Holmen Iggesund bada przyszłość „premium” wraz z ekspertami z branżyPoprzedni artykuł 

Jakie wartości łączymy z towarami premium i co doda wartości premium w przyszłości? 11 listopada seria cyfrowych wydarzeń Holmen Iggesund Unbox będzie badać przeszłość, teraźniejszość i przyszłość „premium”. Wraz z ekspertami z branży Unbox #3 ujawni najnowsze trendy i ich wpływ na rozwiązania opakowaniowe jutra.

Na ostatnie wydarzenie Unbox Holmen Iggesund zaprosił trzech inspirujących prelegentów. Shankar Prasad jest inżynierem chemicznym i przedsiębiorcą, który w 2013 r. założył Pureplay Skin Sciences i wprowadził na rynek Plum Goodness, pierwszą wegańską markę kosmetyczną w Indiach. Heléne Olsson jest dyrektorem ds. globalnych innowacji w przemyśle w Kairos Future, międzynarodowej firmie konsultingowej i badawczej. Uwe Melichar jest doświadczonym projektantem i ekspertem w dziedzinie opakowań, skupiającym się na zrównoważonych strategiach i projektowaniu opakowań. Do dyskusji włączy się również Neal Haussel z Holmen Iggesund, a wydarzenie poprowadzi Sabinije von Gaffke.

W styczniu 2021 r. Holmen Iggesund uruchomił Unbox, serię cyfrowych wydarzeń mających na celu zbadanie wyzwań i możliwości, przed którymi stoją dziś i w przyszłości marki. Pierwszy Unbox skupiał się na zmianach w zachowaniach konsumentów i sposobach tworzenia przez marki angażujących doświadczeń za pośrednictwem kanałów cyfrowych. W drugim odcinku omówiono obieg zamknięty i potrzebę bardziej zrównoważonych modeli biznesowych.

R E K L A M A

Wraz z gośćmi Holmen Iggesund zbada globalne trendy premium, ich związek z lokalnymi rynkami oraz omówi koncepcję premium zarówno z perspektywy marki, jak i konsumenta. Dyskusja połączy również koncepcję premium z opakowaniami i omówi, w jaki sposób pojawiające się trendy wpłyną na przyszłe rozwiązania opakowaniowe.

„Holmen Iggesund zawsze była marką najwyższej jakości tektury. Ponieważ koncepcja premium i rynek ewoluują, chcemy prowadzić i uczyć się więcej razem z naszymi klientami, partnerami i innymi ekspertami. Nie możemy się doczekać, aby dowiedzieć się więcej i podzielić się spostrzeżeniami. Mamy nadzieję, że wydarzenie poprowadzi właścicieli marek poprzez zbadanie, jak wpłynie to na opakowania i przyszłe rozwiązania” – mówi Jennie Majgren, dyrektor ds. marketingu i zarządzania marką w Holmen Iggesund.

Unbox #3 zostanie wyemitowany 11 listopada.

Dowiedz się więcej i zarejestruj się w Unbox na iggesund.com/unbox

Na podstawie informacji firmy Holmen Iggesund

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności