Sun Che­mi­cal wśród part­ne­rów 17. Aka­de­mii Za­rządza­nia Bar­wąPoprzedni artykuł 

Sun Che­mi­cal po raz ko­lej­ny będzie jed­nym z part­ne­rów Aka­de­mii Za­rządza­nia Bar­wą – kon­fe­ren­cji or­ga­ni­zo­wa­nej w dniach 21–22 li­sto­pa­da br. w War­sza­wie przez fir­mę Pol­ski Dru­karz (wy­daw­cę ma­ga­zy­nu bra­nżo­we­go Świat Dru­ku).

Pod­czas od­by­wa­jące­go się po raz osiem­na­sty wy­da­rze­nia Fe­li­ce Sci­scio­li, Co­lo­ur Pro­ject Le­ader w eu­ro­pej­skim od­dzia­le Sun Che­mi­cal wy­stąpi z re­fe­ra­tem za­ty­tu­ło­wa­nym „Cy­fro­we za­rządza­nie ko­lo­rem przy uży­ciu plat­for­my Su­nCo­lo­rBo­x”. Z ko­lei prak­tycz­ne aspek­ty zwi­ąza­ne z użyt­ko­wa­niem po­szcze­gól­nych jej mo­du­łów przed­sta­wią pod­czas to­wa­rzy­szących kon­fe­ren­cji warsz­ta­tów Mag­da­le­na Dzi­wi­szek – La­bo­ra­to­ry Ma­na­ger i Ma­ciej Pil­czuk – Tech­ni­cal Ma­na­ger w pol­skim od­dzia­le fir­my. Sun Che­mi­cal będzie miał też sto­isko w ra­mach wy­sta­wy tech­no­lo­gicz­nej sta­no­wi­ącej in­te­gral­ną część wy­da­rze­nia.

„Po raz ko­lej­ny pod­czas wy­da­rzeń or­ga­ni­zo­wa­nych bra­nżo­wych w Pol­sce chce­my przy­bli­żyć uczest­ni­kom na­sze sztan­da­ro­we roz­wi­ąza­nie w ob­sza­rze co­lor ma­na­ge­men­tu, ja­kim jest Su­nCo­lo­rBox – mówi To­masz Do­bro­wol­ski, Bu­si­ness Di­rec­tor Pac­ka­ging Inks w pol­skim od­dzia­le Sun Che­mi­cal. – Aka­de­mia Za­rządza­nia Bar­wą, ja­ko klu­czo­we wy­da­rze­nie skie­ro­wa­ne do osób za­in­te­re­so­wa­nych tą te­ma­ty­ką i za­an­ga­żo­wa­nych w te pro­ce­sy w swo­ich fir­mach, wy­da­je się być miej­scem ku te­mu ide­al­nym. Stąd de­cy­zja o wspar­ciu po raz ko­lej­ny tej kon­fe­ren­cji i ak­tyw­nym w niej uczest­nic­twie – za­rów­no w części pre­zen­ta­cyj­nej, jak i warsz­ta­to­we­j”.

Pro­jekt pod na­zwą Su­nCo­lo­rBox na­ro­dził się w 2014 ro­ku. Jest to, jak pod­kre­śla Sun Che­mi­cal, uni­kal­ny na ska­lę świa­to­wą ze­staw na­rzędzi i usług, wspie­ra­jący dru­ka­rzy i ich part­ne­rów bi­zne­so­wych – do­staw­ców ma­szyn czy farb, pro­jek­tan­tów gra­ficz­nych oraz wła­ści­cie­li ma­rek – w ca­łym pro­ce­sie zwi­ąza­nym z ko­mu­ni­ka­cją ko­lo­ry­stycz­ną. Ba­zu­jąc na tech­no­lo­gii „ch­mu­ry”, ma umo­żli­wić do­kład­ną, cy­fro­wą ko­mu­ni­ka­cję ko­lo­ry­stycz­ną w ca­łym ła­ńcu­chu do­staw, a w kon­se­kwen­cji – za­pew­nić sta­bil­no­ść barw­ną pro­ce­sów do­bie­ra­nia i wdra­ża­nia barw. Wcho­dzące w skład pa­kie­tu apli­ka­cje i usłu­gi ma­ją za za­da­nie wspie­rać dru­kar­nie i prze­twór­ców opa­ko­wań np. we wła­ści­wym od­wzo­ro­wa­niu ko­lo­rów spe­cjal­nych (fir­mo­wych). Jak po­da­je Sun Che­mi­cal, z na­rzędzia te­go ko­rzy­sta­ją set­ki jej klien­tów z ca­łe­go świa­ta, m.in. dru­kar­nie z Pol­ski.

„Uj­mu­jąc rzecz obra­zo­wo jest to na­rzędzie umo­żli­wia­jące di­gi­ta­li­za­cję ko­lo­rów i ko­rzy­sta­nie z po­wsta­łej w ten spo­sób cy­fro­wej ba­zy da­nych – kon­ty­nu­uje To­masz Do­bro­wol­ski. – Spraw­dza się ono nie tyl­ko w przy­pad­ku kon­cer­nów mi­ędzy­na­ro­do­wych i ich klien­tów dzia­ła­jących w wie­lu lo­ka­li­za­cjach, ale jest też przy­dat­ne dla wie­lu mniej­szych firm, po­szu­ku­jących sku­tecz­ne­go na­rzędzia do po­pra­wy pro­ce­su ko­mu­ni­ka­cji ko­lo­ry­stycz­nej z wła­ści­cie­la­mi ma­rek. Za­pew­nia bo­wiem do­stęp do jed­ne­go, cy­fro­we­go wzor­ca barw­ne­go, będące­go punk­tem od­nie­sie­nia dla różnych dru­ka­rń czy firm prze­twór­czych ob­słu­gu­jących ten sam brand. To szcze­gól­nie wa­żne dla za­cho­wa­nia zgod­no­ści spe­cjal­nych ko­lo­rów kor­po­ra­cyj­nych, zwłasz­cza w kon­te­kście ich re­pro­duk­cji na różnych podło­żach, re­ali­zo­wa­nej w kil­ku miej­scach. Na tych aspek­tach Su­nCo­lo­rBox w du­żej mie­rze będzie się kon­cen­tro­wać na­sza pre­zen­ta­cja oraz za­jęcia warsz­ta­to­we. Za­pra­sza­my za­tem do uczest­nic­twa w ko­lej­nej Aka­de­mii Za­rządza­nia Bar­wą i do spo­tka­nia na niej z fir­mą Sun Che­mi­cal i z na­szy­mi roz­wi­ąza­nia­mi w za­kre­sie co­lor ma­na­ge­men­tu”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści