Nordic Label Oy w Finlandii przyciąga nowe firmy i poszerza swoje portfolio produktów za pomocą technologii inteligentnych etykiet Xeikon. Sukces i upowszechnienie inteligentnego rozwiązania do etykiet „Track and Trace” firmy Xeikon pomaga zmienić pozycję odnoszącej sukcesy drukarki etykiet i wyróżnić ją na tle konkurencji. Od czasu zainwestowania w technologię cyfrową pięć lat temu ta ponad 100-letnia firma znajduje się obecnie w czołówce producentów cyfrowych etykiet w regionach skandynawskich.
Marko Rintanen, dyrektor ds. produkcji w Nordic Label wyjaśnia: „Jako wiodący producent etykiet w Finlandii z wieloletnim doświadczeniem we wszystkich rodzajach metod drukowania, druk cyfrowy jest dla nas całkiem nowy i bardzo się nauczyliśmy. Jednak odkąd nawiązaliśmy współpracę z Xeikon, byliśmy świadkami rozwoju naszej działalności w nowy i bardzo ekscytujący sposób. Rozwiązanie firmy Xeikon z inteligentnymi etykietami jest przełomowe i łatwe w instalacji i obsłudze. Nasi klienci, właściciele marek, są teraz równie podekscytowani, jak my, potencjałem, jaki oferuje produkcja inteligentnych etykiet. We współpracy z jednym z naszych kluczowych klientów, Vellamo, byliśmy dumni, że mogliśmy uczestniczyć w niedawnym projekcie Xeikon Café we współpracy z UPM Raflatac, Magic Add i Xeikon, aby zademonstrować potężne i liczne zalety marek używających inteligentnych etykiet.
Jeroen Van Bauwel, dyrektor ds. zarządzania produktami w Xeikon, stwierdza: „Na całym świecie rośnie zapotrzebowanie właścicieli marek na inteligentne etykiety. Walcząc o wyróżnienie się na tle konkurencji, światli właściciele marek używają inteligentnych etykiet, aby wyróżnić się i chronić swoją markę. Istnieje szczególne zapotrzebowanie na aplikacje zabezpieczające, takie jak nasza „Track and Trace” w łańcuchu dostaw, aby pomóc w walce z podrabianiem, które jest dużym biznesem w skali globalnej i stanowi ogromne zagrożenie dla marek. Dzięki rozwiązaniom Xeikon w zakresie inteligentnych etykiet marki mogą śledzić swoje produkty na każdym etapie, od produkcji do konsumenta. Marki mogą również inicjować bezpośrednią komunikację marketingową, korzystając z danych kryjących się za inteligentną etykietą, aby mierzyć sukces oraz angażować i budować relacje z konsumentami, którzy szukają autentyczności i zaufania do marki.”
Dzięki rozwiązaniu Track and Trace firmy Xeikon każda paczka i etykieta otrzymują własną tożsamość cyfrową za pomocą unikalnego obrazu, tekstu, numeru lub kodu kreskowego. Najnowsza wersja 7.0 wydajnego przepływu pracy Xeikon X-800 umożliwia integrację unikalnych informacji i drukowanie zmiennego kodu o wysokim poziomie bezpieczeństwa. Prasa Xeikon automatycznie i bezpiecznie drukuje unikalny kod, który można zeskanować za pomocą dowolnej standardowej aplikacji. Firma Xeikon opracowała przełomową aplikację opartą na chmurze, która wykorzystuje „inteligentne” elementy do projektowania etykiet i pomaga właścicielom marek we wprowadzaniu opakowań i etykiet online, aby mierzyć sukces ich kampanii i chronić wizerunek marki.
Na podstawie informacji firmy Xeikon