Firma Avery Dennison Corporation (NYSE: AVY) ogłosiła dzisiaj, że nabyła technologię etykiet bez podkładu opracowaną przez Catchpoint Ltd, brytyjską firmę z siedzibą w Yorkshire w Anglii.
Zakup obejmuje patenty, markę, tajemnice handlowe i know-how firmy Catchpoint. Poczyniono ustalenia, aby zapewnić stałe wsparcie zespołu Catchpoint. Zgodnie z umową Avery Dennison będzie honorować istniejące umowy handlowe Catchpoint.
„Dzięki przejęciu Catchpoint firma Avery Dennison będzie miała własność intelektualną, która pomoże nam spełnić dwa z naszych głównych celów zrównoważonego rozwoju na rok 2030: dostarczać innowacje, które rozwijają gospodarkę o obiegu zamkniętym oraz zmniejszać wpływ działalności i technologii na środowisko”, mówi Noel Kasmi, wiceprezes marketing, etykiety i materiały opakowaniowe Avery Dennison EMENA. „Ponieważ staramy się, aby etykiety bez podkładu były szeroko dostępne dla naszych klientów, technologia ta pomoże nam działać szybciej, umożliwiając szybsze i szybsze dotarcie do naszych klientów na całym świecie zrównoważonymi i oszczędnymi rozwiązaniami. To światowej klasy technologia, która przyniesie realne korzyści naszym klientom i środowisku”.
Kluczowym priorytetem strategicznym firmy Avery Dennison jest wprowadzanie innowacji w obszarze bardziej zrównoważonych rozwiązań produktowych. Etykiety bez podkładu są jednym z obszarów możliwości w tym obszarze, z potencjałem nie tylko do zmniejszenia ilości odpadów podkładowych, ale także związanych z tym kosztów produkcji i transportu.
„Cieszymy się, że firma Avery Dennison nabywa naszą technologię z zamiarem uczynienia swoich produktów bardziej zrównoważonymi. Połączenie naszej technologii ze skalą, pozycją rynkową i branżowym know-how firmy Avery Dennison stanowi niesamowitą szansę, godne miejsce w naszej podróży, aby wprowadzić na rynek etykiety bez podkładu” — powiedział Mike Cooper, dyrektor ds. rozwoju biznesu Catchpoint Ltd.
Na podstawie informacji firmy Avery Dennison