Asa­hi Pho­to­pro­ducts kon­ty­nu­uje ini­cja­ty­wę So­lvent ZERO na tar­gach La­be­le­xpo Ame­ri­cas 2024Poprzedni artykuł 

Asa­hi Pho­to­pro­ducts, pio­nier w dzie­dzi­nie roz­wo­ju flek­so­gra­ficz­nych płyt fo­to­po­li­me­ro­wych, spółka za­le­żna Asa­hi Ka­sei, po­in­for­mo­wa­ła dziś, że będzie wy­sta­wiać się na tar­gach La­be­le­xpo Ame­ri­cas, za­pla­no­wa­nych na 10–12 wrze­śnia 2024 r. w Chi­ca­go. Asa­hi będzie zlo­ka­li­zo­wa­na na sto­isku 937 na tar­gach, gdzie od­wie­dza­jący będą mo­gli do­wie­dzieć się, w ja­ki spo­sób prze­jście z płyt my­tych roz­pusz­czal­ni­kiem na pły­ty my­te wo­dą mo­że nie tyl­ko uczy­nić ich dzia­łal­no­ść bar­dziej zrów­no­wa­żo­ną, ale ta­kże zmniej­szyć ilo­ść od­pa­dów, po­pra­wić ja­ko­ść dru­ku i przy­spie­szyć czas wpro­wa­dze­nia pro­duk­tu na ry­nek.

„Cie­szy­my się, że mo­że­my za­pre­zen­to­wać na­sze roz­wi­ąza­nia na dro­dze do port­fo­lio So­lvent ZERO na tej wa­żnej dla bra­nży ety­kiet wy­sta­wie. Z nie­cier­pli­wo­ścią cze­ka­my na spo­tka­nie z po­ten­cjal­ny­mi klien­ta­mi i in­ny­mi człon­ka­mi spo­łecz­no­ści na La­be­le­xpo Ame­ri­cas” – po­wie­dział Yu­su­ke Ka­ne­ko, Glo­bal Mar­ke­ting Ma­na­ger Asa­hi Ka­sei.

Ro­snąca licz­ba firm pro­du­ku­jących ety­kie­ty na ca­łym świe­cie prze­cho­dzi na bar­dziej zrów­no­wa­żo­ne pły­ty flek­so­gra­ficz­ne Asa­hi, często za­stępu­jąc lub mi­ni­ma­li­zu­jąc wy­ko­rzy­sta­nie tech­no­lo­gii ta­kich jak druk of­f­se­to­wy i/lub wklęsły, jed­no­cze­śnie osi­ąga­jąc ta­ką sa­mą lub lep­szą ja­ko­ść i krót­szy czas wpro­wa­dze­nia pro­duk­tu na ry­nek:

Fir­ma Al­l4La­bels z sie­dzi­bą w Ham­bur­gu (Niem­cy) od­no­to­wa­ła znacz­ny wzrost pro­duk­tyw­no­ści od cza­su za­in­sta­lo­wa­nia zauto­ma­ty­zo­wa­ne­go sys­te­mu pro­duk­cji płyt Cry­sta­lCle­anCon­nect opra­co­wa­ne­go przez Asa­hi Pho­to­pro­ducts, ESKO i Kongs­berg, który wy­ko­rzy­stu­je pły­ty Asa­hi AWP™ Cle­anPrint zmy­wal­ne wo­dą. Pod ko­niec ubie­głe­go ro­ku ta fir­ma zaj­mu­jąca się pro­duk­cją ety­kiet za­in­sta­lo­wa­ła sys­tem, aby za­stąpić ręcz­ny pro­ces pro­duk­cji płyt, który po­wo­do­wał „błędy i pro­ble­my z har­mo­no­gra­mem”, we­dług Mir­co Wil­ke, sze­fa dzia­łu pre­press, dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go. Dzi­ęki no­wej in­sta­la­cji fir­ma by­ła w sta­nie po­łączyć się ze swo­imi sys­temami work­flow, zauto­ma­ty­zo­wać ca­ły pro­ces i zmi­ni­ma­li­zo­wać ilo­ść pra­cy ope­ra­to­ra. Obej­rzyj film na youtu­be kli­ka­jąc tu­taj.

„To tyl­ko przy­kład fir­my, która ko­rzy­sta z in­no­wa­cyj­ne­go po­de­jścia Asa­hi do pro­duk­cji płyt flek­so­gra­ficz­nych, zwi­ęk­sza­jąc wy­daj­no­ść, zrów­no­wa­żo­ny roz­wój i ja­ko­ść przy jed­no­cze­snym skróce­niu cza­su wpro­wa­dza­nia pro­duk­tów na ry­nek, co ma klu­czo­we zna­cze­nie na dzi­siej­szym wy­so­ce kon­ku­ren­cyj­nym ryn­ku” – do­dał Yu­su­ke Ka­ne­ko.

Naj­wa­żniej­sze atrak­cje na sto­isku Asa­hi:

  • AWP-LOOP™-Pe­tit dla klien­tów z ety­kie­ta­mi, jed­nost­ka re­cy­klin­gu wo­dy, która znacz­nie zmniej­sza ilo­ść ście­ków (do­stęp­ne wi­deo)
  • No­wa pły­ta AWP™, która wy­ko­rzy­stu­je czy­stą wo­dę z kra­nu w pro­ce­sie my­cia, bez uży­cia de­ter­gen­tów
  • AFP-R™, pły­ta o ni­skim zu­ży­ciu roz­pusz­czal­ni­ka, która po­mo­że fir­mom do­ko­nać nie­zbęd­ne­go prze­jścia na So­lvent ZERO.

Wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat pro­duk­tów i usług Asa­hi Pho­to­pro­ducts mo­żna zna­le­źć na stro­nie www.asa­hi­-pho­to­pro­ducts.com. Aby umówić się na in­dy­wi­du­al­ne spo­tka­nie pod­czas tar­gów, skon­tak­tuj się z hel­lo­@a­sa­hi­-pho­to­pro­ducts.com.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Asa­hi Pho­to­pro­ducts

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści