Sun Che­mi­cal wśród part­ne­rów we­bi­na­rium fir­my Wolff Po­li­gra­fia o roz­wi­ązy­wa­niu pro­ble­mów w dru­ku flek­so­gra­ficz­nymPoprzedni artykuł 

„Pro­ble­my w dru­ku flek­so­gra­ficz­nym – roz­wi­ąza­nia” to ty­tuł we­bi­na­rium, ja­kie or­ga­ni­zu­je 7 kwiet­nia br. (w go­dzi­nach 11.00–13.30) fir­ma Wolff Po­li­gra­fia. Jed­nym z part­ne­rów te­go wy­da­rze­nia jest Sun Che­mi­cal, a pre­le­gen­tem z jej stro­ny będzie Ro­bert Ja­błrzy­kow­ski, Sa­les Ma­na­ger w jej pol­skim od­dzia­le. We­bi­na­rium jest bez­płat­ne, od­by­wać się będzie w apli­ka­cji Te­ams. Aby do nie­go do­łączyć, wy­star­czy klik­nąć w link https://ti­ny­url.co­m/3w6vaf­m4.

Fir­ma Sun Che­mi­cal ak­tyw­nie wspie­ra różne­go ro­dza­ju ini­cja­ty­wy bra­nżo­we, dzie­ląc się swo­ją wie­dzą i do­świad­cze­niem. „Za na­mi nie­ła­twy czas ob­ostrzeń i ogra­ni­czeń, a przed na­mi rze­czy­wi­sto­ść, która nie­sie ze so­bą zu­pe­łnie no­we wy­zwa­nia – mówi To­masz Do­bro­wol­ski, Bu­si­ness Di­rec­tor Pac­ka­ging Inks w pol­skim od­dzia­le Sun Che­mi­cal. – Dla­te­go tak wa­żnym jest obec­nie ko­mu­ni­ka­cja z na­szy­mi obec­ny­mi bądź po­ten­cjal­ny­mi klien­ta­mi. Różne­go ro­dza­ju spo­tka­nia bra­nżo­we są ku te­mu do­sko­na­łą oka­zją. Dla­te­go po raz ko­lej­ny włączy­li­śmy się w bra­nżo­wą ini­cja­ty­wę – tym ra­zem fir­my Wolff Po­li­gra­fia – by pod­czas we­bi­na­rium przed­sta­wić je­go uczest­ni­kom mo­żli­wo­ści roz­wi­ązy­wa­nia pro­ble­mów, ja­kie mo­gą przy­da­rzyć się w dru­ku flek­so­gra­ficz­nym. Mo­żli­wo­ść wy­mia­ny wie­dzy i do­świad­czeń jest dla nas bo­wiem nie­zmier­nie cen­na. Po­nie­waż po­sia­da­my w swo­jej bo­ga­tej ofer­cie wie­le pro­po­zy­cji dla sek­to­ra opa­ko­wań i ety­kiet, rów­nież dru­ko­wa­nych w tech­ni­ce flek­so­gra­ficz­nej, je­ste­śmy zo­bli­go­wa­ni do te­go, by dzie­lić się wie­dzą z te­go za­kre­su. Do­ty­czy to rów­nież pro­ble­mów, ja­kie zda­rza­ją się pod­czas pro­ce­su dru­ko­wa­nia w tej tech­ni­ce, a których roz­wi­ąza­nie cza­sa­mi jest bar­dzo pro­ste. O tym wszyst­kim chce­my opo­wie­dzieć uczest­ni­kom spo­tka­nia”.

Je­go part­ne­ra­mi, po­za fir­mą Sun Che­mi­cal, są 3M Po­land i Emi­pak. Ze stro­ny or­ga­ni­za­to­ra – Wolff Po­li­gra­fia – wpro­wa­dze­nia do we­bi­na­rium do­ko­na Hu­bert Bo­rzym, zaś re­fe­rat na te­mat przy­kła­do­wych pro­ble­mów w dru­ku spo­ty­ka­nych w dru­kar­niach flek­so­gra­ficz­nych wy­gło­si Wi­told Ta­rłow­ski. 3M Po­land pod­czas te­go wy­da­rze­nia re­pre­zen­to­wać będzie Piotr Lis z re­fe­ratem za­ty­tu­ło­wa­nym „Tech­no­lo­gia a rze­czy­wi­sto­ść. PRZYZWYZAJENIA – dru­ga na­tu­ra flek­so­gra­fii”. Z ko­lei Zbi­gniew Boh­dan z fir­my Emi­pak opo­wie o tym „Jak pre­cy­zyj­nie na­kle­ić pły­tę dru­ko­wą i co dzi­ęki te­mu uzy­ska­my?”

„Jak wi­dać te­ma­ty wy­stąpień do­ty­czyć będą co­dzien­nej pro­duk­cji, co – ma­my na­dzie­ję – oka­że się przy­dat­ne dla wszyst­kich, którzy ze­chcą wzi­ąć udział w tym wy­da­rze­niu. Ser­decz­nie za­pra­sza­my na pre­zen­ta­cje wszyst­kich firm współor­ga­ni­zu­jących we­bi­na­riu­m” – pod­su­mo­wu­je To­masz Do­bro­wol­ski.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej
Obraz Ale­xan­dra­_KochPi­xa­bay

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści