Nan­cy Byr­ne do­łącza do Key­po­int In­tel­li­gen­ce ja­ko wi­ce­pre­zes ds. mar­ke­tin­guPoprzedni artykuł 

Fot. LinkedIn
Fot. Lin­ke­dIn

Key­po­int In­tel­li­gen­ce ma przy­jem­no­ść ogło­sić, że Nan­cy Byr­ne do­łączy­ła do fir­my ja­ko wi­ce­pre­zes ds. mar­ke­tin­gu. Na tym sta­no­wi­sku będzie od­po­wie­dzial­na za ko­mu­ni­ka­cję mar­ke­tin­go­wą Key­po­int In­tel­li­gen­ce, w tym bu­do­wa­nie mar­ki, po­sze­rza­nie obec­no­ści w di­gi­ta­lu oraz opra­co­wy­wa­nie pro­gra­mów zwi­ęk­sza­jących efek­tyw­no­ść mar­ke­tin­gu.

Nan­cy wno­si po­nad 20 lat do­świad­cze­nia w zin­te­gro­wa­nym mar­ke­tin­gu i ko­mu­ni­ka­cji w różnych fir­mach, od star­t-u­pów na wcze­snym eta­pie po du­że glo­bal­ne mar­ki. Przed do­łącze­niem do Key­po­int In­tel­li­gen­ce pra­co­wa­ła w AMCS ja­ko Glo­bal He­ad of Com­mu­ni­ca­tions, gdzie kon­cen­tro­wa­ła się na bu­do­wa­niu glo­bal­nej mar­ki po­przez klu­czo­we ini­cja­ty­wy ko­mu­ni­ka­cyj­ne, ta­kie jak PR, re­la­cje z me­dia­mi, me­dia spo­łecz­no­ścio­we i re­kla­ma.

„To przy­jem­no­ść po­wi­tać Nan­cy w ze­spo­le Key­po­int In­tel­li­gen­ce” — sko­men­to­wał An­tho­ny Sci, pre­zes i dy­rek­tor ge­ne­ral­ny. „Ro­zle­głe do­świad­cze­nie Nan­cy w mar­ke­tin­gu i ko­mu­ni­ka­cji spra­wia, że jest cen­nym atu­tem w podnie­sie­niu na­szej po­zy­cji i opra­co­wa­niu glo­bal­nej stra­te­gii mar­ke­tin­go­wej dla wszyst­kich na­szych pro­duk­tów i usłu­g”.

„Cie­szę się, że mo­gę do­łączyć do gru­py uta­len­to­wa­nych pra­cow­ni­ków Key­po­int In­tel­li­gen­ce” — po­wie­dział Byr­ne. „Nie mo­gę się do­cze­kać wy­ko­rzy­sta­nia mo­jej wie­dzy, re­la­cji i do­świad­cze­nia, aby po­móc wzmoc­nić po­zy­cję ryn­ko­wą Key­po­int In­tel­li­gen­ce i osi­ągnąć po­żąda­ne ce­le bi­zne­so­we”.

Wi­ęcej in­for­ma­cji o Nan­cy Byr­ne mo­żna zna­le­źć na stro­nie: lin­ke­din.co­m/i­n/nan­cyj­byr­ne

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Key­po­int In­tel­li­gen­ce

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści