„Low mi­gra­tion” – warsz­ta­ty Mark An­dy. Kie­dy ni­ski sto­pień mi­gra­cji sta­je się ko­niecz­no­ściąPoprzedni artykuł 

Co­raz bar­dziej ry­go­ry­stycz­ne pra­wo, ja­kie wdra­ża­ne jest w ostat­nim cza­sie, co­raz wi­ęk­sze wy­ma­ga­nia pro­du­cen­tów żyw­no­ści, ko­sme­ty­ków, far­ma­ceu­ty­ków i ich klien­tów, a do­dat­ko­wo du­że zmia­ny le­gi­sla­cyj­ne, ja­kie będą wpro­wa­dza­ne w nie­da­le­kiej przy­szło­ści spra­wia­ją, że zja­wi­sko do­ty­czące ni­skiej mi­gra­cji (low mi­gra­tion – LM) w pro­duk­cji opa­ko­wań i ety­kiet do żyw­no­ści, na­po­jów, che­mii, ko­sme­ty­ków, le­ków sta­je się obec­nie wa­żnym pro­ble­mem. Na­prze­ciw tym wy­zwa­niom wy­cho­dzi fir­ma Mark An­dy,or­ga­ni­zu­jąc po raz ko­lej­ny warsz­ta­ty, tym ra­zem de­dy­ko­wa­ne wła­śnie kwe­stii LM. Od­będą się one w Cen­trum De­mon­stra­cyj­nym fir­my w War­sza­wie w dniach 23–24 ma­ja br.

Aby wzi­ąć udział w wy­da­rze­niu, wy­star­czy za­re­je­stro­wać się na stro­nach: https://www.mar­kan­dy.co­m/lo­w-mi­gra­tio­n/.

„Po­trze­by na­szych klien­tów – mówi Le­na Ch­mie­lew­ska­-Bon­tron, Eu­ro­pe­an Mar­ke­ting Ma­na­ger w fir­mie Mark An­dy – od za­wsze by­ły dla nas spra­wą prio­ry­te­to­wą. Za­gad­nie­nia zwi­ąza­ne z ni­skim stop­niem mi­gra­cji (LM) w pro­duk­cji opa­ko­wań i ety­kiet za­in­te­re­so­wa­ły ich szcze­gól­nie w ostat­nim cza­sie. Dzie­je się tak ze względu na zmia­ny, ja­kie wpro­wa­dza­ne są (lub będą w nie­da­le­kiej przy­szło­ści) w pra­wie obo­wi­ązu­jącym pro­du­cen­tów żyw­no­ści, na­po­jów, ko­sme­ty­ków, che­mii i far­ma­ceu­ty­ków. Są to za­tem klu­czo­wi zle­ce­nio­daw­cy na­szych klien­tów. Przy­cho­dzi­my im z po­mo­cą, or­ga­ni­zu­jąc dla firm z ca­łe­go świa­ta warsz­ta­ty po­świ­ęco­ne za­gad­nie­niu LM. Choć na­sze ma­szy­ny i roz­wi­ąza­nia nie wpły­wa­ją bez­po­śred­nio na sto­pień mi­gra­cji farb, la­kie­rów czy in­nych po­włok, chce­my w tym za­kre­sie wspie­rać ry­nek. Za­pro­si­li­śmy wi­ęc w tym ce­lu do udzia­łu w warsz­ta­tach naj­lep­szych na ryn­ku part­ne­rów – m.in. fir­mę J.S. Ha­mil­ton, będącą akre­dy­to­wa­nym la­bo­ra­to­rium ba­daw­czym, które w spo­sób kom­plek­so­wy łączy sze­ro­kie spek­trum ba­dań ana­li­tycz­nych pro­wa­dzo­nych we wła­snych la­bo­ra­to­riach z ba­da­nia­mi mar­ke­tin­go­wy­mi oraz usłu­ga­mi rze­czo­znaw­czo­-kon­trol­ny­mi. Je­ste­śmy prze­ko­na­ni, że na­sze wspól­ne przed­si­ęw­zi­ęcie po­mo­że uczest­ni­kom w zgłębie­niu te­go nie­ła­twe­go za­gad­nie­nia”.

Warsz­ta­ty de­dy­ko­wa­ne są przed­sta­wi­cie­lom firm z ca­łe­go świa­ta: ka­drze za­rządza­jącej, dru­ka­rzom, spe­cja­li­stom dru­ku, tech­no­lo­gom. Mark An­dy za­pra­sza na to wy­da­rze­nie nie tyl­ko swo­ich klien­tów, ale ta­kże in­ne fir­my za­in­te­re­so­wa­ne te­ma­tem LM. Pod­czas spo­tka­nia, od­by­wa­jące­go się w Cen­trum Tech­no­lo­gicz­nym Mark An­dy w War­sza­wie (miesz­czącym rów­nież eu­ro­pej­ski de­mo ro­om), fir­ma za­pre­zen­tu­je kil­ka roz­wi­ązań ze swo­jej bo­ga­tej ofer­ty. Znaj­dzie się wśród nich ma­szy­na flek­so­gra­ficz­na Evo­lu­tion Se­ries E5, ta­kże w kon­te­kście różnych sys­te­mów utrwa­la­nia w niej wy­ko­rzy­sty­wa­nych (su­sze­nie farb UV, LED, wod­nych). Pre­zen­to­wa­ne będą rów­nież ma­szy­ny dwie hy­bry­do­we: in­kje­to­wa Di­gi­tal Se­ries HD i to­ne­ro­wa Di­gi­tal Pro 3. Ich mo­żli­wo­ści za­pre­zen­tu­ją Łu­kasz Ch­ru­śli­ński – Eu­ro­pe­an Sa­les Ma­na­ger i Łu­kasz Ka­czy­ński – De­mo Ro­om Ma­na­ger z fir­my Mark An­dy. Przed­sta­wią oni naj­wa­żniej­sze in­for­ma­cje na te­mat dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go, to­ne­ro­we­go i hy­bry­do­wego oraz za­pre­zen­tu­ją usta­wie­nia prac na po­szcze­gól­nych ma­szy­nach.

Z ko­lei o mi­gra­cji farb mówić będzie Adam Fo­tek, przed­sta­wi­ciel Ha­mil­ton. Za­pre­zen­tu­je on wir­tu­al­ny „spa­ce­r” po la­bo­ra­to­rium fir­my Ha­mil­ton, omówi za­sa­dy i wy­mo­gi od­no­śnie ba­da­nia mi­gra­cji farb do dru­ku ety­kiet na pro­duk­ty spo­żyw­cze, ko­sme­ty­ki, che­mię i na­po­je. Te­ma­ty­kę mi­gra­cji farb oma­wiać rów­nież będzie przed­sta­wi­ciel fir­my Sie­gwerk – pro­du­cen­ta farb. Pod­czas warsz­ta­tów za­pre­zen­to­wa­ne zo­sta­ną ta­kże sys­te­my su­sze­nia GEW.

„Z my­ślą o uczest­ni­kach na­szych warsz­ta­tów prze­wi­dzie­li­śmy też se­sję py­tań i od­po­wie­dzi – mówi Łu­kasz Ka­czy­ński . – Z do­świad­cze­nia wie­my bo­wiem, że go­ście przy­je­żdża­ją do nas z kon­kret­ny­mi pro­ble­ma­mi, za­gad­nie­nia­mi, które chcie­li­by po­znać bli­żej. Wszyst­kie wy­da­rze­nia, które or­ga­ni­zu­je­my są dla nich te­go ro­dza­ju mo­żli­wo­ścią, rów­nież dzi­ęki oka­zji do wie­lu in­dy­wi­du­al­nych roz­mów. Przy­go­to­wa­li­śmy rów­nież wspól­ną ko­la­cję wie­ńczącą pierw­szy dzień na­szych warsz­ta­tów, by dać na­szym go­ściom mo­żli­wo­ść roz­mów i in­te­gra­cji w mniej ofi­cjal­nej at­mos­fe­rze. Ser­decz­nie wi­ęc za­pra­sza­my do spo­tka­nia z na­mi i na­szymi part­ne­ra­mi. Je­ste­śmy prze­ko­na­ni, że wy­da­rze­nie to do­star­czy Pa­ństwu wie­dzy na te­mat spo­so­bów na osi­ąga­nie jak naj­ni­ższe­go stop­nia mi­gra­cji farb, la­kie­rów czy in­nych po­włok przy pro­duk­cji, ja­ką re­ali­zu­je­cie, a ta­kże po­zwo­li zapo­znać się z naj­now­szy­mi roz­wi­ąza­nia­mi tech­no­lo­gicz­ny­mi w za­kre­sie ma­szyn flek­so­gra­ficz­nych i hy­bry­do­wych fir­my Mark An­dy”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści