Za­pra­sza­my na warsz­ta­ty „Co­pyw­ri­ting w prak­ty­ce” on­li­ne lub sta­cjo­nar­nie w Kra­ko­wiePoprzedni artykuł 

Twój po­my­sł na pra­cę to co­pyw­ri­ting. – Mu­sisz mieć port­fo­lio. – Zbu­du­je­my je!

Za­pra­sza­my na 17 godz. kurs „Co­pyw­ri­ting w prak­ty­ce” z mo­żli­wo­ścią uczest­nic­twa on­li­ne lub sta­cjo­nar­nie w Kra­ko­wie

Ter­min naj­bli­ższej edy­cji: 12, 13, 14 oraz 15 grud­nia 2022 r. w godz. 17.10–20.40


Pro­gram
1. Ma­gia i moc sło­wa. – Przed­sta­wia­my się
2. Cz­te­ry zło­te za­sa­dy two­rze­nia ko­mu­ni­ka­tu co­pyw­ri­tin­go­we­go
3. In­for­ma­cja “O mnie” pry­wat­nie i za­wo­do­wo, “O na­s” na www
4. Twój mi­ni słow­nik po­jęć re­kla­mo­wych
5. Gdzie pra­cu­ją co­pyw­ri­te­rzy? Gdzie szu­kać pra­cy?
6. Dla­cze­go co­pyw­ri­ter nie jest pi­sa­rzam ani dzien­ni­ka­rzem?
7. Tekst i je­go ele­men­ty. Prin­tw­ri­ting a we­bw­ri­ting, po­do­bie­ństwa i różni­ce.
8. Two­rzy­my for­my pro­ste: syn­te­za i wy­dłu­że­nie za­da­ne­go tek­stu, wy­li­cze­nia, pod­pi­sy pod ilu­stra­cje, ty­tu­ły o zmien­nym za­bar­wie­niu emo­cjo­nal­nym, py­ta­nia do wy­wia­du
9. Ze­staw po­stów na FB – tekst sko­ja­rzo­ny z obra­zem
10. Za­sa­dy bu­do­wa­nia slo­ga­nów re­kla­mo­wych – two­rzy­my ze­sta­wy slo­ga­nów do kam­pa­nii klien­ta.
11. Krót­kie for­my z utrud­nie­nia­mi: ofer­ty sprze­da­żo­we, prze­kszta­łce­nie tek­stu ci­ągłe­go w ze­sta­wie­nie ta­be­la­rycz­ne, ko­rek­ta tek­stu pro­mu­jące­go ideę spo­łecz­ną
12. Tak­ty­ka ko­mu­ni­ka­tu ma­ilo­we­go, czy­li jak pi­sać sku­tecz­ne ma­ile, w tym od­po­wie­dzi na ma­ile z re­kla­ma­cją
13. Tek­sty po­rad­ni­ko­we oraz prec­lo­we ze sło­wa­mi klu­czo­wy­mi
14. Ar­ty­ku­ły na blo­gi uwzględ­nia­jące SEC
15. Tek­sty o dłu­go­ści mi­di: skra­ca­nie tek­stu ze zmia­ną gru­py do­ce­lo­wej w sto­sun­ku do in­for­ma­cji źródło­wej
16. Tek­sty ma­xi: sce­na­riusz spo­tu re­kla­mo­we­go, sto­ry­tel­ling, ob­szer­niej­sze ar­ty­ku­ły spon­so­ro­wa­ne
17. Port­fo­lio – Po­zna­li­śmy swo­je ta­len­ty, mo­żli­wo­ści i do­świad­cze­nie. Czas zbu­do­wać atrak­cyj­ne port­fo­lio


Koszt: 500 zł brut­to

Sz­cze­góły i za­pi­sy na https://pu­bli­shing­scho­ol.pl/kur­s-co­pyw­ri­tin­gu/

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści