UNITED CAPS nagrodzona nagrodą GOLD SAVE FOOD DESIGN za produkt BUMP CAPPoprzedni artykuł 

Pani Zhao Xiaolei, dyrektor ITPO w Szanghaju, Organizacja Narodów Zjednoczonych wręczyła certyfikat nagrody Astrid Hoffmann-Leist, dyrektorowi ds. innowacji i komunikacji UNITED CAPS.
Pani Zhao Xiaolei, dyrektor ITPO w Szanghaju, Organizacja Narodów Zjednoczonych wręczyła certyfikat nagrody Astrid Hoffmann-Leist, dyrektorowi ds. innowacji i komunikacji UNITED CAPS.

UNITED CAPS, międzynarodowy producent nakrętek i zamknięć, poinformował dzisiaj, że firma otrzymała ZŁOTO podczas inauguracyjnej nagrody SAVE FOOD DESIGN AWARDS zorganizowanej podczas wydarzenia Shanghai World of Packaging (SWOP 23) za swoje innowacyjne Produkt BUMP CAP opracowany we współpracy z firmą MIMICA. Nagrodę w imieniu firmy odebrała Astrid Hoffmann-Leist, dyrektor ds. innowacji i komunikacji w UNITED CAPS.

„Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy tę prestiżową nagrodę inauguracyjną” – powiedziała Hoffmann-Leist, która pracuje w Malezji i pełniąc dodatkową funkcję dyrektora biznesowego, odpowiada za całą działalność biznesową w regionie Azji i Pacyfiku. „Jako eksperci od zamknięć mamy wyjątkową możliwość opracowywania bardzo ambitnych i złożonych zamknięć, zarówno w drodze naszych własnych badań i rozwoju, jak i we współpracy z innowatorami takimi jak MIMICA”.

BUMP CAP to innowacyjne, jedyne w swoim rodzaju rozwiązanie zaprojektowane z myślą o ograniczeniu globalnego marnowania żywności poprzez ułatwienie ustalenia, czy produkty spożywcze są nadal bezpieczne do spożycia. Ten inteligentny wskaźnik świeżości ma na celu zmianę sposobu, w jaki ludzie myślą o tym, co może zrobić czapka i jak mogą aktywnie walczyć z marnowaniem żywności. BUMP CAP ułatwia określenie, czy zawartość zaczęła się pogarszać. Ograniczenie marnowania żywności jest ważne dla planety nie tylko, ale samo to ogranicza emisję gazów cieplarnianych (GHG), ponieważ marnowanie żywności jest odpowiedzialne za aż do 10% światowych emisji gazów cieplarnianych. Gdy napój zaczyna się rozkładać, na górze zakrętki pojawiają się nierówności, dające dotykowy wskaźnik świeżości.

Wykorzystując opatentowaną technologię żelową, która jest znacznie dokładniejsza niż data przydatności do spożycia, udowodniono, że BUMP CAP wydłuża okres przydatności do spożycia i przechowywania oraz może być stosowany do większości łatwo psujących się produktów, w tym mleka i soków. Ta technologia żelowa jest wbudowana w BUMP CAP i aktywowana po pierwszym otwarciu napoju. Bez fizycznego kontaktu z zawartością napoju wykorzystuje czas i temperaturę, aby dokładnie zmierzyć, kiedy napój się zepsuje.

Inicjatywa SAVE FOOD ma na celu stawienie czoła jednemu z najważniejszych wyzwań świata: stratom i marnotrawieniu żywności” – stwierdził Thomas Dohse, dyrektor sojuszu interpack. „ Sektor pakowania i przetwarzania odgrywa kluczową rolę w ograniczaniu strat i marnotrawienia żywności . Jako członkowie tej branży mamy do odegrania praktyczną rolę! Wspólnie i przy wsparciu naszych partnerów z inicjatywy SAVE FOOD niestrudzenie pracujemy nad przetwarzaniem i pakowaniem, aby ratować i konserwować żywność, przyczyniając się do pozytywnego wpływu na środowisko.

Jako dowód naszego zaangażowania, inicjatywa SAVE FOOD z radością ogłosiła nagrody SAVE FOOD DESIGN AWARD i SUSTAINABILITY DESIGN AWARD, które po raz pierwszy odbyły się na targach SWOP 2023 w Szanghaju w dniach 22–24 listopada 2023 r. Posiadanie UNITED CAPS BUMP CAP jako zwycięzca jest wspaniałym przykładem kreatywności i innowacji, jakie liderzy branży mogą wnieść do rozwiązania tego krytycznego wyzwania.

„W UNITED CAPS zależy nam na tym, aby pozostawić świat lepszym, niż go zastaliśmy” – dodał Hoffmann-Leist. „Produkt BUMP CAP jest dobrze dostosowany do tego celu. Jest nam szczególnie miło, że nasze wysiłki zostały docenione przez SAVE FOOD tą nagrodą. Wprowadzenie BUMP CAP na rynek APAC pokazuje nasze ciągłe wysiłki na rzecz zapewnienia światowej klasy funkcjonalności i zrównoważonego rozwoju. Jesteśmy również zachwyceni wynikami naszego zakładu w Kulim w Malezji, co stanowi kluczowy element naszej strategii CLOSE TO YOU , która pomaga nam lepiej obsługiwać region Azji i Pacyfiku oraz przybliża nas do klientów, abyśmy mieli pewność, że rozumiemy ich potrzeby i skutecznie na nie odpowiadamy.”

Hoffmann-Leist zauważa, że malezyjska załoga stała się spójnym i szybko rozwijającym się zespołem w najnowocześniejszym zakładzie, który zwiększa produkcję i ma ekscytujące plany znacznego wzrostu dzięki innowacyjnemu portfolio i wyjątkowym możliwościom badawczo-rozwojowym grupy.

Na podstawie informacji firmy UNITED CAPS

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności