Ci­ęcie i bi­go­wa­nie w jed­nym prze­bie­gu – urządze­nie DC-618 Du­plo w dru­kar­ni mPrint.plPoprzedni artykuł 

Barbara i Mikołaj Andrzejewscy
Bar­ba­ra i Mi­ko­łaj An­drze­jew­scy

W dru­kar­ni mPrint.pl (Mo­dern Print Com­pa­ny) z Kro­bi wszyst­ko za­częło się od pa­sji i za­mi­ło­wa­nia do two­rze­nia i dru­ko­wa­nia. W ślad za tym są tu prze­my­śla­ne i ci­ągle no­we in­we­sty­cje, które sta­no­wią przede wszyst­kim od­po­wie­dź na po­trze­by i ocze­ki­wa­nia klien­tów. Jed­ną z nich jest za­ku­pio­ny w ostat­nim cza­sie, za po­śred­nic­twem de­ale­ra – fir­my Ta­dan, Doc­cu­cu­ter DC-618 z ofer­ty Du­plo.

To ko­lej­ne urządze­nie Du­plo w tej dru­kar­ni i ko­lej­ny za­do­wo­lo­ny użyt­kow­nik urządze­nia DC-618 w na­szym kra­ju. Dzi­ęki tej wy­so­ko zauto­ma­ty­zo­wa­nej ma­szy­nie fir­ma mo­że obec­nie re­ali­zo­wać zle­ce­nia w krót­szym cza­sie, za­pew­nia­jąc klien­tom jesz­cze wy­ższą ja­ko­ść. Ma­szy­na też wpły­wa po­zy­tyw­nie na wy­daj­no­ść dru­kar­ni.

mPrint.pl to dru­kar­nia li­cząca so­bie po­nad 10 lat i re­ali­zu­jąca pod mar­ką o tej sa­mej na­zwie zle­ce­nia z za­kre­su dru­ku of­f­se­to­we­go, cy­fro­we­go i wiel­ko­for­ma­to­we­go. Fir­ma sta­le się roz­wi­ja, a ro­snąca licz­ba klien­tów ob­da­rza­jących ją swo­im za­ufa­niem ge­ne­ru­je tu ko­lej­ne in­we­sty­cje. „Nasz klient mu­si być za­do­wo­lo­ny, to nasz prio­ry­tet – mówi Mi­ko­łaj An­drze­jew­ski, wła­ści­ciel dru­kar­ni. – Sz­częśli­wie nam się to uda­je, bo je­ste­śmy ela­stycz­ni i sta­ra­my się za­spa­ka­jać in­dy­wi­du­al­ne po­trze­by ka­żde­go z nich. In­no­wa­cyj­ne ma­szy­ny o wy­so­kim stop­niu au­to­ma­ty­za­cji, ja­kie sta­ra­my się wdra­żać w na­szym za­kła­dzie, uła­twia­ją nam to za­da­nie, co do­ce­nia­ją na­si zle­ce­nio­daw­cy”.

„Ka­żdy za­kup – pod­kre­śla Mi­ko­łaj An­drze­jew­ski – jest do­głęb­nie prze­my­śla­ny i ma dla nas za­wsze du­że zna­cze­nie. Za­rów­no w kon­te­kście po­trzeb i ocze­ki­wań klien­tów, ale ta­kże na­sze­go roz­wo­ju. Po­dob­nie rzecz się mia­ła z na­szą in­we­sty­cją w ma­szy­nę do ci­ęcia, ja­kiej po­szu­ki­wa­li­śmy już od pew­ne­go cza­su. Naj­lep­szym roz­wi­ąza­niem w tym za­kre­sie oka­za­ła się dla nas ma­szy­na Du­plo DC–618, która oprócz ci­ęcia, bi­gu­je i mo­że per­fo­ro­wać (my ak­tu­al­nie nie ko­rzy­sta­my z tej funk­cji) w jed­nym prze­bie­gu”.

Wkrót­ce po in­sta­la­cji, która – jak za­pew­nia wła­ści­ciel fir­my – prze­bie­gła szyb­ko i bez­pro­ble­mo­wo – dru­kar­nia mPrint.pl od­czu­ła za­le­ty tej in­we­sty­cji. Wi­ęk­szo­ść zle­ceń po­cho­dzi tu bo­wiem ze stro­ny mprint.pl. To spra­wia, że ich dy­wer­sy­fi­ka­cja jest bar­dzo du­ża, a klient ocze­ku­je jak naj­szyb­szych ter­mi­nów ich re­ali­za­cji. „Du­plo DC-618 to do­sko­na­łe na­rzędzie do ci­ęcia, ale przede wszyst­kim do se­gre­go­wa­nia wy­dru­ków. Za­stąpi­ło ono pra­cę trzech osób ob­słu­gu­jących wcze­śniej te sa­me pra­ce (obec­nie ma­szy­nę DC-618 ob­słu­gu­je jed­na oso­ba) i nie­mal trzy­krot­nie skróci­ło czas re­ali­za­cji np. wi­zy­tówek czy za­pro­szeń, bo głów­nie w tym ce­lu wy­ko­rzy­stu­je­my tę ma­szy­nę. Za­tem nie tyl­ko przy­spie­szy­ła ona pro­duk­cję w na­szym za­kła­dzie, ale przede wszyst­kim za­pew­ni­ła nam po­czu­cie bez­pie­cze­ństwa i ogra­ni­czy­ła kosz­ty. Le­asing te­go urządze­nia to koszt zde­cy­do­wa­nie mniej­szy niż ten, który ge­ne­ru­je za­trud­nia­nie ko­lej­nych osób”.

Wszyst­ko to mo­żli­we jest dzi­ęki wy­so­kie­mu stop­nio­wi au­to­ma­ty­za­cji, ja­ką ofe­ru­je to urządze­nie. „To do­sko­na­łe na­rzędzie, które bez prze­sto­jów re­ali­zu­je ko­lej­ne za­da­nia. Ko­dy kre­so­we od­czy­tu­ją tu pa­ra­me­try prac, kon­tro­lu­ją pa­so­wa­nie – w za­sa­dzie wi­ęc ma­szy­na re­ali­zu­je sa­mo­dziel­nie pro­ce­sy – pod­kre­śla wła­ści­ciel mPrint.pl. – Co wi­ęcej – jest ona bar­dzo przy­ja­zna dla ope­ra­to­rów, za­rów­no wdro­że­nie jak i ob­słu­ga by­ły bar­dzo pro­ste”.

W urządze­niu mo­żna za­pi­sać do 250 pro­gra­mów. Ma to ogrom­ne zna­cze­nie w przy­pad­ku różno­rod­nych prac, ja­kie re­ali­zu­je mPrint.pl, bo ogra­ni­cza zna­cząco czas przy­go­to­wa­nia ma­szy­ny do po­szcze­gól­nych, różni­ących się od sie­bie cza­sa­mi zna­cząco zle­ceń. „Do­dat­ko­wym uła­twie­niem jest tu au­to­ma­tycz­na im­po­zy­cja. Ro­zwi­ąza­nie to ge­ne­ru­je oszczęd­no­ści cza­su w re­ali­za­cji prac i ogra­ni­cza ry­zy­ko wy­stąpie­nia błędów. To wa­żne w aspek­cie oszczęd­no­ści ma­te­ria­łów, które są spo­rym kosz­tem. Ale to wa­żne ta­kże ze względów eko­lo­gicz­nych, bo nie mar­nu­je­my pa­pie­ru” – mówi Mi­ko­łaj An­drze­jew­ski.

„Je­ste­śmy bar­dzo za­do­wo­le­ni z za­ku­pu – pod­su­mo­wu­je wła­ści­ciel mar­ki mprint.pl – który wpi­sał się w ci­ąg istot­nych dla na­szej fir­my zmian. W ubie­głym ro­ku za­ku­pi­li­śmy no­wą ma­szy­nę dru­ku­jącą, wi­ęc urządze­nie do ci­ęcia, przy wzro­ście pro­duk­cji, był ko­niecz­no­ścią. Za­le­ty tej in­we­sty­cji po praz ko­lej­ny po­zy­tyw­nie wpły­nęły na od­bi­ór na­szej dru­kar­ni za­rów­no przez sta­łych, jak i no­wych klien­tów. Z pew­no­ścią nie był to nasz ostat­ni za­kup urządze­nia z ofer­ty Du­plo”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści