30 września br. Filharmonia Poznańska zapełniła się najbardziej kreatywnymi projektami opakowań z całej Polski. Zorganizowana gala finałowa ART of PACKAGING 2021 była doskonałą okazją do spotkania przedstawicieli branży opakowaniowej.
Jak co roku, szansę na zaprezentowanie swojego projektu otrzymali nie tylko profesjonaliści z branży opakowań, ale również studenci , którzy mieli okazję zadebiutować na rynku własnym rozwiązaniem.
Ideą Konkursu na najlepsze opakowanie roku - ART OF PACKAGING jest promowanie innowacyjności, kreatywności i konkurencyjności polskich opakowań na rynkach krajowym i zagranicznym.
Spośród wielu projektów, dzieł sztuki o niebagatenym i nieocenionym znaczeniu na rynku, Jury wyłoniło zwycięzców. Bożonarodzeniowy projekt z roku 2020 zdobył pierwszą nagrodę w kategorii Ekologia.
Zwróć uwagę na wyjątkowe chwile codzienności.
Przekaz gadżetu
Zbudowany był wokół umiejętności dostrzeżenia wyjątkowych momentów codzienności, które tworzą się wtedy, kiedy da się im na to szansę. Może to być moment picia swojej ulubionej herbaty, samotnie lub w towarzystwie bliskich. Znajdujące się w pudełku dzbanuszek, filiżanka i herbaty, mogą stworzyć ku temu okazję.
Drugie życie dla kartonów
Projekt i grafika
Opakowanie zostało zaprojektowane i wyprodukowane w fabryce w Biłgoraju. Jego celem marketingowym, poza skłonieniem do refleksji, było pokazanie jednego z rozwiązań dla branży e-commerce - przedłużonych klap, pieczęci zabezpieczającej, paska kleju i ponownej zamykania. Motywy graficzne zostały przeniesione z encyklopedii drzew i owoców z całego świata zatytułowanej "Historia naturalna drzew i owoców", opracowanej przez Jana Johnstona w 1662 roku we Frankfurcie.
Nagroda
ART OF PACKAGING jest akredytowanym partnerem Światowej Organizacji Opakowań (WPO) w Stanach Zjednoczonych. Zwycięzcy są automatycznie nominowani do głównej nagrody międzynarodowego konkursu World Star organizowanego przez WPO.
Na podstawie informacji Grupy Model