Jakie wartości łączymy z towarami premium i co doda wartości premium w przyszłości? 11 listopada seria cyfrowych wydarzeń Holmen Iggesund Unbox będzie badać przeszłość, teraźniejszość i przyszłość „premium”. Wraz z ekspertami z branży Unbox #3 ujawni najnowsze trendy i ich wpływ na rozwiązania opakowaniowe jutra.
Na ostatnie wydarzenie Unbox Holmen Iggesund zaprosił trzech inspirujących prelegentów. Shankar Prasad jest inżynierem chemicznym i przedsiębiorcą, który w 2013 r. założył Pureplay Skin Sciences i wprowadził na rynek Plum Goodness, pierwszą wegańską markę kosmetyczną w Indiach. Heléne Olsson jest dyrektorem ds. globalnych innowacji w przemyśle w Kairos Future, międzynarodowej firmie konsultingowej i badawczej. Uwe Melichar jest doświadczonym projektantem i ekspertem w dziedzinie opakowań, skupiającym się na zrównoważonych strategiach i projektowaniu opakowań. Do dyskusji włączy się również Neal Haussel z Holmen Iggesund, a wydarzenie poprowadzi Sabinije von Gaffke.
W styczniu 2021 r. Holmen Iggesund uruchomił Unbox, serię cyfrowych wydarzeń mających na celu zbadanie wyzwań i możliwości, przed którymi stoją dziś i w przyszłości marki. Pierwszy Unbox skupiał się na zmianach w zachowaniach konsumentów i sposobach tworzenia przez marki angażujących doświadczeń za pośrednictwem kanałów cyfrowych. W drugim odcinku omówiono obieg zamknięty i potrzebę bardziej zrównoważonych modeli biznesowych.