Kluczową zmianą jest przejęcie odpowiedzialności za politykę sprzedaży przez poszczególne jednostki biznesowe Stora Enso: dział papierów publikacyjnych, dział kartonów i papierów opakowaniowych, dział papierów graficznych. Od stycznia br. każdy z nich uzyskał pełną autonomię w zakresie prowadzonych działań, związanych z produkcją, sprzedażą i obsługą klientów, czego efektem jest utworzenie w nich wyspecjalizowanych centrów obsługi klienta. Mówi Piotr Kuzebski, dyrektor zarządzający Stora Enso Polska, od 1 stycznia br. piastujący też nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. sprzedaży kartonów i papierów opakowaniowych Stora Enso w regionie Europy Środkowo-Wschodniej: Codzienna współpraca z klientem nie ulegnie zasadniczym zmianom. Każdy z naszych obecnych klientów, poza bezpośrednią współpracą z dedykowanym dyrektorem bądź menedżerem sprzedaży, będzie obsługiwany przez osobę zatrudnianą przez centrum obsługi klienta działające w ramach danej jednostki biznesowej. Podtrzymane zatem zostaną dotychczasowe kontakty osobiste. I tak funkcję dyrektora sprzedaży w segmencie papierów magazynowych będzie pełnić Ewa Jończyk-Zięba, zaś w segmencie papierów gazetowych i książkowych – Izabela Kuklińska-Kowalska. Menadżerem sprzedaży w dziale kartonów i papierów opakowaniowych pozostanie Mariusz Lewandowski, zaś w dziale papierów bezdrzewnych powlekanych i niepowlekanych – Grzegorz Cichowlas. Osoby nadzorujące sprzedaż będą wspierane przez Janusza Kosińskiego, który pozostanie na stanowisku menadżera ds. serwisu technicznego. Mamy nadzieję, że tym samym procesy nie tylko samych negocjacji i podejmowania strategicznych decyzji, ale też zamawiania i realizacji zamówień zostaną usprawnione, a efektywność naszych działań zwiększona – konkluduje Piotr Kuzebski.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com