DK-Projekt to stosunkowo młoda, ale prężnie rozwijająca się firma, której specjalnością jest produkcja dodatków do oznaczania produktów tekstylnych i brandingu firm. Jej właściciel – Dawid Kurowski, od lat związany z rynkiem poligraficznym i tekstylnym - jakiś czas temu zdecydował się na wymianę sprzętu na nowszy, bardziej wydajny i proekologiczny. Potrzebował przy tej okazji dobrego partnera, który nie tylko doradzi mu w zakresie sprzętu jaki warto byłoby zgromadzić w tym odnowionym parku maszynowym, ale kompleksowo zajmie się ofertą i elastycznie podejdzie do jego oczekiwań. Taką firmą okazał się Amagraf, od wielu lat dostarczający maszyny i materiały do przedsiębiorstw z branży poligraficznej.
DK Projekt zdecydował się na zakup kilku maszyn, jakie zaoferowała mu firma Amagraf. „Swoje poszukiwania – mówi Dawid Kurowski - rozpocząłem od Internetu i tu przypadkiem natrafiłem na firmę Amagraf. Poczytałem bardzo dobre opinie na jej temat i nawiązałem kontakt. Pokazałem im co chcę drukować, a jej właściciele podeszli do moich potrzeb bardzo profesjonalnie i zaproponowali mi nowy park maszyn, który dwukrotnie zwiększył naszą wydajność”.
Najważniejszym z zakupionych urządzeń – jak podkreśla Dawid Kurowski - była maszyna Canon imagePRESS C710z finisherem broszurująco-szyjącym: „Potrzebowaliśmy kolorowego, wydajnego, cyfrowego systemu drukującego. Naszą specjalizacją jest bowiem produkcja dodatków do oznaczania produktów tekstylnych. Wykonujemy m.in. wysokiej jakości etykiety, naklejki, wizytówki, ulotki, metki skóropodobne, wszywki odzieżowe, żakardowe, tkane i wiele innych. Ponieważ różnorodność tych produktów jest duża, potrzebowaliśmy maszyny drukującej, która zapewni nam jakość na wysokim poziomie. Urządzenie Canon imagePRESS C710 spełniło nasze oczekiwania w 100%”.
Jak dodaje Dawid Kurowski, profesjonalne opcje wykańczania, jakie ono zapewnia oraz obsługa różnych rozmiarów i formatów papieru, w tym SRA3 i A4, kopert, ciężkich podłoży o gramaturze do 350 g/m², a także wyjątkowa funkcja zadruku długich arkuszy (do 1300 mm), zapewniają szeroki zakres zastosowań tego urządzenia. Opcja łatwego zarządzania kolorami na profesjonalnym poziomie, która zapewnia spójność kolorów i zaawansowaną kontrolę nad nimi – jak podkreśla Dawid Kurowski – jest jego dodatkowym atutem. „Wszystkie te cechy plus łatwość obsługi, wraz z oprogramowaniem sterującym EFI sprawiły – mówi Dawid Kurowski - że zdecydowaliśmy się na to właśnie urządzenie. Ważnym elementem przy podejmowaniu decyzji był również jego dostawca - firma Amagraf, która stała się dla nas partnerem tej i zapewne kolejnych inwestycji. Jej indywidualne podejście do naszych potrzeb, elastyczność, ale przede wszystkim kompleksowa obsługa, a także bliskość serwisu zadecydowały o zakupach, na które ostatecznie się zdecydowaliśmy”. Pracę w drukarni – jak dodaje Dawid Kurowski - ułatwiają tu także profesjonalne moduły wykańczania dostarczone z maszyną drukującą. „Wszystko to sprawia, że drukowanie jest nie tylko wysokiej jakości, ale także wydajne, a na tym nam zależało”.
„Jest nam bardzo miło, że firma DK-Projekt - jako kolejna już w naszym kraju - obdarzyła nas tak dużym zaufaniem – mówi Piotr Alwingier z firmy Amagraf. - Możliwość obsłużenia jej w sposób kompleksowy była dla nas nie tylko wyzwaniem, ale także wyróżnieniem. Zawsze wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów. Do każdego podchodzimy indywidualnie i do ich potrzeb dostosowujemy urządzenia z naszej bogatej oferty. Ale zakup maszyn to zaledwie początek współpracy. Oprócz sprzedaży oferujemy klientom profesjonalny serwis, który w coraz większym stopniu – jak widać również na przykładzie DK-Projekt - decyduje o sukcesach działu handlowego. Sprzedajemy wyłącznie sprzęt, który sami serwisujemy, co doceniają nasi klienci. Choć jesteśmy małą firmą, zależy nam na każdym z nich. Dlatego jesteśmy cały czas do dyspozycji naszych klientów i jak najszybciej staramy się reagować na ich potrzeby”.
„Właśnie takie podejście przyczyniło się do podjęcia przez nas współpracy z firmą Amagraf. Czujemy z jej strony nie tylko najwyższej jakości obsługę i opiekę, ale również inspiruje nas ona do podejmowania kolejnych działań. Zawsze bowiem priorytetem jest dla nas zadowolenie naszych zleceniodawców” – podsumowuje Dawid Kurowski.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej