Al­l4La­bels wpro­wa­dza in­spi­ru­jącą glo­bal­ną pre­zen­ta­cję wi­na i na­po­jów spi­ry­tu­so­wychPoprzedni artykuł 

Al­l4La­bels Glo­bal Pac­ka­ging Gro­up ogło­si­ła wpro­wa­dze­nie no­wej glo­bal­nej stra­te­gii bi­zne­so­wej ma­jącej na ce­lu zrów­no­wa­żo­ny roz­wój sek­to­ra win i na­po­jów spi­ry­tu­so­wych, roz­po­czy­na­jąc od de­dy­ko­wa­nej kam­pa­nii mar­ke­tin­go­wej, której ce­lem jest kszta­łto­wa­nie do­świad­czeń kon­su­men­tów po­przez uni­ka­to­we, cen­ne i zrów­no­wa­żo­ne ety­kie­ty i opa­ko­wa­nia. Przyj­mie to for­mę in­spi­ra­cji pro­jek­tu glo­bal­ne­go wędrow­ne­go po­ka­zu – zwa­ne­go „Oj­czy­zną” – który po­ka­że uni­kal­ną esen­cję ka­żde­go pro­duk­tu i je­go lo­kal­ne dzie­dzic­two po­przez przy­ci­ąga­jący wzrok de­sign.

W nad­cho­dzących mie­si­ącach Al­l4La­bels będzie pro­du­ko­wać osiem spe­cjal­nych kon­cep­cji ety­kiet na bu­tel­kach wi­na i na­po­jów spi­ry­tu­so­wych z Ar­gen­ty­ny, Fran­cji, Włoch, RPA, Mek­sy­ku, Ro­sji, Chin i Nie­miec. Kra­je te re­pre­zen­tu­ją lo­ka­li­za­cje czo­ło­wych za­kła­dów gru­py, które spe­cja­li­zu­ją się w seg­men­cie win i na­po­jów spi­ry­tu­so­wych, a ka­żdy z nich będzie ofe­ro­wać pro­dukt ty­po­wy dla lo­kal­ne­go ryn­ku.

Ka­żda ety­kie­ta, stwo­rzo­na wspól­nie z no­wo uru­cho­mio­nym dzia­łem pro­jek­to­wa­nia opa­ko­wań, Al­l4Gra­phics, będzie sta­ra­ła się uosa­biać na­tu­ral­ne pi­ęk­no i tra­dy­cje re­gio­nu po­cho­dze­nia, jed­no­cze­śnie de­mon­stru­jąc tech­nicz­ne i in­no­wa­cyj­ne mo­żli­wo­ści Al­l4La­bels. Ozna­ko­wa­ne bu­tel­ki zo­sta­ną za­pre­zen­to­wa­ne pod­czas spe­cjal­nych wy­da­rzeń lo­kal­nych, które roz­pocz­ną się w Ca­pe Town w RPA 9 lu­te­go 2022 ro­ku.

Pre­zen­ta­cja jest oka­zją do zwróce­nia uwa­gi na zna­cze­nie bu­do­wa­nia otwar­te­go śro­do­wi­ska z istot­ny­mi re­la­cja­mi w ca­łym ła­ńcu­chu war­to­ści, a Al­l4La­bels ści­śle współpra­cu­je z gru­pą wio­dących firm part­ner­skich, aby po­dzie­lać ten etos. Mo­ther­land pod­kre­śli rów­nież war­to­ść Al­l4La­bels Smart + Se­cu­re Gm­bH, która za­wie­ra in­te­li­gent­ne funk­cje, ta­kie jak Bez­pie­cze­ństwo mar­ki z od­ci­skiem pal­ca QR, Gry­wa­li­za­cja i Tra­ce­abi­li­ty w ce­lu wspie­ra­nia do­świad­czeń klien­tów po­przez ana­li­ty­kę.

„Roz­po­czy­na­my tę kam­pa­nię, aby pod­kre­ślić na­szą obec­no­ść ja­ko głów­ne­go gra­cza na ryn­ku win i na­po­jów spi­ry­tu­so­wych oraz po­ka­zać na­sze wy­so­kiej ja­kości roz­wi­ąza­nia” – po­wie­dział CEO Al­l4La­bels Adrian Tip­pen­hau­er. „Mo­ther­land za­de­mon­stru­je w bar­dzo re­al­ny spo­sób, w ja­ki spo­sób Al­l4La­bels jest pio­nie­rem in­no­wa­cji dzi­ęki od­wa­żnej kre­atyw­no­ści, wy­so­kiej ja­kości i zrów­no­wa­żo­nym roz­wi­ąza­niom opa­ko­wa­nio­wym dla lo­kal­nych i glo­bal­nych ma­rek wi­na i na­po­jów spi­ry­tu­so­wych”.

Ce­lem Al­l4La­bels jest zwi­ęk­sze­nie obec­no­ści na tym roz­wi­ja­jącym się ryn­ku. Gu­ido Ian­no­ne, CSO Al­l4La­bels, po­wie­dział: „Wi­no i na­po­je spi­ry­tu­so­we by­ły od dłu­ższe­go cza­su głów­nym ce­lem stra­te­gii sprze­da­ży Al­l4La­bels i roz­wi­nęli­śmy nie­zwy­kle wy­so­ki po­ziom wie­dzy tech­nicz­nej w za­kre­sie pro­duk­cji ety­kiet z wy­jąt­ko­wy­mi wy­ko­ńcze­nia­mi i ozdo­ba­mi dla ma­rek pre­mium. Ko­rzy­sta­my te­raz z tej wie­dzy, aby two­rzyć no­we mo­żli­wo­ści roz­wo­ju dla nas, dla na­szych part­ne­rów i na­szych klien­tów”.

Al­l4La­bels zo­bo­wi­ązu­je się do pro­du­ko­wa­nia ety­kiet i opa­ko­wań w naj­bar­dziej wy­daj­ny i od­po­wie­dzial­ny spo­sób. Mas­si­mi­lia­no Mar­ti­no Al­l4La­bels CTO po­wie­dział: „Oj­czy­zna zo­sta­ła wy­pro­du­ko­wa­na przy uży­ciu in­no­wa­cyj­nych ma­te­ria­łów i tech­no­lo­gii, aby zmniej­szyć ślad węglo­wy o 80% w po­rów­na­niu z kon­wen­cjo­nal­nym spo­so­bem pro­duk­cji ety­kiet pre­mium. Opra­co­wa­li­śmy i wdro­ży­li­śmy pro­ces upi­ęk­sza­nia, który po­zwa­la unik­nąć mar­no­traw­stwa, za­pew­nia­jąc jed­no­cze­śnie eks­klu­zyw­ny efekt do­ty­ko­wy i wi­zu­al­ny.”

„Świa­do­mi no­wej ery cy­fro­wej, w której me­ta­ver­se ewo­lu­uje w no­wą rze­czy­wi­sto­ść, zba­da­my, jak wir­tu­al­ny świat mo­że wpły­wać na za­cho­wa­nia lu­dzi. W przy­pad­ku nie­których rze­czy­wi­stych apli­ka­cji Al­l4La­bels mo­że łączyć bu­tel­ki z ryn­kiem NFT, aby po­ka­zać, jak za­awan­so­wa­ne awa­ta­ry mo­gą zre­wo­lu­cjo­ni­zo­wać wir­tu­al­ne za­an­ga­żo­wa­nie” – do­dał Pa­ola Ian­no­ne, wi­ce­pre­zes ds. mar­ke­tin­gu i ko­mu­ni­ka­cji w Al­l4La­bels.

Kam­pa­nia Mo­ther­land będzie kon­ty­nu­owa­na w nad­cho­dzących mie­si­ącach, po­ka­zu­jąc glo­bal­ny za­si­ęg i lo­kal­ną wie­dzę o Al­l4La­bels. Part­ne­rzy do­staw­cy w pro­jek­cie to Ave­ry Den­ni­son, Fe­dri­go­ni Sel­f-Adhe­si­ve, Le­on­hard Kurz, H+M, Estal, Ac­te­ga, Nil­pe­ter, Omet, HP In­di­go i Lu­xo­ro.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Al­l4La­bels

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści