Ostatnie badanie przeprowadzone przez firmę Apenberg und Partner na temat jakości serwisu w przemyśle poligraficznym pokazało, że firma POLAR jest na pierwszym miejscu wśród dostawców urządzeń introligatorskich.
W ramach tegorocznego badania dotyczącego zadowolenia klientów przeprowadzonego przez firmę doradczą Apenberg und Partner z Hamburga przebadano 19 dostawców dla przemysłu poligraficznego pod kątem jakości serwisu. Firma POLAR zajęła pierwsze miejsce wśród dostawców urządzeń introligatorskich.
Badanie obejmowało trzy obszary:
W ogólnym rankingu POLAR zajął trzecie miejsce za firmami Heidelberger Druckmaschinen AG (2. miejsce) i Oce (1. miejsce).
Dla Michaela Neugarta, prezesa firmy POLAR, jest to jasny dowód: „Wiemy, że szybki i niezawodny serwis minimalizuje przestoje i dzięki temu pozwala zmniejszyć koszty. Wspólnie z naszym partnerem, firmą Heidelberg, w ostatnich kilku latach odrobiliśmy pracę domową w kwestii serwisu. Wynik badania potwierdza nasze wysiłki w tym zakresie. Wśród małych i średnich firm nasze Centrum Serwisowe z pewnością należy do Top 10 na świecie. W roku 2006 zainwestowaliśmy ponad 5 mln euro w nowoczesne centrum logistyczne, dzięki czemu mogliśmy obiecać naszym klientom dostępność części serwisowych przez 25 lat. W tym czasie osiągnęliśmy 96% dostępności części i 94% zamówień jest przekazywanych do wysyłki w tym samym dniu. Ważna jest również integracja całego procesu zamówień naszego partnera, firmy Heidelberg, z naszym systemem. Dzięki temu zapewniony jest najkrótszy czas reakcji. Również w zakresie szkolenia naszych inżynierów serwisu na całym świecie POLAR postawił poprzeczkę bardzo wysoko. Co roku szkolimy około 500 pracowników serwisu przeznaczając ponad 2.000 roboczodni, aby zapewnić serwis najwyższej jakości.”