Canon: nowy internetowy kurs dla drukarzyPoprzedni artykuł 

Firma Canon Europe poinformowała o wprowadzeniu nowego internetowego szkolenia „Customised Communications”, będącego częścią programu Essential Business Builder. Kurs zapewni uczestnikom przegląd różnych narzędzi i rozwiązań używanych w komunikacji ukierunkowanej, pomagając dostawcom usług druku (PSP). W ten sposób mogą zmienić się z „dostawców usług druku”, sprzedających druk i związane z nimi usługi, w „dostawców usług komunikacyjnych”, sprzedających rozwiązania komunikacji marketingowej oraz usługi o wartości dodanej specjalistom od marketingu.

Kurs, opracowany przez firmę InfoTrends, wyjaśnia charakterystykę rynku komunikacji dostosowanej oraz bieżące trendy i okazje biznesowe. Definiuje różne segmenty rynku i pokazuje rzeczywiste przykłady wdrożeń, aby uczestnicy zrozumieli, jak sprzedawać rozwiązania komunikacyjne specjalistom od marketingu. Ponieważ jest to kurs internetowy, uczestnicy mogą uczyć się w dowolnym miejscu i o dowolnej porze.

Pełny kurs składa się z sześciu modułów, które można zaliczyć oddzielnie lub jako kompletny program. Dostępne są następujące moduły:

1. Przegląd komunikacji dostosowanej

2. Druk zmiennych danych

3. Web-to-Print

4. Komunikacja transakcyjna/transpromocyjna

5. Komunikacja wielokanałowa

6. Sprzedaż rozwiązań – przewodnik po sprzedawaniu komunikacji dostosowanej.

Pod koniec każdego modułu uczestnicy kursu biorą udział w teście sprawdzającym znajomość poruszanych zagadnień. Po ukończeniu wszystkich modułów otrzymują certyfikat przeszkolonego sprzedawcy dostosowanych rozwiązań komunikacyjnych.

„Dostawcy usług druku mogą uzyskać nowe źródła przychodów, stając się dostawcami usług komunikacyjnych, którzy w pełni wykorzystują potencjał technologii cyfrowej i oferują rozwiązania marketingowe o wartości dodanej. Przejście to wymaga zmiany kulturowej, a my chcemy sprawić, żeby była ona jak najłatwiejsza dla naszych klientów. Kurs pozwala dostawcom usług druku zapoznać się z rynkiem komunikacji dostosowanej i z okazjami biznesowymi, aby mogli rozpocząć planowanie strategii i sprzedaż rozwiązań marketingowych” – powiedział Chas Blanchard, europejski menedżer ds. marketingu produktów profesjonalnych w firmie Canon.

Koszt kursu wynosi 600 euro. Szkolenie jest dostępne w językach holenderskim, angielskim, niemieckim, włoskim i hiszpańskim. Więcej informacji można uzyskać u lokalnego przedstawiciela firmy Canon.

Na podstawie informacji firmy Canon Europa

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności