Mi­chel­man za­trud­nia Mat­ta Adle­ra ja­ko me­ne­dże­ra ds. klien­tów stra­te­gicz­nych w HP In­di­go Bu­si­nessPoprzedni artykuł 

Matt Adler
Matt Adler

Mi­chel­man ma przy­jem­no­ść ogło­sić, że od 5 wrze­śnia 2023 r. Matt Adler do­łączy do fir­my ja­ko glo­bal­ny me­ne­dżer ds. klien­tów stra­te­gicz­nych — dział HP In­di­go. Na tym no­wo utwo­rzo­nym sta­no­wi­sku Adler skon­cen­tru­je się na roz­sze­rze­niu stra­te­gicz­nych re­la­cji Mi­chel­mana z wła­ści­cie­la­mi ma­szyn HP In­di­go Di­gi­tal Press, aby wspie­rać roz­wój dru­ku cy­fro­we­go w bra­nży ety­kiet i opa­ko­wań ela­stycz­nych. Adler będzie ści­śle współpra­co­wać z HP In­di­go, aby wy­ko­rzy­stać roz­wi­ąza­nia Mi­chel­man opra­co­wa­ne w ci­ągu po­nad 20 lat ści­słej współpra­cy i po­sze­rza­nia wie­dzy spe­cja­li­stycz­nej w za­kre­sie apli­ka­cji, aby przy­spie­szyć roz­wój.

Adler wy­ko­rzy­sta swo­ją roz­le­głą wie­dzę bra­nżo­wą, zdo­by­tą przez trzy­dzie­ści lat w bra­nży ety­kiet i dru­ku cy­fro­we­go, do pie­lęgno­wa­nia re­la­cji mi­ędzy klu­czo­wy­mi in­te­re­sa­riu­sza­mi w ła­ńcu­chu war­to­ści dru­ku cy­fro­we­go, w tym wła­ści­cie­la­mi HP In­di­go Di­gi­tal Press, na­szy­mi part­ne­ra­mi w ka­na­łach dys­try­bu­cji oraz do­świad­czo­ny­mi eks­per­ta­mi ds. za­sto­so­wań fir­my Mi­chel­man. Adler po­mo­że ta­kże Mi­chel­manowi zi­den­ty­fi­ko­wać no­we mo­żli­wo­ści, aby­śmy mo­gli ak­tyw­nie ukie­run­ko­wać na­sze pra­ce nad in­no­wa­cja­mi, aby spro­stać zmie­nia­jącym się po­trze­bom w za­kre­sie dru­ku cy­fro­we­go.

Adler tak sko­men­to­wał swo­je no­we sta­no­wi­sko: „Je­stem za­szczy­co­ny mo­żli­wo­ścią do­łącze­nia do ze­spo­łu Mi­chel­ma­na. Bra­nża dru­ku cy­fro­we­go zmie­nia bra­nżę ety­kiet i opa­ko­wań, a za­an­ga­żo­wa­nie Mi­chel­ma­na we wpro­wa­dza­nie in­no­wa­cji na rzecz zrów­no­wa­żo­nej przy­szło­ści spra­wia, że jest to ide­al­ne miej­sce do prze­ka­zy­wa­nia mo­jej pa­sji i wie­dzy spe­cja­li­stycz­nej. Ra­zem wzmoc­ni­my ist­nie­jące part­ner­stwa i uto­ru­je­my no­we ście­żki współpra­cy, za­pew­nia­jąc wza­jem­ny roz­wój i suk­ces z na­szy­mi klu­czo­wy­mi part­ne­ra­mi i klien­ta­mi.”

„Je­ste­śmy pod­eks­cy­to­wa­ni obec­no­ścią Mat­ta na po­kła­dzie. Wno­si ze so­bą bo­ga­tą wie­dzę i do­świad­cze­nie w bra­nży ety­kiet i opa­ko­wań. W mia­rę dal­sze­go roz­wo­ju i eks­pan­sji ro­la Mat­ta będzie klu­czo­wa dla za­pew­nie­nia dal­sze­go wzmac­nia­nia na­szych part­nerstw, a głos klien­ta w dal­szym ci­ągu od­gry­wa wio­dącą ro­lę w in­no­wa­cjach ryn­ko­wych w fir­mie Mi­chel­ma­n” – po­wie­dzia­ła Li­sa Di­Ga­te, wi­ce­pre­zes Mi­chel­man ds. glo­bal­ne­go bi­zne­su – HP In­di­go.

Na po­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Mi­chel­man

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści