Hol­men Ig­ge­sund ba­da przy­szło­ść „pre­miu­m” wraz z eks­per­ta­mi z bra­nżyPoprzedni artykuł 

Ja­kie war­to­ści łączy­my z to­wa­ra­mi pre­mium i co do­da war­to­ści pre­mium w przy­szło­ści? 11 li­sto­pa­da se­ria cy­fro­wych wy­da­rzeń Hol­men Ig­ge­sund Un­box będzie ba­dać prze­szło­ść, te­ra­źniej­szo­ść i przy­szło­ść „pre­mium”. Wraz z eks­per­ta­mi z bra­nży Un­box #3 ujaw­ni naj­now­sze tren­dy i ich wpływ na roz­wi­ąza­nia opa­ko­wa­nio­we ju­tra.

Na ostat­nie wy­da­rze­nie Un­box Hol­men Ig­ge­sund za­pro­sił trzech in­spi­ru­jących pre­le­gen­tów. Shan­kar Pra­sad jest in­ży­nie­rem che­micz­nym i przed­si­ębior­cą, który w 2013 r. za­ło­żył Pu­re­play Skin Scien­ces i wpro­wa­dził na ry­nek Plum Go­od­ness, pierw­szą we­ga­ńską mar­kę ko­sme­tycz­ną w In­diach. He­léne Ols­son jest dy­rek­to­rem ds. glo­bal­nych in­no­wa­cji w prze­my­śle w Ka­iros Fu­tu­re, mi­ędzy­na­ro­do­wej fir­mie kon­sul­tin­go­wej i ba­daw­czej. Uwe Me­li­char jest do­świad­czo­nym pro­jek­tan­tem i eks­per­tem w dzie­dzi­nie opa­ko­wań, sku­pia­jącym się na zrów­no­wa­żo­nych stra­te­giach i pro­jek­to­wa­niu opa­ko­wań. Do dys­ku­sji włączy się rów­nież Ne­al Haus­sel z Hol­men Ig­ge­sund, a wy­da­rze­nie po­pro­wa­dzi Sa­bi­ni­je von Gaf­f­ke.

W stycz­niu 2021 r. Hol­men Ig­ge­sund uru­cho­mił Un­box, se­rię cy­fro­wych wy­da­rzeń ma­jących na ce­lu zba­da­nie wy­zwań i mo­żli­wo­ści, przed który­mi sto­ją dziś i w przy­szło­ści mar­ki. Pierw­szy Un­box sku­piał się na zmia­nach w za­cho­wa­niach kon­su­men­tów i spo­so­bach two­rze­nia przez mar­ki an­ga­żu­jących do­świad­czeń za po­śred­nic­twem ka­na­łów cy­fro­wych. W dru­gim od­cin­ku omówio­no obieg za­mkni­ęty i po­trze­bę bar­dziej zrów­no­wa­żo­nych mo­de­li bi­zne­so­wych.

Wraz z go­śćmi Hol­men Ig­ge­sund zba­da glo­bal­ne tren­dy pre­mium, ich zwi­ązek z lo­kal­ny­mi ryn­ka­mi oraz omówi kon­cep­cję pre­mium za­rów­no z per­spek­ty­wy mar­ki, jak i kon­su­men­ta. Dy­sku­sja po­łączy rów­nież kon­cep­cję pre­mium z opa­ko­wa­nia­mi i omówi, w ja­ki spo­sób po­ja­wia­jące się tren­dy wpły­ną na przy­szłe roz­wi­ąza­nia opa­ko­wa­nio­we.

„Hol­men Ig­ge­sund za­wsze by­ła mar­ką naj­wy­ższej ja­ko­ści tek­tu­ry. Po­nie­waż kon­cep­cja pre­mium i ry­nek ewo­lu­ują, chce­my pro­wa­dzić i uczyć się wi­ęcej ra­zem z na­szy­mi klien­ta­mi, part­ne­ra­mi i in­ny­mi eks­per­ta­mi. Nie mo­że­my się do­cze­kać, aby do­wie­dzieć się wi­ęcej i po­dzie­lić się spo­strze­że­nia­mi. Ma­my na­dzie­ję, że wy­da­rze­nie po­pro­wa­dzi wła­ści­cie­li ma­rek po­przez zba­da­nie, jak wpły­nie to na opa­ko­wa­nia i przy­szłe roz­wi­ąza­nia” – mówi Jen­nie Maj­gren, dy­rek­tor ds. mar­ke­tin­gu i za­rządza­nia mar­ką w Hol­men Ig­ge­sund.

Un­box #3 zo­sta­nie wy­emi­to­wa­ny 11 li­sto­pa­da.

Do­wiedz się wi­ęcej i za­re­je­struj się w Un­box na ig­ge­sund.co­m/un­box

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Hol­men Ig­ge­sund

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści