Di­gi­Wrap ofe­ru­je nie­stan­dar­do­we i uni­kal­ne pro­duk­ty za po­mo­cą dru­kar­ki cy­fro­wej HP In­di­go 25KPoprzedni artykuł 

Di­gi­Wrap, fir­ma zaj­mu­jąca się sper­so­na­li­zo­wa­ny­mi opa­ko­wa­nia­mi i usłu­ga­mi po­li­gra­ficz­ny­mi, kon­ty­nu­uje roz­wój swo­jej dzia­łal­no­ści dzi­ęki dru­kar­ce cy­fro­wej HP In­di­go 25K. Wy­ko­rzy­stu­jąc moc tej in­no­wa­cyj­nej tech­no­lo­gii, fir­ma jest w sta­nie le­piej do­star­czać swo­im klien­tom w pe­łni kon­fi­gu­ro­wal­ne, wy­daj­ne cza­so­wo i uspraw­nio­ne do­świad­cze­nia.

Za­ło­żo­na w 2014 ro­ku fir­ma Di­gi­Wrap ofe­ru­je mo­żli­wo­ść do­sto­so­wa­nia bi­bu­łek, to­re­bek pre­zen­to­wych i ety­kiet do mar­ki kor­po­ra­cyj­nej, lo­go, zdjęcia pro­duk­tu lub pe­łno­ko­lo­ro­wych zdjęć. Po­nad­to użyt­kow­ni­cy ma­ją mo­żli­wo­ść ko­rzy­sta­nia z na­rzędzia do pro­jek­to­wa­nia on­li­ne, które za­wie­ra różne sza­blo­ny, a ta­kże opcję prze­sła­nia go­to­we­go pro­jek­tu. Fir­ma szczy­ci się mo­żli­wo­ścią ad­ap­ta­cji – mo­że wes­przeć oso­bę in­dy­wi­du­al­ną, która chce ulep­szyć pre­zent, pla­ni­stę wy­da­rzeń two­rzące­go ide­al­ną at­mos­fe­rę dla klien­ta lub fir­mę, która chce zapre­zentować obraz lub lo­go mar­ki. Dzi­ęki ma­szy­nie cy­fro­wej HP In­di­go 25K, Di­gi­Wrap jest w sta­nie zwi­ęk­szyć swo­je usłu­gi, two­rząc no­we roz­mia­ry, wy­daj­no­ść i ogól­nie bar­dziej po­wi­ąza­ne pro­ce­sy.

„Je­ste­śmy klien­tem HP od dłu­ższe­go cza­su i cho­ciaż wy­próbo­wa­li­śmy in­ne urządze­nia od in­nych do­staw­ców, za­wsze uwa­ża­li­śmy, że pro­duk­ty HP są naj­bar­dziej nie­za­wod­ne i za­pew­nia­ją naj­lep­szą ja­ko­ść” – po­wie­dział Char­lie Wil­liams, współza­ło­ży­ciel Di­gi­Wrap. „Dzi­ęki tej in­we­sty­cji nie tyl­ko skróci­li­śmy czas re­ali­za­cji za­mówień o po­ło­wę, ale ta­kże opra­co­wa­li­śmy zu­pe­łnie no­we pro­duk­ty w bez­pre­ce­den­so­wym tem­pie”.

Dzi­ęki ma­szy­nie HP In­di­go 25K Di­gi­tal Press fir­ma by­ła rów­nież w sta­nie zwi­ęk­szyć swo­je wy­si­łki na rzecz zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju. W pro­ce­sie pro­duk­cji zu­ży­wa się znacz­nie mniej ole­jów do obra­zo­wa­nia, a ma­te­ria­ły eks­plo­ata­cyj­ne wy­star­cza­ją na znacz­nie dłu­żej niż prze­wi­dy­wa­no.

„Cie­szy­my się, że fir­ma Di­gi­Wrap by­ła w sta­nie prze­kszta­łcić swo­ją dzia­łal­no­ść dzi­ęki wspar­ciu HP In­di­go 25K Di­gi­tal Pres­s” – po­wie­dział Bren­don No­sal, HP In­di­go Sa­les Ac­co­unt Ma­na­ger w HP. Bra­nża opa­ko­wa­nio­wa szyb­ko się zmie­nia, wi­ęc świa­do­mo­ść, że mo­że­my wy­po­sa­żyć jej pra­cow­ni­ków w spo­sób na lep­szą ob­słu­gę klien­tów, jest nie­oce­nio­na”.

Aby do­wie­dzieć się wi­ęcej o Di­gi­Wrap, od­wie­dź stro­nę: https://di­giw­rap.co­m/

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my HP Inc.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści