Prin­ting Expo ogła­sza otwar­cie stre­fy 2 oraz ulep­szo­ny UXPoprzedni artykuł 

W zwi­ąz­ku ze wzro­stem za­in­te­re­so­wa­nia za­rów­no ze stro­ny od­wie­dza­jących, jak i wy­staw­ców, Prin­ting Expo ogło­sił otwar­cie dru­giej stre­fy swo­jej wy­sta­wy in­ter­ne­to­wej, która obej­mu­je Xe­ikon Wall De­co­ra­tion Show­ro­om i Tra­de As­so­cia­tion Hub. Ogło­si­li rów­nież no­wych wy­staw­ców w Stre­fie 1. Z po­nad 21 000 od­wie­dza­jących do tej po­ry z po­nad 150 kra­jów, ten in­no­wa­cyj­ny wir­tu­al­ny po­kaz cie­szy się du­żym za­in­te­re­so­wa­niem wie­lu dru­ka­rzy i do­staw­ców na ca­łym świe­cie. Z otrzy­ma­nych do­tych­czas opi­nii wy­ni­ka, że wi­zu­al­ne prze­gląda­nie w 3D w Prin­ting Expo sku­tecz­nie wy­pe­łnia lu­kę mi­ędzy tym, co fi­zycz­ne i wir­tu­al­ne, dla wie­lu osób w glo­bal­nej spo­łecz­no­ści dru­kar­skiej.

Dy­rek­tor Way­ne Bec­kett mówi: „Słu­cha­my opi­nii. Jest dla nas bar­dzo wa­żne, aby­śmy na­dal po­pra­wia­li kom­fort użyt­ko­wa­nia. Wie­rzy­my, że wszyst­ko, co wir­tu­al­ne, mu­si być in­te­rak­tyw­ne, a przede wszyst­kim mu­si być przy­jem­ne do od­wie­dze­nia i przy­dat­ne. Wraz z po­ja­wie­niem się no­wych wy­staw­ców pra­cu­je­my nad za­pe­łnie­niem ota­cza­jącej prze­strze­ni i ostat­nio do­da­li­śmy awa­ta­ry lu­dzi – ta­kże ście­żkę dźwi­ęko­wą po­ka­zu, aby nadać od­wie­dza­jącym wra­że­nie praw­dzi­we­go ży­cia. Po­nie­waż z dnia na dzień ob­ser­wu­je­my wzrost licz­by od­wie­dza­jących, ro­śnie za­in­te­re­so­wa­nie wy­staw­ców. Otwar­cie Stre­fy 2 jest na­tu­ral­nym po­stępem, po­nie­waż Prin­ting Expo zy­sku­je na ugrun­to­wa­nej po­zy­cji.”

Ze­spół Prin­ting Expo mo­że za­pro­jek­to­wać i wy­ko­nać na za­mówie­nie wir­tu­al­ne sto­iska 3D we­dług do­wol­nej spe­cy­fi­ka­cji – je­dy­nym ogra­ni­cze­niem jest wy­obra­źnia. Jed­nak za­le­tą dla wy­staw­ców jest mo­żli­wo­ść wy­ko­rzy­sta­nia wła­snych pro­jek­tów sto­isk. W tej chwi­li oka­zu­je się to bar­dzo przy­dat­ne, po­nie­waż wie­le firm przy­go­to­wa­ło już swo­je sto­iska na wy­sta­wy fi­zycz­ne, w których już nie uczest­ni­czą. Pro­jek­tan­ci Prin­ting Expo mo­gą prze­kszta­łcić do­wol­ny pro­jekt sto­iska w nie­stan­dar­do­wą wir­tu­al­ną prze­strzeń 3D. Ka­żde sto­isko mo­że być częścią eks­po­zy­cji, da­jąc zwie­dza­jącym mo­żli­wo­ść eks­plo­ra­cji i za­an­ga­żo­wa­nia. Po­nad­to sto­iska mo­gą być wy­ko­rzy­sty­wa­ne przez wy­staw­cę ja­ko cy­fro­we na­rzędzie mar­ke­tin­go­we i wy­ko­rzy­sty­wa­ne w różnych re­gio­nach ja­ko in­ter­ne­to­we cen­trum de­mon­stra­cyj­ne do po­zy­ski­wa­nia po­ten­cjal­nych klien­tów.

Dan­ny Mer­tens, kie­row­nik ds. ko­mu­ni­ka­cji kor­po­ra­cyj­nej w Xe­ikon, stwier­dza: „Zde­cy­do­wa­li­śmy się na współpra­cę z Prin­ting Expo ze względu na ja­ko­ść ich pra­cy i za­an­ga­żo­wa­nie. Ro­zu­mie­ją dziś szcze­gól­ne za­po­trze­bo­wa­nie na te na­rzędzia, które od­po­wia­da­ją ak­tu­al­nej orien­ta­cji dru­ka­rzy w In­ter­ne­cie po­szu­ku­jących in­for­ma­cji i kre­atyw­nych po­my­słów. Nasz no­wy wir­tu­al­ny sa­lon podąża za wy­zna­czo­ną ście­żką na­wi­ga­cji po ha­li ma­szyn Xe­ikon, gdzie od­wie­dza­jący znaj­dą wszyst­ko, cze­go po­trze­bu­ją, aby za­re­zer­wo­wać wer­sję de­mon­stra­cyj­ną, uzy­skać do­stęp do bro­szur pro­duk­tów i po­brać je, obej­rzeć wy­bra­ne fil­my, a ta­kże po­pro­sić o prób­ki wy­dru­ków. Użyt­kow­ni­cy będą mie­li ła­twy do­stęp do łącze­nia się z eks­per­ta­mi Xe­ikon ds. Pro­duk­tów i zo­ba­cze­nia w ak­cji port­fo­lio pro­duk­cji cy­fro­wej Xe­ikon. Tre­ść będzie re­gu­lar­nie ak­tu­ali­zo­wa­na i będzie mo­żna po­brać naj­now­sze in­for­ma­cje na te­mat mo­cy tech­no­lo­gii su­che­go to­ne­ra, spe­cy­fi­ka­cje tech­nicz­ne i naj­now­sze ak­tu­ali­za­cje pro­duk­tów”.

Bec­kett pod­su­mo­wu­je: „To by­ła fan­ta­stycz­na pra­ca z ze­spo­łem Xe­ikon, który od sa­me­go po­cząt­ku miał bar­dzo ja­sny cel przy two­rze­niu swo­je­go sa­lo­nu de­ko­ra­cji ścian. Mo­żli­wo­ści są nie­ogra­ni­czo­ne. Wi­dzi­my, jak fir­my do­sto­so­wu­ją i ko­ry­gu­ją swo­je stra­te­gie, aby spro­stać różnym ogra­ni­cze­niom w na­szym zmie­nia­jącym się świe­cie. Z przy­jem­no­ścią in­for­mu­je­my, że wraz z otwar­ciem Stre­fy 2 ma­my no­we try­bu­ny i go­to­we w Stre­fie 1. Do­dat­ko­wo otrzy­mu­je­my re­zer­wa­cje na sto­iska w Stre­fach 3 i 4, wi­ęc przyj­dź i do­łącz do nas i nie po­zwól rze­czy­wi­sto­ści po­wstrzy­mać cię!”

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Prin­ting Expo

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści