Najważniejszym wydarzeniem Balu była ceremonia wręczenia nagród Złotego Gryfa. Statuetki wręczali przedstawiciele sponsorów konkursu oraz G. Bielecki Prezes Polskiej Izby Druku. W edycji A.D. 2008 konkursu Złotego Gryfa zwyciężyły następujące zakłady poligraficzne:
- w kategorii produkt wielobarwny w oprawie prostej: Drukpol S.A. za katalog „Catch”
- w kategorii produkt wielobarwny w oprawie złożonej: Olsztyńskie Zakłady Graficzne za „Ikony w Polsce”
- w kategorii produkt jedno lub dwubarwny w oprawie prostej: Leograf Group Krzysztof Kluk za „Sports Features”
- w kategorii produkt jedno lub dwubarwny w oprawie złożonej: Zakład Wydawniczo-Poligraficzny POZKAL za „Wynalazek Hugona Cabreta”
- w kategorii produkt informacyjno - reklamowy: „Pasja” Usługi Reklamowe za „Printfolio Pasja”
- w kategorii czasopismo wielobarwne: Quad/Winkowski Sp.zo.o za „Świat nauki”
- w kategorii opakowanie z nadrukiem: Cezar S.A. za opakowanie jednostkowe „Chopin”
- w kategorii etykieta: Multipress Sp.zo.o. za zestaw etykietowy cztero – elementowy „Daos”
- w kategorii gazeta: Polskapresse Oddział Poligrafia za „ Tygodnik Warszawa” 15/2008
- kategorii kalendarz: PWPW S.A. za „Kalendarz ścienny 12-to stronicowy dla Kancelarii Prezydenta RP”
Na zakończenie gali prowadzący ją Ryszard Czekała, dyrektor biura Polskiej Izby Druku, poinformował, że nagrodą specjalną Diamentowego Gryfa za zdobycie trzech Złotych Gryfów w poprzednich konkursach uhonorowana została drukarnia Leograf Group Krzysztof Kluk. Tę zaszczytną nagrodę wręczył Prezes Polskiej Izby Druku.
Na podstawie informacji Polskiej Izby Druku