UNITED CAPS na­gro­dzo­na na­gro­dą GOLD SAVE FOOD DESIGN za pro­dukt BUMP CAPPoprzedni artykuł 

Pani Zhao Xiaolei, dyrektor ITPO w Szanghaju, Organizacja Narodów Zjednoczonych wręczyła certyfikat nagrody Astrid Hoffmann-Leist, dyrektorowi ds. innowacji i komunikacji UNITED CAPS.
Pa­ni Zhao Xia­olei, dy­rek­tor ITPO w Szan­gha­ju, Or­ga­ni­za­cja Na­ro­dów Zjed­no­czo­nych wręczy­ła cer­ty­fi­kat na­gro­dy Astrid Hof­f­man­n-Le­ist, dy­rek­torowi ds. in­no­wa­cji i ko­mu­ni­ka­cji UNITED CAPS.

UNITED CAPS, mi­ędzy­na­ro­do­wy pro­du­cent na­krętek i za­mkni­ęć, po­in­for­mo­wał dzi­siaj, że fir­ma otrzy­ma­ła ZŁOTO pod­czas in­au­gu­ra­cyj­nej na­gro­dy SAVE FOOD DESIGN AWARDS zor­ga­ni­zo­wa­nej pod­czas wy­da­rze­nia Shan­ghai World of Pac­ka­ging (SWOP 23) za swo­je in­no­wa­cyj­ne Pro­dukt BUMP CAP opra­co­wa­ny we współpra­cy z fir­mą MIMICA. Na­gro­dę w imie­niu fir­my ode­bra­ła Astrid Hof­f­man­n-Le­ist, dy­rek­tor ds. in­no­wa­cji i ko­mu­ni­ka­cji w UNITED CAPS.

„Je­ste­śmy dum­ni, że otrzy­ma­li­śmy tę pre­sti­żo­wą na­gro­dę in­au­gu­ra­cyj­ną” – po­wie­dzia­ła Hof­f­man­n-Le­ist, która pra­cu­je w Ma­le­zji i pe­łni­ąc do­dat­ko­wą funk­cję dy­rek­to­ra bi­zne­so­we­go, od­po­wia­da za ca­łą dzia­łal­no­ść bi­zne­so­wą w re­gio­nie Azji i Pa­cy­fi­ku. „Ja­ko eks­per­ci od za­mkni­ęć ma­my wy­jąt­ko­wą mo­żli­wo­ść opra­co­wy­wa­nia bar­dzo am­bit­nych i zło­żo­nych za­mkni­ęć, za­rów­no w dro­dze na­szych wła­snych ba­dań i roz­wo­ju, jak i we współpra­cy z in­no­wa­to­ra­mi ta­ki­mi jak MIMICA”.

BUMP CAP to in­no­wa­cyj­ne, je­dy­ne w swo­im ro­dza­ju roz­wi­ąza­nie za­pro­jek­to­wa­ne z my­ślą o ogra­ni­cze­niu glo­bal­ne­go mar­no­wa­nia żyw­no­ści po­przez uła­twie­nie usta­le­nia, czy pro­duk­ty spo­żyw­cze są na­dal bez­piecz­ne do spo­ży­cia. Ten in­te­li­gent­ny wska­źnik świe­żo­ści ma na ce­lu zmia­nę spo­so­bu, w ja­ki lu­dzie my­ślą o tym, co mo­że zro­bić czap­ka i jak mo­gą ak­tyw­nie wal­czyć z mar­no­wa­niem żyw­no­ści. BUMP CAP uła­twia okre­śle­nie, czy za­war­to­ść za­częła się po­gar­szać. Ogra­ni­cze­nie mar­no­wa­nia żyw­no­ści jest wa­żne dla pla­ne­ty nie tyl­ko, ale sa­mo to ogra­ni­cza emi­sję ga­zów cie­plar­nia­nych (GHG), po­nie­waż mar­no­wa­nie żyw­no­ści jest od­po­wie­dzial­ne za aż do 10% świa­to­wych emi­sji ga­zów cie­plar­nia­nych. Gdy na­pój za­czy­na się roz­kła­dać, na górze za­kręt­ki po­ja­wia­ją się nie­rów­no­ści, da­jące do­ty­ko­wy wska­źnik świe­żo­ści.

Wy­ko­rzy­stu­jąc opa­ten­to­wa­ną tech­no­lo­gię że­lo­wą, która jest znacz­nie do­kład­niej­sza niż da­ta przy­dat­no­ści do spo­ży­cia, udo­wod­nio­no, że BUMP CAP wy­dłu­ża okres przy­dat­no­ści do spo­ży­cia i prze­cho­wy­wa­nia oraz mo­że być sto­so­wa­ny do wi­ęk­szo­ści ła­two psu­jących się pro­duk­tów, w tym mle­ka i so­ków. Ta tech­no­lo­gia że­lo­wa jest wbu­do­wa­na w BUMP CAP i ak­ty­wo­wa­na po pierw­szym otwar­ciu na­po­ju. Bez fi­zycz­ne­go kon­tak­tu z za­war­to­ścią na­po­ju wy­ko­rzy­stu­je czas i tem­pe­ra­tu­rę, aby do­kład­nie zmie­rzyć, kie­dy na­pój się ze­psu­je.

Ini­cja­ty­wa SAVE FOOD ma na ce­lu sta­wie­nie czo­ła jed­ne­mu z naj­wa­żniej­szych wy­zwań świa­ta: stra­tom i mar­no­tra­wie­niu żyw­no­ści” – stwier­dził Tho­mas Doh­se, dy­rek­tor so­ju­szu in­ter­pack. „ Sek­tor pa­ko­wa­nia i prze­twa­rza­nia od­gry­wa klu­czo­wą ro­lę w ogra­ni­cza­niu strat i mar­no­tra­wie­nia żyw­no­ści . Ja­ko człon­ko­wie tej bra­nży ma­my do ode­gra­nia prak­tycz­ną ro­lę! Wspól­nie i przy wspar­ciu na­szych part­ne­rów z ini­cja­ty­wy SAVE FOOD nie­stru­dze­nie pra­cu­je­my nad prze­twa­rza­niem i pa­ko­wa­niem, aby ra­to­wać i kon­ser­wo­wać żyw­no­ść, przy­czy­nia­jąc się do po­zy­tyw­ne­go wpły­wu na śro­do­wi­sko.

Ja­ko do­wód na­sze­go za­an­ga­żo­wa­nia, ini­cja­ty­wa SAVE FOOD z ra­do­ścią ogło­si­ła na­gro­dy SAVE FOOD DESIGN AWARD i SUSTAINABILITY DESIGN AWARD, które po raz pierw­szy od­by­ły się na tar­gach SWOP 2023 w Szan­gha­ju w dniach 22–24 li­sto­pa­da 2023 r. Po­sia­da­nie UNITED CAPS BUMP CAP ja­ko zwy­ci­ęz­ca jest wspa­nia­łym przy­kła­dem kre­atyw­no­ści i in­no­wa­cji, ja­kie li­de­rzy bra­nży mo­gą wnie­ść do roz­wi­ąza­nia te­go kry­tycz­ne­go wy­zwa­nia.

„W UNITED CAPS za­le­ży nam na tym, aby po­zo­sta­wić świat lep­szym, niż go za­sta­li­śmy” – do­dał Hof­f­man­n-Le­ist. „Pro­dukt BUMP CAP jest do­brze do­sto­so­wa­ny do te­go ce­lu. Jest nam szcze­gól­nie mi­ło, że na­sze wy­si­łki zo­sta­ły do­ce­nio­ne przez SAVE FOOD tą na­gro­dą. Wpro­wa­dze­nie BUMP CAP na ry­nek APAC po­ka­zu­je na­sze ci­ągłe wy­si­łki na rzecz za­pew­nie­nia świa­to­wej kla­sy funk­cjo­nal­no­ści i zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju. Je­ste­śmy rów­nież za­chwy­ce­ni wy­ni­ka­mi na­szego za­kła­du w Ku­lim w Ma­le­zji, co sta­no­wi klu­czo­wy ele­ment na­szej stra­te­gii CLOSE TO YOU , która po­ma­ga nam le­piej ob­słu­gi­wać re­gion Azji i Pa­cy­fi­ku oraz przy­bli­ża nas do klien­tów, aby­śmy mie­li pew­no­ść, że ro­zu­mie­my ich po­trze­by i sku­tecz­nie na nie od­po­wia­da­my.”

Hof­f­man­n-Le­ist za­uwa­ża, że ma­le­zyj­ska za­ło­ga sta­ła się spój­nym i szyb­ko roz­wi­ja­jącym się ze­spo­łem w naj­no­wo­cze­śniej­szym za­kła­dzie, który zwi­ęk­sza pro­duk­cję i ma eks­cy­tu­jące pla­ny znacz­ne­go wzro­stu dzi­ęki in­no­wa­cyj­ne­mu port­fo­lio i wy­jąt­ko­wym mo­żli­wo­ściom ba­daw­czo­-ro­zwo­jo­wym gru­py.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my UNITED CAPS

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści