„Po­wer­ful by Na­tu­re” -- ha­sło fir­my Ag­fa na tar­gi Fe­spa 2025Poprzedni artykuł 

„Po­wer­ful by Na­tu­re” – pod ta­kim ha­słem Ag­fa za­pre­zen­tu­je swo­je naj­now­sze osi­ągni­ęcia tech­no­lo­gicz­ne na zbli­ża­jących się tar­gach Fe­spa 2025 w Ber­li­nie (6–9 ma­ja). Na sto­iskach nr D70 i D60 w ha­li 27 fir­ma po­ka­że kom­plek­so­we roz­wi­ąza­nia, obej­mu­jące wy­so­ko­wy­daj­ne ma­szy­ny, atra­men­ty, opro­gra­mo­wa­nie i wspie­ra­jący je pa­kiet usług. Skie­ro­wa­ne są one do przed­si­ębiorstw z seg­men­tów Sign & Di­splay oraz dru­ku opa­ko­wań.

W ci­ągu mi­nio­ne­go ro­ku Ag­fa zna­cząco roz­bu­do­wa­ła i uno­wo­cze­śni­ła swo­je port­fo­lio roz­wi­ązań in­kje­to­wych, wpro­wa­dza­jąc na ry­nek czte­ry no­we ma­szy­ny dru­ku­jące: hy­bry­do­we Ana­pur­na Cie­rvo H3200 i Je­ti Bron­co S, zwo­jo­wą Je­ti Con­dor oraz Spe­edSet Or­ca. Co wi­ęcej, w hy­bry­do­wym Je­ti Tau­ro oraz w pła­skiej ma­szy­nie On­set Griz­zly udo­sko­na­lo­no au­to­ma­ty­za­cję, w obu przy­pad­kach wpro­wa­dza­jąc do­dat­ko­wą ro­bo­ty­kę i no­wy sys­tem au­to­ma­tycz­ne­go po­da­wa­nia me­di­ów. Ag­fa pod­kre­śla, że no­wo­ści te wzbu­dzi­ły du­że za­in­te­re­so­wa­nie, co po­twier­dza ich do­pa­so­wa­nie do obec­nych tren­dów ryn­ko­wych.

Ar­naud Cal­le­ja, Vi­ce Pre­si­dent Di­gi­tal Prin­ting So­lu­tions w fir­mie Ag­fa mówi: „W na­szej fir­mie in­no­wa­cyj­no­ść roz­wi­ja się szyb­ciej niż gdzie­kol­wiek in­dziej w świe­cie dru­ku in­kje­to­we­go. W ci­ągu za­le­d­wie ro­ku nie­mal ca­łko­wi­cie odświe­ży­li­śmy port­fo­lio. Ka­żde z no­wych roz­wi­ązań po­wsta­ło w ści­słej współpra­cy z klien­ta­mi i sta­no­wi od­po­wie­dź na ich re­al­ne po­trze­by”.

Wszyst­kie no­we ma­szy­ny Ag­fa łączy ha­sło „Po­wer­ful by Na­tu­re”, ma­jące odzwier­cie­dlać i pod­kre­ślać ich wy­daj­no­ść, ela­stycz­no­ść i nie­za­wod­no­ść. „Jesz­cze tej wio­sny po­now­nie po­sze­rzy­my na­sze port­fo­lio, aby po raz ko­lej­ny wes­przeć do­staw­ców usług po­li­gra­ficz­nych w spro­sta­niu wy­zwa­niom ryn­ko­wym – do­da­je Ar­naud Cal­le­ja. – Na tar­gach Fe­spa za­pre­zen­tu­je­my trzy no­we roz­wi­ąza­nia, po­twier­dza­jąc na­szą obiet­ni­cę do­star­cza­nia tech­no­lo­gii ide­al­nie do­pa­so­wa­nych do różnych po­trze­b”.

In­spi­ra­cja i zrów­no­wa­żo­ny roz­wój

Po­za pre­mie­ro­wy­mi roz­wi­ąza­nia­mi tech­no­lo­gicz­ny­mi, pod­czas tar­gów Ag­fa za­pre­zen­tu­je sze­ro­kie spek­trum in­spi­ru­jących – jak pod­kre­śla – apli­ka­cji w ob­sza­rze dru­ku. Odwie­dza­jący będą mie­li oka­zję prze­ko­nać się, jak roz­wi­ąza­nia Ag­fa od­po­wia­da­ją na wy­ma­ga­nia różnych ryn­ków i seg­men­tów, a ta­kże w ja­kim stop­niu fir­ma przy­czy­nia się do roz­wo­ju bar­dziej zrów­no­wa­żo­ne­go dru­ku cy­fro­we­go. „Ag­fa kon­se­kwent­nie wspie­ra fir­my z bra­nży Sign & Di­splay w bu­do­wa­niu przez nie zo­rien­to­wa­nych na przy­szło­ść mo­de­li bi­zne­so­wych – pod­kre­śla Ar­naud Cal­le­ja. – Na­sze roz­wi­ąza­nia po­zwa­la­ją na pro­duk­cję tr­wa­łych i eko­lo­gicz­nych wy­dru­ków, za­pew­nia­my też nie­za­wod­no­ść ma­szyn w dłu­go­ter­mi­no­wej per­spek­ty­wie. Wy­bór mar­ki Ag­fa ozna­cza part­ner­stwo z bra­nżo­wym li­de­rem, ofe­ru­jącym bez­piecz­ne i dłu­go­wiecz­ne roz­wi­ąza­nia dru­kujące, z mo­żli­wo­ścią ich przy­szłej roz­bu­do­wy wraz z ro­snący­mi po­trze­ba­mi użyt­kow­ni­ka”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji Po­li­gra­ficz­nej
Fot.: Ag­fa

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści