Ave­ry Den­ni­son „u­wal­nia moc mniej­szej ilo­ści” dzi­ęki AD RDX™ do ety­kiet pa­pie­ro­wych i fo­lio­wychPoprzedni artykuł 

Fir­ma Ave­ry Den­ni­son ogło­si­ła wpro­wa­dze­nie na ry­nek zrów­no­wa­żo­nej ga­my pro­duk­tów AD RDX™ do ety­kiet pa­pie­ro­wych i fo­lio­wych.

„Bar­dziej niż kie­dy­kol­wiek ist­nie­je zwi­ęk­szo­ne za­po­trze­bo­wa­nie na roz­wi­ąza­nia do ety­kie­to­wa­nia, które spraw­dza­ją się w wie­lu za­sto­so­wa­niach i seg­men­tach w na­szej bra­nży – i to nie tyl­ko w przy­pad­ku ety­kiet pa­pie­ro­wych, ale ta­kże fo­lii. Ten ro­snący po­pyt ozna­cza wi­ęcej od­pa­dów i wy­ższy ślad węglo­wy. Na­szym ce­lem by­ło spro­sta­nie te­mu wy­zwa­niu i stwo­rze­nie roz­wi­ąza­nia, które za­miast zwi­ęk­szać wpływ na śro­do­wi­sko, ob­ni­ża je. Dzi­ęki AD RDX nasz ze­spół eks­per­tów ds. ma­te­ria­łów stwo­rzył ga­mę nie­zwy­kle wy­daj­nych pro­duk­tów z pa­pie­ru i fo­lii, które znacz­nie ogra­ni­cza­ją zu­ży­cie za­so­bów na­tu­ral­ny­ch” — po­wie­dział Rob Gro­en w ’t Wo­ut, dy­rek­tor mar­ke­tin­gu ds. roz­wi­ązań pa­pie­ro­wych i fil­mo­wych. w fir­mie Ave­ry Den­ni­son.

Port­fo­lio pro­duk­tów AD RDX do pa­pie­ru i fo­lii bie­rze so­bie do ser­ca kon­cep­cję „m­niej zna­czy wi­ęce­j” — ko­rzy­ści obej­mu­ją mniej ma­te­ria­łów, za­so­bów, od­pa­dów, trans­por­tu i prze­cho­wy­wa­nia niż w przy­pad­ku kon­wen­cjo­nal­nych pro­duk­tów Ave­ry Den­ni­son, co ozna­cza rów­nież mniej prze­sto­jów, zmian i kosz­tów uty­li­za­cji. Zm­niej­sza­jąc zu­ży­cie ro­py, wo­dy, drzew, ener­gii i emi­sji CO2, AD RDX wpro­wa­dza po­zy­tyw­ne zmia­ny, jed­no­cze­śnie zwi­ęk­sza­jąc wy­daj­no­ść ope­ra­cyj­ną i pro­duk­tyw­no­ść.

Naj­szer­szy zrów­no­wa­żo­ny asor­ty­ment na ryn­ku

Ofe­ru­jąc za­rów­no pa­pie­ro­we, jak i fo­lio­we pro­duk­ty ety­kie­to­we, AD RDX za­pew­nia naj­szer­szą na ryn­ku ga­mę tr­wa­łych ma­te­ria­łów wierzch­nich. Ko­rzy­sta­jąc z na­rzędzia oce­ny wpły­wu na śro­do­wi­sko do obli­cze­nia oszczęd­no­ści CO2 i wo­dy uzy­ska­nych przy uży­ciu pro­duk­tów AD RDX, mo­żna ocze­ki­wać re­duk­cji emi­sji CO2 oraz zu­ży­cia drzew i wo­dy o co naj­mniej 10% i 20% od­po­wied­nio dla pro­duk­tów pa­pie­ro­wych i fo­lio­wych.

Za­sto­so­wa­nia obej­mu­ją seg­men­ty: Żyw­no­ść i na­po­je, Dom i hi­gie­na oso­bi­sta, Tran­sport i lo­gi­sty­ka, Han­del de­ta­licz­ny i biu­ra oraz Far­ma­cja. Ro­zwi­ąza­nia obej­mu­ją półbłysz­czące ety­kie­ty pa­pie­ro­we, bez­po­śred­nie ter­micz­ne i ter­mo­trans­fe­ro­we ety­kie­ty ze zmien­ny­mi in­for­ma­cja­mi, ści­ska­ne i do­pa­so­wu­jące się fo­lie oraz sztyw­ne ety­kie­ty fo­lio­we.

„W ra­mach na­sze­go port­fo­lio fla­go­wych pro­duk­tów i roz­wi­ązań Ave­ry Den­ni­son Su­sta­ina­ble ADvan­ta­ge z du­mą ofe­ru­je­my in­no­wa­cyj­ne roz­wi­ąza­nie, które zmniej­sza wpływ ma­te­ria­łów ety­kie­to­wych na śro­do­wi­sko. AD RDX to ko­lej­ny spo­sób, w ja­ki po­ma­ga­my ob­ni­żyć ślad węglo­wy w Eu­ro­pie i na ca­łym świe­cie” – po­wie­dział Rob Gro­en z Ave­ry Den­ni­son w ‘t Wo­ut.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ave­ry Den­ni­son

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści