W związku ze wzrostem zainteresowania zarówno ze strony odwiedzających, jak i wystawców, Printing Expo ogłosił otwarcie drugiej strefy swojej wystawy internetowej, która obejmuje Xeikon Wall Decoration Showroom i Trade Association Hub. Ogłosili również nowych wystawców w Strefie 1. Z ponad 21 000 odwiedzających do tej pory z ponad 150 krajów, ten innowacyjny wirtualny pokaz cieszy się dużym zainteresowaniem wielu drukarzy i dostawców na całym świecie. Z otrzymanych dotychczas opinii wynika, że wizualne przeglądanie w 3D w Printing Expo skutecznie wypełnia lukę między tym, co fizyczne i wirtualne, dla wielu osób w globalnej społeczności drukarskiej.
Dyrektor Wayne Beckett mówi: „Słuchamy opinii. Jest dla nas bardzo ważne, abyśmy nadal poprawiali komfort użytkowania. Wierzymy, że wszystko, co wirtualne, musi być interaktywne, a przede wszystkim musi być przyjemne do odwiedzenia i przydatne. Wraz z pojawieniem się nowych wystawców pracujemy nad zapełnieniem otaczającej przestrzeni i ostatnio dodaliśmy awatary ludzi - także ścieżkę dźwiękową pokazu, aby nadać odwiedzającym wrażenie prawdziwego życia. Ponieważ z dnia na dzień obserwujemy wzrost liczby odwiedzających, rośnie zainteresowanie wystawców. Otwarcie Strefy 2 jest naturalnym postępem, ponieważ Printing Expo zyskuje na ugruntowanej pozycji.”
Zespół Printing Expo może zaprojektować i wykonać na zamówienie wirtualne stoiska 3D według dowolnej specyfikacji - jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia. Jednak zaletą dla wystawców jest możliwość wykorzystania własnych projektów stoisk. W tej chwili okazuje się to bardzo przydatne, ponieważ wiele firm przygotowało już swoje stoiska na wystawy fizyczne, w których już nie uczestniczą. Projektanci Printing Expo mogą przekształcić dowolny projekt stoiska w niestandardową wirtualną przestrzeń 3D. Każde stoisko może być częścią ekspozycji, dając zwiedzającym możliwość eksploracji i zaangażowania. Ponadto stoiska mogą być wykorzystywane przez wystawcę jako cyfrowe narzędzie marketingowe i wykorzystywane w różnych regionach jako internetowe centrum demonstracyjne do pozyskiwania potencjalnych klientów.
Danny Mertens, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Xeikon, stwierdza: „Zdecydowaliśmy się na współpracę z Printing Expo ze względu na jakość ich pracy i zaangażowanie. Rozumieją dziś szczególne zapotrzebowanie na te narzędzia, które odpowiadają aktualnej orientacji drukarzy w Internecie poszukujących informacji i kreatywnych pomysłów. Nasz nowy wirtualny salon podąża za wyznaczoną ścieżką nawigacji po hali maszyn Xeikon, gdzie odwiedzający znajdą wszystko, czego potrzebują, aby zarezerwować wersję demonstracyjną, uzyskać dostęp do broszur produktów i pobrać je, obejrzeć wybrane filmy, a także poprosić o próbki wydruków. Użytkownicy będą mieli łatwy dostęp do łączenia się z ekspertami Xeikon ds. Produktów i zobaczenia w akcji portfolio produkcji cyfrowej Xeikon. Treść będzie regularnie aktualizowana i będzie można pobrać najnowsze informacje na temat mocy technologii suchego tonera, specyfikacje techniczne i najnowsze aktualizacje produktów”.
Beckett podsumowuje: „To była fantastyczna praca z zespołem Xeikon, który od samego początku miał bardzo jasny cel przy tworzeniu swojego salonu dekoracji ścian. Możliwości są nieograniczone. Widzimy, jak firmy dostosowują i korygują swoje strategie, aby sprostać różnym ograniczeniom w naszym zmieniającym się świecie. Z przyjemnością informujemy, że wraz z otwarciem Strefy 2 mamy nowe trybuny i gotowe w Strefie 1. Dodatkowo otrzymujemy rezerwacje na stoiska w Strefach 3 i 4, więc przyjdź i dołącz do nas i nie pozwól rzeczywistości powstrzymać cię!"
Na podstawie informacji firmy Printing Expo