All4Labels Global Packaging Group ogłosiła wprowadzenie nowej globalnej strategii biznesowej mającej na celu zrównoważony rozwój sektora win i napojów spirytusowych, rozpoczynając od dedykowanej kampanii marketingowej, której celem jest kształtowanie doświadczeń konsumentów poprzez unikatowe, cenne i zrównoważone etykiety i opakowania. Przyjmie to formę inspiracji projektu globalnego wędrownego pokazu – zwanego „Ojczyzną” – który pokaże unikalną esencję każdego produktu i jego lokalne dziedzictwo poprzez przyciągający wzrok design.
W nadchodzących miesiącach All4Labels będzie produkować osiem specjalnych koncepcji etykiet na butelkach wina i napojów spirytusowych z Argentyny, Francji, Włoch, RPA, Meksyku, Rosji, Chin i Niemiec. Kraje te reprezentują lokalizacje czołowych zakładów grupy, które specjalizują się w segmencie win i napojów spirytusowych, a każdy z nich będzie oferować produkt typowy dla lokalnego rynku.
Każda etykieta, stworzona wspólnie z nowo uruchomionym działem projektowania opakowań, All4Graphics, będzie starała się uosabiać naturalne piękno i tradycje regionu pochodzenia, jednocześnie demonstrując techniczne i innowacyjne możliwości All4Labels. Oznakowane butelki zostaną zaprezentowane podczas specjalnych wydarzeń lokalnych, które rozpoczną się w Cape Town w RPA 9 lutego 2022 roku.
Prezentacja jest okazją do zwrócenia uwagi na znaczenie budowania otwartego środowiska z istotnymi relacjami w całym łańcuchu wartości, a All4Labels ściśle współpracuje z grupą wiodących firm partnerskich, aby podzielać ten etos. Motherland podkreśli również wartość All4Labels Smart + Secure GmbH, która zawiera inteligentne funkcje, takie jak Bezpieczeństwo marki z odciskiem palca QR, Grywalizacja i Traceability w celu wspierania doświadczeń klientów poprzez analitykę.
„Rozpoczynamy tę kampanię, aby podkreślić naszą obecność jako głównego gracza na rynku win i napojów spirytusowych oraz pokazać nasze wysokiej jakości rozwiązania” – powiedział CEO All4Labels Adrian Tippenhauer. „Motherland zademonstruje w bardzo realny sposób, w jaki sposób All4Labels jest pionierem innowacji dzięki odważnej kreatywności, wysokiej jakości i zrównoważonym rozwiązaniom opakowaniowym dla lokalnych i globalnych marek wina i napojów spirytusowych”.
Celem All4Labels jest zwiększenie obecności na tym rozwijającym się rynku. Guido Iannone, CSO All4Labels, powiedział: „Wino i napoje spirytusowe były od dłuższego czasu głównym celem strategii sprzedaży All4Labels i rozwinęliśmy niezwykle wysoki poziom wiedzy technicznej w zakresie produkcji etykiet z wyjątkowymi wykończeniami i ozdobami dla marek premium. Korzystamy teraz z tej wiedzy, aby tworzyć nowe możliwości rozwoju dla nas, dla naszych partnerów i naszych klientów”.
All4Labels zobowiązuje się do produkowania etykiet i opakowań w najbardziej wydajny i odpowiedzialny sposób. Massimiliano Martino All4Labels CTO powiedział: „Ojczyzna została wyprodukowana przy użyciu innowacyjnych materiałów i technologii, aby zmniejszyć ślad węglowy o 80% w porównaniu z konwencjonalnym sposobem produkcji etykiet premium. Opracowaliśmy i wdrożyliśmy proces upiększania, który pozwala uniknąć marnotrawstwa, zapewniając jednocześnie ekskluzywny efekt dotykowy i wizualny.”
„Świadomi nowej ery cyfrowej, w której metaverse ewoluuje w nową rzeczywistość, zbadamy, jak wirtualny świat może wpływać na zachowania ludzi. W przypadku niektórych rzeczywistych aplikacji All4Labels może łączyć butelki z rynkiem NFT, aby pokazać, jak zaawansowane awatary mogą zrewolucjonizować wirtualne zaangażowanie” – dodał Paola Iannone, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w All4Labels.
Kampania Motherland będzie kontynuowana w nadchodzących miesiącach, pokazując globalny zasięg i lokalną wiedzę o All4Labels. Partnerzy dostawcy w projekcie to Avery Dennison, Fedrigoni Self-Adhesive, Leonhard Kurz, H+M, Estal, Actega, Nilpeter, Omet, HP Indigo i Luxoro.
Na podstawie informacji firmy All4Labels