Tar­gi EURO-REKLAMA już w mar­cuPoprzedni artykuł 

Od­by­wa­jące się w dniach 10–12 mar­ca w Po­zna­niu Mi­ędzy­na­ro­do­we Tar­gi Ar­ty­ku­łów i Usług Re­kla­mo­wych EURO-REKLAMA przy­nio­są wie­le cie­ka­wych in­for­ma­cji na te­mat kon­dy­cji bra­nży re­kla­mo­wej. Or­ga­ni­za­to­rzy już te­raz za­po­wia­da­ją, że będzie to bar­dzo uda­ne wy­da­rze­nie, a odświe­żo­na for­mu­ła tar­gów za­po­cząt­ku­je ich dy­na­micz­ny roz­wój jesz­cze w tym ro­ku.

Od kil­ku lat spo­tka­nia bra­nży re­kla­mo­wej w Po­zna­niu zaj­mu­ją jed­ną z naj­wa­żniej­szych po­zy­cji
w ka­len­da­rzu pro­fe­sjo­na­li­stów zwi­ąza­nych z sek­to­rem out-o­f-ho­me me­dia. No­wo­cze­sna in­fra­struk­tu­ra Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gów Po­zna­ńskich sprzy­ja kom­for­to­wym spo­tka­niom z klien­ta­mi, part­ne­ra­mi bi­zne­so­wy­mi, oraz stwa­rza at­mos­fe­rę in­te­gra­cji ca­łe­go śro­do­wi­ska ryn­ku re­kla­my.

Kom­plet­na ofer­ta w dwóch sa­lo­nach

W tym ro­ku or­ga­ni­za­to­rzy zde­cy­do­wa­li się na odświe­że­nie for­mu­ły or­ga­ni­za­cyj­nej po­zna­ńskich tar­gów re­kla­mo­wych dzie­ląc ich eks­po­zy­cję na dwa sa­lo­ny te­ma­tycz­ne: Vi­su­al Expo sku­pia­jący wy­staw­ców sek­to­ra Di­gi­tal Si­gna­ge, P.O.S, pro­du­cen­tów ga­dże­tów i upo­min­ków oraz Di­gi­tal Prin­ting Expo, gdzie czo­ło­we fir­my po­ka­żą naj­now­sze roz­wi­ąza­nia tech­no­lo­gicz­ne de­dy­ko­wa­ne pro­fe­sjo­na­li­stom
z bra­nży dru­kar­skiej du­że­go i ma­łe­go for­ma­tu. Sa­lo­ny te or­ga­ni­zo­wa­ne są w za­stęp­stwie do­tych­cza­so­wych tar­gów Out­do­or Expo oraz Gift Expo.

- No­wa for­mu­ła tar­gów i po­sze­rze­nie te­ma­ty­ki to dzia­ła­nia, które w per­spek­ty­wie po­zwo­lą na or­ga­ni­za­cję naj­wi­ęk­sze­go wy­da­rze­nia o te­ma­ty­ce re­kla­mo­wej w Eu­ro­pie Środ­ko­wo­-Wschod­niej. Sa­lo­ny po­zwo­li­ły na od­po­wied­ni po­dział roz­sze­rzo­nej o no­we sek­to­ry eks­po­zy­cji, a ta­kże bar­dzo przej­rzy­sty prze­kaz pro­mo­cyj­ny im­pre­zy. W efek­cie spo­dzie­wa­my się zwi­ęk­sze­nia ilo­ści firm wy­staw­ców, a ta­kże wi­ęk­szej licz­by zwie­dza­jących – mówi Piotr Ka­mi­ński, dy­rek­tor tar­gów EURO – REKLAMA.

Wg pro­gnoz or­ga­ni­za­to­rów tar­gi re­kla­mo­we zaj­mą łącz­ną po­wierzch­nię 12 000 m2 i od­wie­dzi je po­nad 20 000 pro­fe­sjo­na­li­stów, a wśród nich będą oso­by de­cy­zyj­ne z firm dru­kar­skich, agen­cji re­kla­mo­wych
i PR, oso­by za­wo­do­wo zwi­ąza­ne z mar­ke­tin­giem, re­kla­mą i za­ku­pem me­di­ów w fir­mach, przed­sta­wi­cie­le do­mów me­dio­wych oraz wy­daw­nictw. Praw­dzi­wym ma­gne­sem dla zwie­dza­jących są no­wo­ści oraz pre­mie­ry ryn­ko­we wy­staw­ców, których w Po­zna­niu zo­ba­czy­my po­nad 100.

Cie­ka­wy pro­gram wy­da­rzeń

Zwie­dza­jący tar­gi pro­fe­sjo­na­li­ści, oprócz za­po­zna­nia się z cie­ka­wą i różno­rod­ną ofer­tą wy­staw­ców, ma­ją oka­zję uczest­ni­czyć w cie­ka­wym pro­gra­mie wy­da­rzeń, gdzie Tar­gi Po­zna­ńskie wraz ze swo­imi part­ne­ra­mi przy­go­to­wa­ły kon­fe­ren­cje oraz in­spi­ru­jące, po­ka­zo­we prze­strze­nie spe­cjal­ne. Sz­cze­gól­nie war­to od­wie­dzić Mia­stecz­ko Di­gi­tal Si­gna­ge, gdzie za­pre­zen­to­wa­ne zo­sta­ną naj­no­wo­cze­śniej­sze roz­wi­ąza­nia te­go ty­pu. Or­ga­ni­za­to­rzy po­le­ca­ją uwa­dze zwie­dza­jących za­in­te­re­so­wa­nych re­kla­mą P.O.S. prze­strzeń pre­zen­ta­cyj­ną fi­na­li­stów kon­kur­su Di­splay Su­per­star Pol­ska uka­zu­jącą dzi­siej­sze, naj­cie­kaw­sze po­my­sły ze świa­ta P.O.S. In­te­re­su­jąco za­po­wia­da­ją się ta­kże warsz­ta­ty „Co­lor Ma­nag­ment w prak­ty­ce” – szcze­gól­nie po­le­ca­ne prak­ty­kom z bra­nży dru­kar­skiej. Cie­ka­wym wy­da­rze­niem jest rów­nież se­mi­na­rium pt. „No­we obli­cza me­di­ów – In­ter­net i je­go aspek­ty we współcze­snym świe­cie”.

Za­re­je­struj się i od­bierz dar­mo­wy bi­let wstępu

Po­zna­ńskie tar­gi EURO – REKLAMA od­będą się w dniach od 10 do 12 mar­ca, w go­dzi­nach od 10.00–18.00 (w pi­ątek do 17.00). W tym sa­mym cza­sie na te­re­nie MTP od­będą się tar­gi Po­znań Me­dia Expo (www.me­dia­expo.pl) kie­ro­wa­ne do sze­ro­ko po­jętej bra­nży te­le­wi­zyj­nej. Na oby­dwa wy­da­rze­nia obo­wi­ązu­je ten sam bi­let wstępu, który mo­żna za­ku­pić na miej­scu lub za po­śred­nic­twem no­we­go, elek­tro­nicz­ne­go sys­te­mu re­je­stra­cji – na miej­scu lub przez In­ter­net na stro­nie www.mtp24.pl. Na oso­by, które za­re­je­stru­ją się w ser­wi­sie do dnia 28 lu­te­go włącz­nie cze­ka mi­ła nie­spo­dzian­ka w po­sta­ci dar­mo­wych bi­le­tów wstępu.

Po­znań – mia­sto przy­ja­zne bi­zne­so­wi

Te­go­rocz­na EURO – REKLAMA, wraz sa­lo­na­mi Vi­su­al Expo oraz Di­gi­tal Prin­ting Expo, jest miej­scem, które trze­ba ko­niecz­nie od­wie­dzić. Prze­ma­wia za tym obec­no­ść w Po­zna­niu wio­dących firm z bra­nży, cie­ka­we wy­da­rze­nia oraz prze­strze­nie po­ka­zo­we i rów­no­le­gle od­by­wa­jące się Tar­gi Te­le­wi­zyj­ne Po­znań Me­dia Expo. Po­znań – nie­for­mal­na, bi­zne­so­wa sto­li­ca Pol­ski, jest miej­scem wy­jąt­ko­wo do­stęp­nym pod względem ko­mu­ni­ka­cyj­nym. Bez­po­śred­nie sąsiedz­two dwor­ca PKP oraz nie­wiel­ka od­le­gło­ść do lot­ni­ska Ła­wi­ca są znacz­nym uła­twie­niem dla go­ści tar­go­wych pre­fe­ru­jących podróż ko­le­ją lub sa­mo­lo­tem. Zmo­to­ry­zo­wa­nym podróżnym or­ga­ni­za­to­rzy tar­gów po­le­ca­ją ko­rzy­sta­nie ze strze­żo­ne­go par­kin­gu MTP przy uli­cy Ma­tej­ki.

Mia­sto Po­znań za­pew­nia bo­ga­tą ba­zę ga­stro­no­micz­ną oraz noc­le­go­wą ho­te­li o zróżni­co­wa­nym stan­dar­dzie. Or­ga­ni­za­to­rzy szcze­gól­nie re­ko­men­du­ją ofer­tę znaj­du­jące­go się w cen­trum mia­sta ho­te­lu No­vo­tel, który w tym ro­ku jest ofi­cjal­nym part­ne­rem tar­gów EURO-REKLAMA.

Wi­ęcej in­for­ma­cji:

www.eu­ro­-re­kla­ma.pl

Gdzie i kie­dy?

Mi­ędzy­na­ro­do­we Tar­gi Ar­ty­ku­łów i Usług Re­kla­mo­wych EURO-REKLAMA Sa­lon Di­gi­tal Prin­ting Expo

Sa­lon Vi­su­al Expo

Tar­gi Te­le­wi­zyj­ne POZNAŃ MEDIA EXPO

10–12 mar­ca 2010, Po­znań

Mi­ędzy­na­ro­do­we Tar­gi Po­zna­ńskie

ul. Gło­gow­ska 14

We­jścia i punk­ty ka­so­we

Hol Wschod­ni – ul. Gło­gow­ska

We­jście północ­ne – ul. Bu­kow­ska

We­jście za­chod­nie – ul. Śnia­dec­kich

Wstęp na tar­gi

Bi­let jed­no­dnio­wy – bez re­je­stra­cji: 50 PLN

– dla za­re­je­stro­wa­nych: 20 PLN

– dla za­re­je­stro­wa­nych do 28 lu­te­go 2010 w ser­wi­sie www.mtp24.pl: bez­płat­ny

Bi­let na wszyst­kie dni – bez re­je­stra­cji: 100 PLN

– dla za­re­je­stro­wa­nych: 40 PLN

– dla za­re­je­stro­wa­nych do 28 lu­te­go 2010 w ser­wi­sie www.mtp24.pl: bez­płat­ny

Par­king

Mi­ędzy­na­ro­do­we Tar­gi Po­zna­ńskie sp. z o.o. ofe­ru­ją swo­im go­ściom 24 go­dzin­ny, strze­żo­ny par­king (850 miejsc par­kingowych) od­da­lo­ny o 350 me­trów od te­re­nów wy­sta­wo­wych. Par­king ob­słu­gu­je za­rów­no po­jaz­dy oso­bo­we, jak
i au­to­bu­sy. Na te­ren par­kin­gu mo­żna wje­chać bra­mą od uli­cy Ma­tej­ki.

Ce­ny:

3 PLN / godz. dla sa­mo­cho­dów oso­bo­wych i do­staw­czych

5 PLN / godz. dla sa­mo­cho­dów ci­ęża­ro­wych do 6 m i au­to­bu­sów

10 PLN / godz. dla po­jaz­dów wiel­ko­ga­ba­ry­to­wych

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji MTP

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści