Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca „Świata DRUKU”, organizuje szkolenie „Poligrafia w marketingu”, przeznaczone dla wszystkich pracowników działów marketingu różnych branż i agencji reklamowych, a także dla wszystkich zainteresowanych. Szkolenie odbędzie się 8 grudnia 2021 r., w godzinach 9:00-17:00, w Centrum hotelowo-konferencyjnym "Wald" w Warszawie.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w celu obniżenia kosztów, oszczędności czasu oraz wypracowania precyzyjnych i skutecznych sposobów komunikacji między działem marketingu, agencją reklamową i drukarnią.
Program
1. Merytoryczne i techniczne przygotowanie publikacji
2. Papier i inne podłoża do druku (rodzaje, gramatury, formaty).
3. Proces poligraficzny a) przygotowalnia (prepress)
b) drukowanie (press)
c) obróbka po druku (postpress)
4. Współpraca z agencją reklamową i studiem graficznym.
5. Współpraca z drukarnią i optymalizacja kosztów
Na podstawie informacji organizatora