Kor­nit Fa­shion We­ek Los An­ge­les: „Nie szyb­ka mo­da, ale nad­zwy­czaj­na mo­da, szyb­ko”Poprzedni artykuł 

Kor­nit Di­gi­tal Ltd. (NASDAQ: KRNT), świa­to­wy li­der w dzie­dzi­nie zrów­no­wa­żo­nych tech­no­lo­gii cy­fro­wej pro­duk­cji tek­sty­li­ów na żąda­nie, ogło­sił otwar­cie re­je­stra­cji na Kor­nit Fa­shion We­ek Los An­ge­les + Wy­da­rze­nie In­du­stry 4.0, które od­będzie się w dniach 2–5 li­sto­pa­da w Los An­ge­les w Ka­li­for­nii. Świ­ętu­jąc in­no­wa­cje tech­no­lo­gicz­ne w mo­dzie, ta wy­sta­wa pre­zen­tu­je wi­zjo­ner­ski al­ter­na­tyw­ny mo­del Kor­nit do two­rze­nia mo­dy przy­ja­znej dla śro­do­wi­ska, która uwal­nia nie­sko­ńczo­ną kre­atyw­no­ść, na­pędza­ną po­py­tem w cza­sie rze­czy­wi­stym, eli­mi­nu­jąc mar­no­traw­stwo i prze­kra­cza­jąc wy­zwa­nia ła­ńcu­cha do­staw – przy­szło­ść mo­dy, do­star­cza­na przez tech­no­lo­gię cy­fro­wą.

De­mon­stru­jąc da­le­ko­si­ężne mo­żli­wo­ści Kor­nit w za­kre­sie mak­sy­ma­li­za­cji kre­atyw­no­ści przy jed­no­cze­snej mi­ni­ma­li­za­cji emi­sji dwu­tlen­ku węgla, wy­da­rze­nie obej­mie pre­zen­ta­cję na wy­bie­gu z udzia­łem 22 wi­zjo­ner­skich pro­jek­tan­tów mo­dy, w 17 in­dy­wi­du­al­nych po­ka­zach, które będą tr­wać przez wszyst­kie czte­ry dni im­pre­zy. Ma­jąc na uwa­dze odzwier­cie­dle­nie różno­rod­no­ści we wszyst­kich for­mach — wie­ku, wiel­ko­ści, wzro­stu, po­cho­dze­nia et­nicz­ne­go i płci — ka­żdy pro­jek­tant za­de­biu­tu­je no­we ko­lek­cje wy­pro­du­ko­wa­ne za po­mo­cą kom­plek­so­wych środ­ków cy­fro­wych, w ułam­ku cza­su zwy­kle wy­ma­ga­ne­go, w spo­sób zrów­no­wa­żo­ny i wy­kład­ni­czy wi­ęk­sza swo­bo­da pro­jek­to­wa­nia. Ko­lek­cje obej­mu­ją pro­jek­ty Vi­vi Bel­la­ish, thre­eASFOUR, Gu­vanch NYC, Na­ot, Asher Le­vi­ne i in­nych z Los An­ge­les, No­we­go Jor­ku, Tel Awi­wu, Pa­ry­ża i in­nych miejsc na ca­łym świe­cie.

Uw­zględ­nia­jąc ko­mer­cyj­ne, pro­jek­to­we i pro­duk­cyj­ne aspek­ty bra­nży mo­do­wej, Kor­nit Fa­shion We­ek Los An­ge­les + In­du­stry 4.0 Event za­pre­zen­tu­je wie­lu part­ne­rów i klien­tów Kor­nit, którzy uspraw­nia­ją kom­plek­so­we do­świad­cze­nie pro­duk­cyj­ne dla lo­kal­nej pro­duk­cji na żąda­nie, od­da­jąc tra­dy­cyj­ne, pro­gno­zy opar­te na mo­de­lu pro­duk­cji prze­sta­rza­łe.

Uczest­ni­cy do­świad­czą:

  • Spraw­dzo­nej stra­te­gii skra­ca­nia cy­kli pro­duk­cyj­nych, aby wy­ko­rzy­stać szyb­ko zmie­nia­jący się po­pyt na­pędza­ny przez sa­mych kon­su­men­tów.
  • Przej­mo­wa­nia kon­cep­cji od kre­atyw­nej in­spi­ra­cji do po­wta­rzal­nych go­to­wych ele­men­tów w za­le­d­wie kil­ka go­dzin – po­wi­ęk­sza­nie ka­na­łów sprze­da­ży przy jed­no­cze­snym eli­mi­no­wa­niu nadmia­ru za­pa­sów.
  • Wska­zówek do­ty­czących efek­tyw­ne­go han­dlu elek­tro­nicz­ne­go, aby sprze­da­wać wi­ęcej, zwi­ęk­szać ma­rże i przy­cho­dy przy jed­no­cze­snym ofe­ro­wa­niu nie­ogra­ni­czo­nych wir­tu­al­nych za­pa­sów i pro­duk­tów.
  • Wi­zy­ty w no­wo po­wsta­łej Di­gi­tal Ur­ban Fac­to­ry, która da­je no­we ży­cie nie­gdyś do­brze pro­spe­ru­jącej fa­bry­ce ana­lo­gów – re­ali­zu­jąc wi­zję ne­ar­sho­rin­gu Kor­nit po­przez łącze­nie glo­bal­nych ma­rek z lo­kal­ny­mi wy­ko­naw­ca­mi.
  • Na­wi­ązy­wa­nia kon­tak­tów i ucze­nie się od po­dob­nie my­ślących rówie­śni­ków i li­de­rów bra­nży sku­pio­nych na trans­for­ma­cji cy­fro­wej, zrów­no­wa­żo­nym roz­wo­ju, two­rze­niu po­py­tu i mo­dzie.

„Pi­sze­my sys­tem ope­ra­cyj­ny dla zrów­no­wa­żo­nej mo­dy na żąda­nie, a ci, którzy do­łączą do nas w Los An­ge­les, na wła­sne oczy prze­ko­na­ją się, że ist­nie­je pro­duk­cja od­po­wie­dzial­na za śro­do­wi­sko i spo­łe­cze­ństwo, ofe­ru­jąca naj­wy­ższą ja­ko­ść, ren­tow­no­ść dzi­ęki po­de­jściu bez­od­pa­do­we­mu i wi­ęk­szą swo­bo­dę twór­czą niż kie­dy­kol­wiek – po­wie­dział Omer Kul­ka, dy­rek­tor ds. mar­ke­tin­gu w Kor­nit Di­gi­tal. „Zo­ba­czą, jak klien­ci Kor­nit od­no­szą suk­ce­sy i roz­wi­ja­ją się, wpro­wa­dza­jąc w ży­cie te stra­te­gie pro­duk­cji cy­fro­wej, eli­mi­nu­jąc po­dat­no­ść ła­ńcu­cha do­staw i ogra­ni­cze­nia za­pa­sów, aby za­pew­nić bez­pro­ble­mo­wą ob­słu­gę, która jest bar­dziej wy­daj­na, le­piej re­agu­jąca na dy­na­micz­ny ry­nek, le­piej do­pa­so­wa­na do dzi­siej­sze­go opar­te­go na In­ter­ne­cie kon­su­men­ta i bar­dziej ela­stycz­ne, aby spro­stać nie­prze­wi­dzia­nym wy­zwa­niom. Zrów­no­wa­żo­na, nie­okie­łzna­na in­spi­ra­cja jest go­to­wa do no­sze­nia – nie fast fa­shion, ale nie­zwy­kła mo­da, szyb­ko”.

Za­re­je­struj się już dziś, aby wzi­ąć udział w Kor­nit Fa­shion We­ek Los An­ge­les + In­du­stry 4.0 https://kor­nit.co­m/l­p/hq/kor­ni­t-fa­shio­n-we­ek-la­-2021/

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Kor­nit Di­gi­tal

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści