POLAR numerem jeden w badaniu zadowolenia z serwisuPoprzedni artykuł 

Po sprawdzeniu bezpieczeństwa na maszynie przyklejana jest naklejka potwierdzająca test.
Po sprawdzeniu bezpieczeństwa na maszynie przyklejana jest naklejka potwierdzająca test.

Ostatnie badanie przeprowadzone przez firmę Apenberg und Partner na temat jakości serwisu w przemyśle poligraficznym pokazało, że firma POLAR jest na pierwszym miejscu wśród dostawców urządzeń introligatorskich.

W ramach tegorocznego badania dotyczącego zadowolenia klientów przeprowadzonego przez firmę doradczą Apenberg und Partner z Hamburga przebadano 19 dostawców dla przemysłu poligraficznego pod kątem jakości serwisu. Firma POLAR zajęła pierwsze miejsce wśród dostawców urządzeń introligatorskich.

Badanie obejmowało trzy obszary:

  • regularne przeglądy
  • pozaplanowe prace naprawcze
  • usługi dodatkowe.

W ogólnym rankingu POLAR zajął trzecie miejsce za firmami Heidelberger Druckmaschinen AG (2. miejsce) i Oce (1. miejsce).

Dla Michaela Neugarta, prezesa firmy POLAR, jest to jasny dowód: „Wiemy, że szybki i niezawodny serwis minimalizuje przestoje i dzięki temu pozwala zmniejszyć koszty. Wspólnie z naszym partnerem, firmą Heidelberg, w ostatnich kilku latach odrobiliśmy pracę domową w kwestii serwisu. Wynik badania potwierdza nasze wysiłki w tym zakresie. Wśród małych i średnich firm nasze Centrum Serwisowe z pewnością należy do Top 10 na świecie. W roku 2006 zainwestowaliśmy ponad 5 mln euro w nowoczesne centrum logistyczne, dzięki czemu mogliśmy obiecać naszym klientom dostępność części serwisowych przez 25 lat. W tym czasie osiągnęliśmy 96% dostępności części i 94% zamówień jest przekazywanych do wysyłki w tym samym dniu. Ważna jest również integracja całego procesu zamówień naszego partnera, firmy Heidelberg, z naszym systemem. Dzięki temu zapewniony jest najkrótszy czas reakcji. Również w zakresie szkolenia naszych inżynierów serwisu na całym świecie POLAR postawił poprzeczkę bardzo wysoko. Co roku szkolimy około 500 pracowników serwisu przeznaczając ponad 2.000 roboczodni, aby zapewnić serwis najwyższej jakości.”

R E K L A M A

Na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności