Za­pra­sza­my na kurs co­pyw­ri­tin­gu, on­li­ne lub sta­cjo­nar­nie w Kra­ko­wiePoprzedni artykuł 

Za­pra­sza­my na 16 godz. kurs co­pyw­ri­tin­gu w prak­ty­ce, z mo­żli­wo­ścią udzia­łu on­li­ne lub sta­cjo­nar­nie w Kra­ko­wie

Ter­min naj­bli­ższej edy­cji: 26 + 28 + 30 sierp­nia + 2 wrze­śnia 2024 r.

Go­dzi­ny za­jęć: 17.15–20.30

Pro­gram

1. Ma­gia i moc sło­wa. Dla­cze­go co­pyw­ri­ter nie jest pi­sa­rzem ani dzien­ni­ka­rzem?

2. Cz­te­ry zło­te za­sa­dy two­rze­nia ko­mu­ni­ka­tu co­pyw­ri­tin­go­we­go, prin­tw­ri­ting a we­bw­ri­ting

3. Tekst i je­go ele­men­ty. In­for­ma­cja “O mnie” pry­wat­nie i za­wo­do­wo, “O na­s” na www

4. For­my pro­ste: wy­li­cze­nia, pod­pi­sy pod ilu­stra­cje, ty­tu­ły o zmien­nym za­bar­wie­niu emo­cjo­nal­nym

5. Ze­staw po­stów na FB – tekst sko­ja­rzo­ny z obra­zem. Mo­żli­wo­ści po­zy­ska­nia ilu­stra­cji

6. Za­sa­dy bu­do­wa­nia slo­ga­nów re­kla­mo­wych – two­rzy­my ze­sta­wy do kam­pa­nii pro­mo­cyj­nych

7. Krót­kie for­my z utrud­nie­nia­mi: ofer­ty sprze­da­żo­we, prze­kszta­łce­nie tek­stu ci­ągłe­go w ta­be­lę

8. Ar­ty­ku­ły na stro­ny www i blo­gi z uwzględ­nie­niem USP oraz SEO, py­ta­nia do wy­wia­du re­kla­mo­we­go

9. Ob­szer­niej­sze ar­ty­ku­ły spon­so­ro­wa­ne ze sło­wa­mi klu­czo­wy­mi. Jak do­brać sło­wa klu­czo­we?

10. Tak­ty­ka ko­mu­ni­ka­tu ma­ilo­we­go, czy­li jak pi­sać sku­tecz­ne ma­ile, w tym od­po­wie­dzi na re­kla­ma­cje

11. Tek­sty po­rad­ni­ko­we oraz prec­lo­we ze sło­wa­mi klu­czo­wy­mi

12. Skra­ca­nie tek­stu ze zmia­ną gru­py do­ce­lo­wej w sto­sun­ku do in­for­ma­cji źródło­wej

13. Spe­cjal­ne za­da­nia co­pyw­ri­te­ra: sce­na­riusz spo­tu re­kla­mo­we­go, sto­ry­tel­ling

14. Mi­ni słow­nik po­jęć re­kla­mo­wych

15. Po­my­sł na sku­tecz­ne port­fo­lio, struk­tu­ra wła­sne­go port­fo­lio

Cer­ty­fi­kat: ozna­czo­ny ho­lo­gra­mem “Pu­bli­shing Scho­ol“ (uczest­ni­kom on­li­ne cer­ty­fi­kat prze­sy­ła­my tra­dy­cyj­ną pocz­tą)

Koszt: 540 zł brut­to

Za­pi­sy na https://pu­bli­shing­scho­ol.pl/kur­s-co­pyw­ri­tin­gu/

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści