AIPIA i Pac­ka­ging Eu­ro­pe or­ga­ni­zu­ją dwa wy­da­rze­nia NA ŻYWO w 2022 r.Poprzedni artykuł 

AIPIA ma przy­jem­no­ść ogło­sić roz­po­częcie dwóch wy­da­rzeń na ży­wo je­sie­nią 2022 ro­ku. Zo­sta­ną one zor­ga­ni­zo­wa­ne w ra­mach no­wych umów part­ner­skich Sto­wa­rzy­sze­nia z Pac­ka­ging Eu­ro­pe, łącząc po raz pierw­szy za­so­by i wie­dzę obu or­ga­ni­za­cji.

Wy­da­rze­nie pierw­sze od­będzie się w Chi­ca­go w USA 25 pa­ździer­ni­ka w ra­mach Pack Expo In­ter­na­tio­nal, naj­wi­ęk­szych i naj­bar­dziej wszech­stron­nych tar­gów opa­ko­wań w Ame­ry­ce Północ­nej. Na­si ko­le­dzy z PMMI wy­ra­zi­li uprzej­mą zgo­dę na or­ga­ni­za­cję im­pre­zy i jej pro­mo­cję po­przez roz­bu­do­wa­ny Pro­gram Pro­mo­cji Wy­sta­wy.

Jed­no­dnio­we wy­da­rze­nie skon­cen­tru­je się na in­te­li­gent­nych opa­ko­wa­niach ja­ko na­rzędziu mar­ke­tin­go­wym po­ma­ga­jącym mar­kom i sprze­daw­com de­ta­licz­nym w two­rze­niu bli­skich i pro­duk­tyw­nych re­la­cji z lu­dźmi ku­pu­jący­mi i uży­wa­jący­mi ich pro­duk­tów, a ta­kże na sze­ro­kiej ga­mie do­stęp­nych tech­no­lo­gii in­te­li­gent­nych opa­ko­wań w ce­lu bu­do­wa­nia za­ufa­nia i lo­jal­no­ści ja­ko do­star­cza­nie cen­nych wska­źni­ków do­ty­czących za­cho­wań kon­su­men­tów.

Wy­da­rze­nie dru­gie to dłu­go ocze­ki­wa­ny po­wrót Świa­to­we­go Kon­gre­su AIPIA w dniach 14 i 15 li­sto­pa­da w je­go „do­mu” w Beurs van Ber­la­ge w cen­trum Am­ster­da­mu. Będzie to pierw­szy oso­bi­sty kon­gres po dwóch dłu­gich la­tach przerw w ci­ąży i dłu­go ocze­ki­wa­nym po­wro­cie na wy­bit­ne wy­da­rze­nie Smart Pac­ka­ging na świe­cie!

Kon­gres będzie za­wie­rał wszyst­kie dy­na­micz­ne funk­cje, z których sły­nie, ta­kie jak Brand Chal­len­ge, dwa, a na­wet trzy jed­no­cze­sne pre­zen­ta­cje i wie­le sto­isk de­mon­stra­cyj­nych w kul­to­wej ha­li, aby za­pew­nić, że „wi­dzieć to uwie­rzyć!”. Wi­dok 360° na naj­no­wo­cze­śniej­sze opa­ko­wa­nia Smart Pac­ka­ging.

Ale dzi­ęki no­we­mu part­ner­stwu Pac­ka­ging Eu­ro­pe do­da­my kil­ka no­wych wy­mia­rów, z których nie naj­mniej wa­żnym będzie wspól­na lo­ka­li­za­cja z AIPIA World Con­gress z wy­da­rze­niem „In­no­va­tion Ho­ri­zo­n” or­ga­ni­zo­wa­nym przez Su­sta­ina­ble Pac­ka­ging Sum­mit.

Ogła­sza­jąc to, dy­rek­tor za­rządza­jący AIPIA, Eef de Fer­ran­te, po­wie­dział: „To bar­dzo eks­cy­tu­jące, że w ko­ńcu mo­że­my wrócić do kon­gre­su na ży­wo. Na to cze­ka­li na­si człon­ko­wie i de­le­ga­ci. Do­da­nie kon­fe­ren­cji w USA na Pack Expo In­ter­na­tio­nal to do­dat­ko­wy bo­nus. Współpra­ca z na­szy­mi ko­le­ga­mi z Pac­ka­ging Eu­ro­pe spra­wi, że te wy­da­rze­nia będą naj­lep­szą w hi­sto­rii wi­zy­tów­ką Smart Pac­ka­ging dla wszyst­ki­ch”.

Tim Sy­kes z Pac­ka­ging Eu­ro­pe do­dał: „Uczest­ni­cząc przez la­ta w Świa­to­wym Kon­gre­sie AIPIA ja­ko go­ście, od daw­na po­strze­ga­my to ja­ko jed­no z naj­wa­żniej­szych wy­da­rzeń w ka­len­da­rzu opa­ko­wań. Te­raz ja­ko or­ga­ni­za­to­rzy z nie­cier­pli­wo­ścią cze­ka­my na roz­wój kon­gre­su i udo­stęp­nie­nie go no­wej pu­blicz­no­ści. Wi­dzi­my wiel­ką sy­ner­gię w umiesz­cze­niu na­sze­go wy­da­rze­nia zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju „Ho­ry­zont in­no­wa­cji” i te­go sa­me­go bu­dyn­ku, w którym od­będzie się ce­re­mo­nia Su­sta­ina­bi­li­ty Awards 2022 dla przed­ko­mer­cyj­nych in­no­wa­cji, po­nie­waż oba te wy­da­rze­nia są po­świ­ęco­ne oświe­tle­niu naj­no­wo­cze­śniej­szych tech­no­lo­gii. Spo­dzie­wam się, że znacz­na część od­bior­ców będzie się na sie­bie na­kła­da­ć”.

Wspa­nia­le będzie wrócić i nie mo­że­my się do­cze­kać spo­tka­nia sta­rych i no­wych zna­jo­mych w 2022 ro­ku!

Zgłoś się do roz­mo­wy: https://www.aipia.in­fo­/ap­ply­-a­s-spe­aker.php
Zgłoś się na wy­sta­wę: https://www.aipia.in­fo­/ap­ply­-to­-spon­sor.php

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści