Szkolenie „Poligrafia w marketingu”Poprzedni artykuł 

Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca „Świata DRUKU”, organizuje szkolenie „Poligrafia w marketingu”, przeznaczone dla wszystkich pracowników działów marketingu różnych branż i agencji reklamowych, a także dla wszystkich zainteresowanych. Szkolenie odbędzie się 8 grudnia 2021 r., w godzinach 9:00-17:00, w Centrum hotelowo-konferencyjnym "Wald" w Warszawie.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w celu obniżenia kosztów, oszczędności czasu oraz wypracowania precyzyjnych i skutecznych sposobów komunikacji między działem marketingu, agencją reklamową i drukarnią.

Program

1. Merytoryczne i techniczne przygotowanie publikacji

  • projektowanie reklam i publikacji marketingowych (dobór materiałów wyjściowych, cechy dobrego projektu
  • terminy stosowane w procesie przygotowania publikacji
  • podstawowe zasady składu i łamania
  • przygotowanie tekstu, grafik, reklam; RGB a CMYK; zasady umieszczania reklam w publikacji; DTP
  • postać elektroniczna publikacji a wydruk
  • zasady korekty.

2. Papier i inne podłoża do druku (rodzaje, gramatury, formaty).

3. Proces poligraficzny a) przygotowalnia (prepress)

  • odwzorowywanie kolorów, CMYK a Pantone
  • technologia
  • zarządzanie barwą
  • proofing kontraktowy

b) drukowanie (press)

  • najczęściej stosowane techniki druku (offset, wklęsłodruk, typografia, fleksografia, sitodruk, tampodruk, druk cyfrowy mało- i wielkoformatowy)
  • podstawowa technika poligrafii: offset (maszyny drukujące, farby, farby specjalne)
  • druk cyfrowy (personalizowany, na żądanie, masowy)
  • druk cyfrowy wielkoformatowy
  • łączenie technik drukarskich

c) obróbka po druku (postpress)

  • uszlachetnianie publikacji (foliowanie/laminowanie, lakierowanie, lakierowanie wybiórcze, tłoczenie folią, wykrawanie)
  • introligatornia (zszywanie, klejenie, oprawa) druków tradycyjnych i cyfrowych

4. Współpraca z agencją reklamową i studiem graficznym.

5. Współpraca z drukarnią i optymalizacja kosztów

  • komunikacja
  • jaką drukarnię wybrać
  • jak napisać dobre zlecenie
  • jak kalkulować zlecenie, żeby było dobrze wykonane jakościowo i konkurencyjne cenowo
  • jak reklamować źle wykonane zlecenie.

Na podstawie informacji organizatora

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności