Pre­zen­ta­cja fir­my Sun Che­mi­cal pod­czas vir­tu­al.dru­pa 2021Poprzedni artykuł 

W dniach 20–23 kwiet­nia br. od­będzie się – po raz pierw­szy – wir­tu­al­na edy­cja naj­wa­żniej­szych na świe­cie tar­gów skie­ro­wa­nych do bra­nży po­li­gra­ficz­nej – dru­pa. W ra­mach vir­tu­al.dru­pa 2021 za­pla­no­wa­no sze­reg ini­cja­tyw i wy­da­rzeń zna­nych z ich do­tych­cza­so­wej, „kon­wen­cjo­nal­ne­j” od­sło­ny. Jed­nym z nich jest dru­pa cu­be – cykl kon­fe­ren­cji, de­dy­ko­wa­nych różnym aspek­tom pro­duk­cji po­li­gra­ficz­nej. Go­spo­da­rzem jed­nej z nich będzie Pe­ter Wül­fert – Tech­ni­cal Di­rec­tor She­et­fe­d/OPV Of­fset Glo­bal w fir­mie Sun Che­mi­cal. 22 kwiet­nia o godz. 13:40 wy­stąpi on z pre­zen­ta­cją za­ty­tu­ło­wa­ną „Far­by dru­kar­skie w świe­cie pe­łnym ma­re­k”. Udział w se­sjach dru­pa cu­be, po­dob­nie jak w ca­łych „wir­tu­al­ny­ch” tar­gach dru­pa 20201, jest nie­od­płat­ny. Nie­zbęd­na jest re­je­stra­cja na stro­nie https://vir­tu­al.dru­pa.de/.

„Na­sza fir­ma sta­ra się być obec­na na różnych wy­da­rze­niach bra­nżo­wych, za­rów­no glo­bal­nych jak i lo­kal­nych, będących oka­zją do spo­tkań z klien­ta­mi, part­ne­ra­mi bi­zne­so­wy­mi i tech­no­lo­gicz­ny­mi. Tar­gi dru­pa to od lat wiel­kie świ­ęto dla ca­łej bra­nży po­li­gra­ficz­nej, od­wo­ła­ne w ubie­głym ro­ku z po­wo­du pan­de­mii. Cie­szy­my się jed­nak, że or­ga­ni­za­to­rzy zde­cy­do­wa­li się na po­wo­ła­nie do ży­cia ich wir­tu­al­nej edy­cji, która cho­ciaż w pew­nym stop­niu ma szan­sę zre­kom­pen­so­wać brak tra­dy­cyj­ne­go wy­da­rze­nia. Od­by­wa­jące się tu se­sje kon­fe­ren­cyj­ne to do­sko­na­ła oka­zja do prze­ka­za­nia spo­rej daw­ki wie­dzy i in­for­ma­cji. Ko­rzy­sta­my z niej, by za­pre­zen­to­wać punkt wi­dze­nia Sun Che­mi­cal na wa­żne dla ca­łej bra­nży i jej od­bior­ców kwe­stie: zna­cze­nie opa­ko­wań w zmie­nia­jącym się świe­cie, ich po­strze­ga­nie przez wła­ści­cie­li ma­rek i kon­su­men­tów, ta­kże w kon­te­kście pro­eko­lo­gicz­no­ści i bez­pie­cze­ństwa w użyt­ko­wa­niu” – mówi Piotr Góral, kie­ru­jący pol­skim od­dzia­łem fir­my Sun Che­mi­cal. Anon­su­jąc swój udział w dru­pa cu­be i pre­zen­ta­cję Pe­te­ra Wül­fer­ta, Sun Che­mi­cal pra­gnie zwrócić uwa­gę na fakt, że opa­ko­wa­nie we współcze­snym świe­cie pe­łni kil­ka funk­cji. Po pierw­sze, ma spo­wo­do­wać za­in­te­re­so­wa­nie kon­su­men­tów, ta­kże w od­nie­sie­niu do znaj­du­jące­go się na nim bran­du. To – zda­niem fir­my – klu­czo­wy mo­ment dla wła­ści­cie­la mar­ki, które­go pro­dukt znaj­du­je się w punk­cie sprze­da­ży de­ta­licz­nej i ma przy­ci­ągnąć uwa­gę kon­su­men­ta, który ka­żde­go dnia do­ko­nu­je swo­ich wy­bo­rów za­ku­po­wych. Za­sto­so­wa­na do pro­duk­cji opa­ko­wa­nia far­ba od­gry­wa bo­wiem zna­czącą ro­lę w zwi­ęk­sze­niu efek­tyw­no­ści i je­go wy­glądu, m.in. po­przez wi­zu­al­ną atrak­cyj­no­ść, wpro­wa­dze­nie efek­tów do­ty­ko­wych czy za­pew­nie­nie in­te­rak­cji z ku­pu­jącym.

Ko­lej­nym ele­men­tem de­cy­du­jącym o suk­ce­sie sprze­da­żo­wym jest – jak ar­gu­men­tu­je Sun Che­mi­cal – prze­ko­na­nie kon­su­men­ta do „u­kry­ty­ch” cech opa­ko­wa­nia, w tym de­cy­du­jących o je­go bez­pie­cze­ństwie. Do­ty­czy to w du­żej mie­rze opa­ko­wań na żyw­no­ść – tu zaś zna­czącą ro­lę od­gry­wa nie tyl­ko spo­sób jej pa­ko­wa­nia (np. w kon­te­kście od­por­no­ści na czyn­ni­ki ze­wnętrz­ne), ale też wła­ści­we­go do­bo­ru far­by gra­ficz­nej, bez­piecz­nej dla kon­su­men­tów. Fir­ma zwra­ca też uwa­gę na ta­kie aspek­ty jak wy­go­da w użyt­ko­wa­niu czy zwi­ęk­sza­jąca się kom­plek­so­wo­ść usług ofe­ro­wa­nych przez punk­ty sprze­da­ży de­ta­licz­nej, po­zy­tyw­nie wpły­wa­jące na in­te­rak­cję z ku­pu­jący­mi.

Sun Che­mi­cal wy­mie­nia też eko­lo­gię ja­ko je­den z klu­czo­wych ele­men­tów, ja­kie bra­ne są pod uwa­gę przez co­raz wi­ęk­szą rze­szę przed­si­ębior­ców dzia­ła­jących w sze­ro­ko ro­zu­mia­nym świe­cie ko­mu­ni­ka­cji gra­ficz­nej. Współcze­sne dru­kar­nie mu­szą w tym kon­te­kście nie tyl­ko do­star­czać, ale też od­po­wied­nio ad­re­so­wać swo­je roz­wi­ąza­nia, spe­łnia­jące sze­reg wy­mo­gów śro­do­wi­sko­wych. Tu – jak wska­zu­je Sun Che­mi­cal – far­ba gra­ficz­na jest istot­nym ele­men­tem ca­łe­go pro­ce­su, gdyż z jed­nej stro­ny – bu­du­je war­to­ść opa­ko­wa­nia, z dru­giej – mo­że wpły­wać na je­go pro­eko­lo­gicz­no­ść.

„Wszyst­kie te aspek­ty są obec­ne w na­szej co­dzien­nej dzia­łal­no­ści – kon­ty­nu­uje Piotr Góral. – Cel w od­nie­sie­niu do seg­men­tu opa­ko­wań jest bo­wiem ja­sny: mu­si­my wy­pra­co­wać no­we po­de­jście do ich pro­duk­cji i – co wi­ęcej – na­le­ży uczy­nić to szyb­ko. Pod­czas pre­zen­ta­cji za­pla­no­wa­nej z my­ślą o dru­pa cu­be Pe­ter Wül­fert po­dzie­li się swo­imi spo­strze­że­nia­mi i do­świad­cze­nia­mi. Wska­że m.in. zna­cze­nie farb dru­kar­skich w od­nie­sie­niu do po­trzeb ryn­ku – zmian na nim za­cho­dzących, co­raz wi­ęk­szej dy­wer­sy­fi­ka­cji i pre­sji cza­so­wej. Za­pra­sza­my za­tem do udzia­łu w tym nie­zwy­kle cie­ka­wie za­po­wia­da­jącym się przed­si­ęw­zi­ęciu”.

Sun Che­mi­cal w zmie­nia­jącym się świe­cie opa­ko­wań

Fir­ma Sun Che­mi­cal, będąc jed­nym z li­de­rów w ob­sza­rze farb i la­kie­rów dla bra­nży opa­ko­wań, po­sia­da w swo­jej ofer­cie sze­reg roz­wi­ązań de­dy­ko­wa­nych ich pro­duk­cji. Są wśród nich far­by, la­kie­ry, po­wło­ki oraz in­ne pro­duk­ty, prze­zna­czo­ne do za­dru­ko­wy­wa­nia różne­go ro­dza­ju po­wierzch­ni: pa­pie­ro­wych, kar­to­no­wych, wy­ko­na­nych z two­rzyw sztucz­nych (m.in. fo­lii), ale też szkla­nych czy me­ta­lo­wych. „Na­sze port­fo­lio pre­de­sty­nu­je nas do by­cia klu­czo­wym gra­czem ryn­ko­wym w bra­nży opa­ko­wań, za­rów­no z uwa­gi na je­go wszech­stron­no­ść, glo­bal­ną obec­no­ść, a za­ra­zem do­stęp­no­ść po­szcze­gól­nych pro­duk­tów, ale też pro­eko­lo­gicz­no­ść. Pro­du­cen­ci opa­ko­wań kar­to­no­wych, ety­kiet, pu­szek, bu­te­lek wy­ko­na­nych ze szkła, ale też np. wy­ko­rzy­stu­jący roz­wi­ąza­nia w za­kre­sie ochro­ny mar­ki – to na­si na­tu­ral­ni part­ne­rzy i od­bior­cy pro­du­ko­wa­nych i dys­try­bu­owa­nych przez Sun Che­mi­cal pro­duk­tów. Za­pra­sza­my do kon­tak­tu z na­mi i z na­szy­mi au­to­ry­zo­wa­ny­mi dys­try­bu­to­ra­mi, dzia­ła­jący­mi w ca­łym kra­ju” – pod­su­mo­wu­je Piotr Góral.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści