­wa­żniej­sze wdro­że­nia to zdal­ne wspar­cie tech­nicz­ne, bez­piecz­ne za­rządza­nie flo­ta­mi klien­tów i apli­ka­cje uła­twia­jące użyt­ko­wa­nie.

Zdal­ne wspar­cie tech­nicz­ne

Pierw­szym z klu­czo­wych kro­ków dla part­ne­rów han­dlo­wych jest zwi­ęk­sze­nie ja­ko­ści eks­per­ty­zy tech­nicz­nej prze­pro­wa­dza­nej zdal­nie, przy jed­no­cze­snym ob­ni­że­niu kosz­tów. Do­staw­cy tech­no­lo­gii kon­cen­tru­ją się na edu­ko­wa­niu swo­ich part­ne­rów w za­kre­sie zdal­nych roz­wi­ązań. Le­xmark nie­daw­no roz­sze­rzył ofer­tę usług, świad­czo­nych w chmu­rze o mo­żli­wo­ść mo­ni­to­ro­wa­nia dru­ka­rek in­nych firm, nie tyl­ko wła­snych. Funk­cja Le­xmark Clo­ud Fle­et Ma­na­ge­ment (CFM) umo­żli­wia zbie­ra­nie da­nych ze wszyst­kich dru­ka­rek sie­cio­wych, bez ko­niecz­no­ści wi­zy­ty part­ne­ra na miej­scu.

Za­rządza­nie flo­tą urządzeń klien­ta

Ko­lej­ną wa­żną kwe­stią jest bez­piecz­ne za­rządza­nie flo­tą urządzeń klien­ta, co po­za mo­żli­wo­ścią zdal­ne­go mo­ni­to­ro­wa­nia ozna­cza ta­kże, mo­żli­wo­ść zdal­nej kon­fi­gu­ra­cji oraz ak­tu­ali­za­cji i za­bez­pie­cza­nia in­fra­struk­tu­ry dru­ku.

Za­rządza­nie urządze­nia­mi w chmu­rze przy po­mo­cy Le­xmark Clo­ud Fle­et Ma­na­ge­ment (CFM) po­zwa­la na uspraw­nie­nie wszyst­kich pro­ce­sów bez fi­zycz­nej obec­no­ści pra­cow­ni­ka. Dzi­ęki te­mu part­ne­rzy Le­xmarka mo­gą utrzy­my­wać in­fra­struk­tu­rę dru­ku swo­ich klien­tów za po­mo­cą jed­ne­go zin­te­gro­wa­ne­go na­rzędzia, bez obaw o bez­pie­cze­ństwo pra­cow­ni­ków.

Do­dat­ko­we cen­ne usłu­gi

In­nym spo­so­bem, w ja­ki do­staw­cy tech­no­lo­gii mo­gą po­móc swo­im part­ne­rom w lep­szej ob­słu­dze za­rządza­nia w chmu­rze, są spe­cjal­nie za­pro­jek­to­wa­ne apli­ka­cje, które np. umo­żli­wia­ją au­to­ma­tycz­ne do­sto­so­wa­nie pra­cy urządze­nia do po­trzeb klien­ta. Le­xmark uła­twił do­stęp do roz­sze­rzo­ne­go ka­ta­lo­gu apli­ka­cji, z których part­ne­rzy mo­gą ko­rzy­stać bez­płat­nie i w bar­dzo pro­sty spo­sób wdra­żać je ze swo­je­go biu­ra, bez żad­nych do­dat­ko­wych kosz­tów.

Przed­si­ębior­stwa na ca­łym świe­cie na­dal do­sto­so­wu­ją się do no­wej nor­mal­no­ści bi­zne­so­wej – i w tym pro­ce­sie fun­da­men­tal­ną ro­lę do ode­gra­nia ma­ją do­staw­cy tech­no­lo­gii, których za­da­niem jest wspie­rać swo­ich part­ne­rów. Ro­zwi­ąza­nia opar­te na chmu­rze, ofe­ro­wa­ne przez do­staw­ców tech­no­lo­gii, po­ma­ga­ją part­ne­rom za­spo­ko­ić ro­snące po­trze­by klien­tów i za­pew­nić im naj­wy­ższy po­ziom ja­ko­ści świad­czo­nych usług.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Le­xmark
Obraz mo­ha­med Has­san Pi­xa­bay

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści