Kornit Digital Ltd. (NASDAQ: KRNT), światowy lider w dziedzinie zrównoważonych technologii cyfrowej produkcji tekstyliów na żądanie, ogłosił otwarcie rejestracji na Kornit Fashion Week Los Angeles + Wydarzenie Industry 4.0, które odbędzie się w dniach 2-5 listopada w Los Angeles w Kalifornii. Świętując innowacje technologiczne w modzie, ta wystawa prezentuje wizjonerski alternatywny model Kornit do tworzenia mody przyjaznej dla środowiska, która uwalnia nieskończoną kreatywność, napędzaną popytem w czasie rzeczywistym, eliminując marnotrawstwo i przekraczając wyzwania łańcucha dostaw – przyszłość mody, dostarczana przez technologię cyfrową.
Demonstrując dalekosiężne możliwości Kornit w zakresie maksymalizacji kreatywności przy jednoczesnej minimalizacji emisji dwutlenku węgla, wydarzenie obejmie prezentację na wybiegu z udziałem 22 wizjonerskich projektantów mody, w 17 indywidualnych pokazach, które będą trwać przez wszystkie cztery dni imprezy. Mając na uwadze odzwierciedlenie różnorodności we wszystkich formach — wieku, wielkości, wzrostu, pochodzenia etnicznego i płci — każdy projektant zadebiutuje nowe kolekcje wyprodukowane za pomocą kompleksowych środków cyfrowych, w ułamku czasu zwykle wymaganego, w sposób zrównoważony i wykładniczy większa swoboda projektowania. Kolekcje obejmują projekty Vivi Bellaish, threeASFOUR, Guvanch NYC, Naot, Asher Levine i innych z Los Angeles, Nowego Jorku, Tel Awiwu, Paryża i innych miejsc na całym świecie.
Uwzględniając komercyjne, projektowe i produkcyjne aspekty branży modowej, Kornit Fashion Week Los Angeles + Industry 4.0 Event zaprezentuje wielu partnerów i klientów Kornit, którzy usprawniają kompleksowe doświadczenie produkcyjne dla lokalnej produkcji na żądanie, oddając tradycyjne, prognozy oparte na modelu produkcji przestarzałe.
Uczestnicy doświadczą:
„Piszemy system operacyjny dla zrównoważonej mody na żądanie, a ci, którzy dołączą do nas w Los Angeles, na własne oczy przekonają się, że istnieje produkcja odpowiedzialna za środowisko i społeczeństwo, oferująca najwyższą jakość, rentowność dzięki podejściu bezodpadowemu i większą swobodę twórczą niż kiedykolwiek – powiedział Omer Kulka, dyrektor ds. marketingu w Kornit Digital. „Zobaczą, jak klienci Kornit odnoszą sukcesy i rozwijają się, wprowadzając w życie te strategie produkcji cyfrowej, eliminując podatność łańcucha dostaw i ograniczenia zapasów, aby zapewnić bezproblemową obsługę, która jest bardziej wydajna, lepiej reagująca na dynamiczny rynek, lepiej dopasowana do dzisiejszego opartego na Internecie konsumenta i bardziej elastyczne, aby sprostać nieprzewidzianym wyzwaniom. Zrównoważona, nieokiełznana inspiracja jest gotowa do noszenia – nie fast fashion, ale niezwykła moda, szybko”.
Zarejestruj się już dziś, aby wziąć udział w Kornit Fashion Week Los Angeles + Industry 4.0 https://kornit.com/lp/hq/kornit-fashion-week-la-2021/
Na podstawie informacji firmy Kornit Digital