All4Labels Global Packaging Group ogłosiła wprowadzenie nowej globalnej strategii biznesowej mającej na celu zrównoważony rozwój sektora win i napojów spirytusowych, rozpoczynając od dedykowanej kampanii marketingowej, której celem jest kształtowanie doświadczeń konsumentów poprzez unikatowe, cenne i zrównoważone etykiety i opakowania. Przyjmie to formę inspiracji projektu globalnego wędrownego pokazu – zwanego „Ojczyzną” – który pokaże unikalną esencję każdego produktu i jego lokalne dziedzictwo poprzez przyciągający wzrok design.
W nadchodzących miesiącach All4Labels będzie produkować osiem specjalnych koncepcji etykiet na butelkach wina i napojów spirytusowych z Argentyny, Francji, Włoch, RPA, Meksyku, Rosji, Chin i Niemiec. Kraje te reprezentują lokalizacje czołowych zakładów grupy, które specjalizują się w segmencie win i napojów spirytusowych, a każdy z nich będzie oferować produkt typowy dla lokalnego rynku.
Każda etykieta, stworzona wspólnie z nowo uruchomionym działem projektowania opakowań, All4Graphics, będzie starała się uosabiać naturalne piękno i tradycje regionu pochodzenia, jednocześnie demonstrując techniczne i innowacyjne możliwości All4Labels. Oznakowane butelki zostaną zaprezentowane podczas specjalnych wydarzeń lokalnych, które rozpoczną się w Cape Town w RPA 9 lutego 2022 roku.
Prezentacja jest okazją do zwrócenia uwagi na znaczenie budowania otwartego środowiska z istotnymi relacjami w całym łańcuchu wartości, a All4Labels ściśle współpracuje z grupą wiodących firm partnerskich, aby podzielać ten etos. Motherland podkreśli również wartość All4Labels Smart + Secure GmbH, która zawiera inteligentne funkcje, takie jak Bezpieczeństwo marki z odciskiem palca QR, Grywalizacja i Traceability w celu wspierania doświadczeń klientów poprzez analitykę.
„Rozpoczynamy tę kampanię, aby podkreślić naszą obecność jako głównego gracza na rynku win i napojów spirytusowych oraz pokazać nasze wysokiej jakości rozwiązania” – powiedział CEO All4Labels Adrian Tippenhauer. „Motherland zademonstruje w bardzo realny sposób, w jaki sposób All4Labels jest pionierem innowacji dzięki odważnej kreatywności, wysokiej jakości i zrównoważonym rozwiązaniom opakowaniowym dla lokalnych i globalnych marek wina i napojów spirytusowych”.
Kampania Motherland będzie kontynuowana w nadchodzących miesiącach, pokazując globalny zasięg i lokalną wiedzę o All4Labels. Partnerzy dostawcy w projekcie to Avery Dennison, Fedrigoni Self-Adhesive, Leonhard Kurz, H+M, Estal, Actega, Nilpeter, Omet, HP Indigo i Luxoro.
Na podstawie informacji firmy All4Labels