Opa­ko­wa­nia i ko­mer­cyj­ny druk of­f­se­to­wy na zło­tym po­zio­mie z hu­ber­gro­upPoprzedni artykuł 

Wspie­ra­jąc go­spo­dar­kę o obie­gu za­mkni­ętym, hu­ber­gro­up Print So­lu­tions ofe­ru­je te­raz kom­plet­ne port­fo­lio z cer­ty­fi­ka­tem Cra­dle to Cra­dle Ma­te­rial He­alth Gold do dru­ku ko­mer­cyj­ne­go i of­f­se­to­we­go opa­ko­wań. W tym ce­lu mi­ędzy­na­ro­do­wy spe­cja­li­sta w dzie­dzi­nie farb dru­kar­skich opra­co­wał no­wą ga­mę farb, która jest opar­ta na se­rii ni­sko­mi­gra­cyj­nej se­rii MGA NATURA, a za­tem na­da­je się szcze­gól­nie do dru­ko­wa­nia opa­ko­wań żyw­no­ści. Co wi­ęcej, In­sty­tut Cra­dle to Cra­dle Pro­duct In­no­va­tions In­sti­tu­te cer­ty­fi­ko­wał sze­reg po­włok wo­do­roz­cie­ńczal­nych z se­rii ACRYLAC na sta­tus Gold. Po­nie­waż hu­ber­gro­up pro­du­ku­je du­żą część su­row­ców we wła­snym Od­dzia­le Che­mii, fir­ma mo­że do­dat­ko­wo za­pew­nić zrów­no­wa­żo­ne dzia­ła­nia w ca­łym ła­ńcu­chu war­to­ści.

Zrów­no­wa­żo­ny roz­wój włączo­ny

W 2017 ro­ku hu­ber­gro­up by­ła pierw­szym mi­ędzy­na­ro­do­wym pro­du­cen­tem farb, który otrzy­mał cer­ty­fi­kat Cra­dle to Cra­dle w sek­to­rze ar­ku­szo­we­go of­f­se­tu, a tym sa­mym zna­cząco przy­czy­nił się do zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju w bra­nży. Od te­go cza­su fir­ma sta­le po­pra­wia efek­tyw­no­ść śro­do­wi­sko­wą swo­ich pro­duk­tów. Pod­czas gdy ko­mer­cyj­na se­ria hu­ber­gro­up ALPHA vi­va ma już sta­tus Gold od 2018 r., In­sty­tut Cra­dle to Cra­dle Pro­ducts In­no­va­tions In­sti­tu­te cer­ty­fi­ko­wał te­raz rów­nież wa­riant z se­rii farb MGA NATURA i różne po­wło­ki na ba­zie wo­dy z se­rii ACRYLAC na po­zio­mie zło­tym ma­te­ria­łu. Cer­ty­fi­ka­ty zdro­wot­ne. Tym sa­mym in­sty­tut po­twier­dza, że far­by i po­wło­ki nie za­wie­ra­ją żad­nych sub­stan­cji, które stwa­rza­ją wy­so­kie za­gro­że­nie dla lu­dzi lub śro­do­wi­ska.

Jo­sef Sut­ter, me­ne­dżer pro­duk­tu She­et­fed / UV Eu­ro­pe w hu­ber­gro­up, mówi: „Zrów­no­wa­żo­ny roz­wój pro­duk­tów dru­ko­wa­nych był od daw­na w cen­trum na­szych dzia­łań ba­daw­czych. Ch­ce­my ofe­ro­wać na­szym klien­tom pro­duk­ty przy­ja­zne dla śro­do­wi­ska, a tym sa­mym po­ma­gać w przy­go­to­wa­niu ich pro­duk­tów do go­spo­dar­ki o obie­gu za­mkni­ętym. W zwi­ąz­ku z tym wa­żne by­ło dla nas za­pew­nie­nie im pe­łne­go port­fo­lio cer­ty­fi­ko­wa­ne­go od Cra­dle to Cra­dle Gold za­rów­no do ko­mer­cyj­ne­go, jak i opa­ko­wa­nio­we­go dru­ku of­f­se­to­we­go”.

De­fi­nio­wa­nie wła­snych stan­dar­dów śro­do­wi­sko­wych

Po­nad­to hu­ber­gro­up za­pew­nia swo­im klien­tom wy­so­kie stan­dar­dy śro­do­wi­sko­we w ca­łym ła­ńcu­chu war­to­ści. Jest to mo­żli­we, po­nie­waż wi­ęk­szo­ść su­row­ców po­cho­dzi z wła­sne­go Dzia­łu Che­mii. Jo­sef Sut­ter wy­ja­śnia: „Wie­my, że ja­ko pro­du­cent farb dru­kar­skich po­no­si­my wiel­ką od­po­wie­dzial­no­ść i chce­my jej spro­stać. Bio­rąc ho­li­stycz­ną wi­zję zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju, wa­żne jest dla nas, aby­śmy spe­łnia­li wy­so­kie stan­dar­dy w ca­łym ła­ńcu­chu war­to­ści – po­cząw­szy od pro­duk­cji su­row­ców”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my hu­ber­gro­up

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści