Ci­ti­com Print wy­bie­ra ma­szy­nę Sco­dix Ul­tra 2500 SHDPoprzedni artykuł 

Mike Oakes (po lewej) i Kevin Oakes (po prawej) stojący przy maszynie Scodix Ultra 2500 SHD.
Mi­ke Oa­kes (po le­wej) i Ke­vin Oa­kes (po pra­wej) sto­jący przy ma­szy­nie Sco­dix Ul­tra 2500 SHD.

Sco­dix, wio­dący na świe­cie do­staw­ca ulep­szeń dru­ku cy­fro­we­go, ogło­sił dziś sprze­daż swo­je­go urządze­nia Sco­dix Ul­tra 2500 SHD fir­mie Ci­ti­com Print, wie­lo­krot­nie na­gra­dza­nej ame­ry­ka­ńskiej fir­mie zaj­mu­jącej się dru­kiem ko­mer­cyj­nym, spe­cja­li­zu­jącej się w dru­ku cy­fro­wym na żąda­nie, ko­re­spon­den­cji bez­po­śred­niej, ety­kie­tach i opa­ko­wa­niach oraz ozna­ko­wa­niach. In­we­sty­cja ta jesz­cze bar­dziej zwi­ęk­sza zdol­no­ść Ci­ti­com do do­star­cza­nia luk­su­so­wych upi­ęk­szeń dru­ku i wzmac­nia jej za­an­ga­żo­wa­nie w in­no­wa­cyj­ną tech­no­lo­gię i au­to­ma­ty­za­cję, umo­żli­wia­jąc fir­mie roz­wój w wy­so­ce kon­ku­ren­cyj­nej bra­nży dru­ku ko­mer­cyj­ne­go.

Kon­cen­tru­jąc się na ci­ągłym roz­wo­ju tech­no­lo­gicz­nym, Ci­ti­com Print ofe­ru­je klien­tom sze­reg ko­rzy­ści, w tym nie­zrów­na­ną ja­ko­ść, spój­no­ść i szyb­ki czas re­ali­za­cji. Od nie­stan­dar­do­wych prze­pły­wów pra­cy API, które uspraw­nia­ją zło­żo­ne zmien­ne da­ne dla du­żych pro­jek­tów pocz­ty bez­po­śred­niej po ma­łe za­mówie­nia na wi­zy­tów­ki, Ci­ti­com na­dal po­zy­cjo­nu­je się ja­ko kre­atyw­ny li­der i punkt kom­plek­so­wej ob­słu­gi in­no­wa­cji w za­kre­sie dru­ku ko­mer­cyj­ne­go.

Do­da­nie ma­szy­ny Sco­dix Ul­tra 2500 SHD obej­mu­je naj­now­szą tech­no­lo­gię Sco­dix MLE (Mul­ti Lay­er En­han­ce­ment), która wpro­wa­dza no­wy po­ziom zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju do ofer­ty Ci­ti­com Print, umo­żli­wia­jąc cy­fro­we zdo­bie­nie na pa­pie­rze ma­ku­la­tu­ro­wym i nie­po­wle­ka­nym. Ta in­no­wa­cja po­zwa­la klien­tom wy­bie­rać spo­śród sze­ro­kiej ga­my przy­ja­znych dla śro­do­wi­ska opcji zdo­bie­nia, które nie tyl­ko zwi­ęk­sza­ją efekt wi­zu­al­ny ich wy­dru­ków, ale ta­kże są zgod­ne z prak­ty­ka­mi od­po­wie­dzial­ny­mi za śro­do­wi­sko.

Ke­vin Oa­kes, CEO i wła­ści­ciel Ci­ti­com, sko­men­to­wał tę de­cy­zję: „Wszech­stron­no­ść Sco­dix Ul­tra 2500 SHD po­zwa­la nam ofe­ro­wać na­szym klien­tom wy­so­kiej ja­ko­ści, przy­ja­zne dla śro­do­wi­ska zdo­bie­nia za­rów­no na pa­pie­rze po­wle­ka­nym, jak i niepo­wle­ka­nym – nie­za­le­żnie od te­go, czy jest to me­ta­lik, fo­lia, rze­źbio­ne tek­stu­ry czy punk­to­we UV. Bez mi­ni­mal­nych wy­ma­gań i ma­tryc, mo­że­my za­pew­nić nie­sko­ńczo­ne mo­żli­wo­ści kre­atyw­ne, jed­no­cze­śnie za­spo­ka­ja­jąc za­po­trze­bo­wa­nie na zrów­no­wa­żo­ne roz­wi­ąza­nia w za­kre­sie dru­ku”. Zau­wa­żył rów­nież, że zdol­no­ść ma­szy­ny do szyb­kie­go i eko­no­micz­ne­go wy­twa­rza­nia krót­kich se­rii zdo­bień ide­al­nie pa­su­je do mo­de­lu bi­zne­so­we­go Ci­ti­com, po­zwa­lając im spro­stać ro­snące­mu za­po­trze­bo­wa­niu na sper­so­na­li­zo­wa­ne, wy­różnia­jące się ma­te­ria­ły dru­ko­wa­ne.

Oa­kes do­da­je: „Wie­rzy­my, że Sco­dix Ul­tra 2500 SHD nie tyl­ko wzmoc­ni na­sze re­la­cje z obec­ny­mi klien­ta­mi, ale ta­kże przy­ci­ągnie no­wych, którzy chcą wy­różnić swo­je ma­te­ria­ły dru­ko­wa­ne. Ta roz­sze­rzo­na ofer­ta da­je nam znacz­ną prze­wa­gę kon­ku­ren­cyj­ną i spo­dzie­wa­my się, że zwi­ęk­szy przy­cho­dy, ren­tow­no­ść i za­do­wo­le­nie klien­tów”.

Pro­ces in­sta­la­cji prze­kro­czył ocze­ki­wa­nia, a ze­spół Sco­dix za­pew­nił płyn­ną i wy­daj­ną kon­fi­gu­ra­cję oraz szko­le­nie. Pra­sa prze­szła już pierw­szą uda­ną ak­tu­ali­za­cję, jesz­cze bar­dziej umac­nia­jąc part­ner­stwo mi­ędzy Ci­ti­com i Sco­dix.

Mark Ni­xon, EVP Glo­bal Sa­les w Sco­dix, wy­ra­ził swój en­tu­zjazm: „Je­ste­śmy pod­eks­cy­to­wa­ni, gdy fir­my ta­kie jak Ci­ti­com Print wy­bie­ra­ją Sco­dix ze względu na sze­ro­ki za­kres mo­żli­wo­ści upi­ęk­sza­nia po prze­pro­wa­dze­niu do­kład­nych ana­liz eko­no­micz­nych i pro­duk­tyw­no­ści. To do­wód na to, że je­ste­śmy w sta­nie nie tyl­ko ulep­szyć ich ofer­tę pro­duk­to­wą, ale ta­kże po­pra­wić ich wy­ni­ki fi­nan­so­we dzi­ęki tr­wa­łym i sku­tecz­nym wi­zu­al­nie ulep­sze­nio­m”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ci­ti­com Print

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści