Z-Milosci.pl - trzy razy DuploPoprzedni artykuł 

Olga Granda, kierownik operacyjny w z-Milosci.pl
Olga Granda, kierownik operacyjny w z-Milosci.pl

Kolejna już maszyna z oferty Duplo Polska rozpoczęła niedawno pracę w firmie B2Wed, będącej właścicielem m.in. sklepu internetowego z-Milosci.pl. Tym razem zdecydowała się ona na zakup stołu tnącego PFi B3. Urządzenie to wpisuje się w plany firmy, związane z szeroko pojętą automatyzacją produkcji, która – jak zapewnia Krzysztof Rzeszutek, właściciel – pozwala jej na imponujący rozwój. Niedawno przejęła ona 50 proc. udziałów w Zankyou Polska, firmie wywodzącej się z Hiszpanii.

„Urządzenia z oferty Duplo Polska są z nami niemal od początku naszej działalności, czyli od 2017 roku – mówi Krzysztof Rzeszutek. – We współpracy z tą firmą szczególnie sobie cenimy profesjonalne doradztwo na każdym etapie naszego rozwoju. Od początku zależało nam na wysokiej automatyzacji produkcji. Specjalizacją naszego sklepu internetowego są produkty dla branży ślubnej (zaproszenia, zawiadomienia ślubne, karty menu, podziękowania dla gości, rodziców, etykiety i naklejki na alkohol, winietki i wiele innych). To narzuciło już na początku określone standardy w zakresie jakości, szybkości realizacji zleceń, a ze względu na dużą ich różnorodność – także wydajności. Współpraca z hiszpańską firmą Zankyou (niedawno odkupiliśmy 50% udziałów w jej polskim oddziale) pozwoli nam kontynuować rozwój w Polsce, gdzie – jak szacujemy – obsługujemy około 25% rynku, ale również umożliwi nam wejście z naszą ofertą do innych krajów. Zankyou posiada bowiem olbrzymi zasięg działalności, obejmujący Europę Zachodnią i Amerykę Południową (z platformy tej korzysta około 350 tysięcy par rocznie organizując swoje śluby i przyjęcia, a sam portal odwiedza około 50 mln osób). Szacujemy, że już wkrótce wejdziemy na 23 nowe rynki, przymierzamy się też do poszerzenia naszej oferty produktowej o suknie ślubne z drugiej ręki, garnitury szyte na miarę, alkohol, biżuterię, fotografię ślubną itp., co wytycza nam zupełnie nową ścieżkę rozwoju”.

„Aby tak imponujące plany, jakie mamy – mówi Krzysztof Rzeszutek - możliwe były do realizacji, potrzebne są nam inwestycje w maszyny o wysokim stopniu automatyzacji. O stole tnącym myśleliśmy już od jakiegoś czasu. Po raz kolejny doradztwo firmy Duplo Polska okazało się dla nas przy wyborze tego konkretnego urządzenia bezcenne”.

Stół tnący PFi B3, na jaki zdecydowała się firma, to trzecie już urządzenie z oferty Duplo Polska – po maszynach Docucutter DC-616pro i DC-646 – w firmie B2Web. „Wykorzystując płaski stół i technologię cięcia cyfrowego, możemy teraz produkować krótkie serie spersonalizowanych opakowań, wycinanych etykiet (np. na alkohol), kart, naklejek o nietypowych kształtach (serduszka, litery), bez konieczności tworzenia wykrojników. Przede wszystkim możemy to robić całkowicie we własnym zakresie. Wcześniej musieliśmy tego rodzaju prace wykonywać na ploterach tnących, które jednak mają określone ograniczenia lub podzlecaliśmy je innym firmom, co generowało określone koszty. Teraz procesy związane z cięciem są tańsze o około 60%. Można zatem powiedzieć, że maszyna zwraca się już od pierwszego dnia jej wdrożenia. Zaledwie 20% wykorzystania jej możliwości wyeliminowało też jeden etat w naszej firmie – teraz możemy osobę wcześniej obsługującą ten proces wykorzystać przy innych pracach”.

R E K L A M A
Zakupione urządzenie umożliwia cięcie, nacinanie, bigowanie w jednym przebiegu. Obsługuje papier (także foliowany), samoprzylepny, syntetyczny oraz karton o grubości do 1,5 mm. Pracuje z prędkością do 800 mm na sekundę. Wykorzystuje oprogramowanie PFi Connect, dzięki któremu głowica z narzędziami podąża za liniami narysowanymi w pliku tnąc, nacinając i bigując do żądanego kształtu. „To bardzo ułatwia pracę naszym pracownikom – mówi Krzysztof Rzeszutek - którzy nie są z wykształcenia poligrafami. Ale przede wszystkim przyspiesza proces produkcji, co jest teraz dla nas szczególnie ważne. Branża ślubna, po okresie pandemii, odnotowuje obecnie wzrosty zamówień. Śluby, jakie nie odbyły się w ostatnich miesiącach są przełożone na ten i przyszły rok, co powoduje dla nas kumulację zamówień. Bez dobrego sprzętu ich realizacja nie byłaby dla nas możliwa. Zakup urządzenia przekłada się również na korzyści dla naszych klientów – mogą być oni pewni, że wykonamy ich zlecenie na czas, w wysokiej jakości i w dobrej cenie. Maszyna jest dla nas również strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o nasze plany związane z wejściem na kolejne rynki. Z pewnością potrzebne nam będą kolejne inwestycje, wśród których – jak mam nadzieję – znajdzie się kolejne urządzenie z oferty Duplo Polska. Jesteśmy bowiem z tych maszyn bardzo zadowoleni”.

Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności