Odbywające się w dniach 10-12 marca w Poznaniu Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA przyniosą wiele ciekawych informacji na temat kondycji branży reklamowej. Organizatorzy już teraz zapowiadają, że będzie to bardzo udane wydarzenie, a odświeżona formuła targów zapoczątkuje ich dynamiczny rozwój jeszcze w tym roku. Od kilku lat spotkania branży reklamowej w Poznaniu zajmują jedną z najważniejszych pozycji
w kalendarzu profesjonalistów związanych z sektorem out-of-home media. Nowoczesna infrastruktura Międzynarodowych Targów Poznańskich sprzyja komfortowym spotkaniom z klientami, partnerami biznesowymi, oraz stwarza atmosferę integracji całego środowiska rynku reklamy.
Kompletna oferta w dwóch salonach W tym roku organizatorzy zdecydowali się na odświeżenie formuły organizacyjnej poznańskich targów reklamowych dzieląc ich ekspozycję na dwa salony tematyczne: Visual Expo skupiający wystawców sektora Digital Signage, P.O.S, producentów gadżetów i upominków oraz Digital Printing Expo, gdzie czołowe firmy pokażą najnowsze rozwiązania technologiczne dedykowane profesjonalistom
z branży drukarskiej dużego i małego formatu. Salony te organizowane są w zastępstwie dotychczasowych targów Outdoor Expo oraz Gift Expo.
- Nowa formuła targów i poszerzenie tematyki to działania, które w perspektywie pozwolą na organizację największego wydarzenia o tematyce reklamowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Salony pozwoliły na odpowiedni podział rozszerzonej o nowe sektory ekspozycji, a także bardzo przejrzysty przekaz promocyjny imprezy. W efekcie spodziewamy się zwiększenia ilości firm wystawców, a także większej liczby zwiedzających – mówi Piotr Kamiński, dyrektor targów EURO – REKLAMA.
Wg prognoz organizatorów targi reklamowe zajmą łączną powierzchnię 12 000 m
2 i odwiedzi je ponad 20 000 profesjonalistów, a wśród nich będą osoby decyzyjne z firm drukarskich, agencji reklamowych
i PR, osoby zawodowo związane z marketingiem, reklamą i zakupem mediów w firmach, przedstawiciele domów mediowych oraz wydawnictw. Prawdziwym magnesem dla zwiedzających są nowości oraz premiery rynkowe wystawców, których w Poznaniu zobaczymy ponad 100.
Ciekawy program wydarzeń Zwiedzający targi profesjonaliści, oprócz zapoznania się z ciekawą i różnorodną ofertą wystawców, mają okazję uczestniczyć w ciekawym programie wydarzeń, gdzie Targi Poznańskie wraz ze swoimi partnerami przygotowały konferencje oraz inspirujące, pokazowe przestrzenie specjalne. Szczególnie warto odwiedzić Miasteczko Digital Signage, gdzie zaprezentowane zostaną najnowocześniejsze rozwiązania tego typu. Organizatorzy polecają uwadze zwiedzających zainteresowanych reklamą P.O.S. przestrzeń prezentacyjną finalistów konkursu Display Superstar Polska ukazującą dzisiejsze, najciekawsze pomysły ze świata P.O.S. Interesująco zapowiadają się także warsztaty „Color Managment w praktyce” – szczególnie polecane praktykom z branży drukarskiej. Ciekawym wydarzeniem jest również seminarium pt. „Nowe oblicza mediów – Internet i jego aspekty we współczesnym świecie”.
Zarejestruj się i odbierz darmowy bilet wstępu Poznańskie targi EURO – REKLAMA odbędą się w dniach od 10 do 12 marca, w godzinach od 10.00 – 18.00 (w piątek do 17.00). W tym samym czasie na terenie MTP odbędą się targi Poznań Media Expo (www.mediaexpo.pl) kierowane do szeroko pojętej branży telewizyjnej. Na obydwa wydarzenia obowiązuje ten sam bilet wstępu, który można zakupić na miejscu lub za pośrednictwem nowego, elektronicznego systemu rejestracji – na miejscu lub przez Internet na stronie
www.mtp24.pl. Na osoby, które zarejestrują się w serwisie do dnia 28 lutego włącznie czeka miła niespodzianka w postaci darmowych biletów wstępu.
Poznań – miasto przyjazne biznesowi Tegoroczna EURO – REKLAMA, wraz salonami Visual Expo oraz Digital Printing Expo, jest miejscem, które trzeba koniecznie odwiedzić. Przemawia za tym obecność w Poznaniu wiodących firm z branży, ciekawe wydarzenia oraz przestrzenie pokazowe i równolegle odbywające się Targi Telewizyjne Poznań Media Expo. Poznań – nieformalna, biznesowa stolica Polski, jest miejscem wyjątkowo dostępnym pod względem komunikacyjnym. Bezpośrednie sąsiedztwo dworca PKP oraz niewielka odległość do lotniska Ławica są znacznym ułatwieniem dla gości targowych preferujących podróż koleją lub samolotem. Zmotoryzowanym podróżnym organizatorzy targów polecają korzystanie ze strzeżonego parkingu MTP przy ulicy Matejki.
Miasto Poznań zapewnia bogatą bazę gastronomiczną oraz noclegową hoteli o zróżnicowanym standardzie. Organizatorzy szczególnie rekomendują ofertę znajdującego się w centrum miasta hotelu Novotel, który w tym roku jest oficjalnym partnerem targów EURO-REKLAMA.
Więcej informacji: www.euro-reklama.pl Gdzie i kiedy? Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA Salon Digital Printing Expo
Salon Visual Expo
Targi Telewizyjne POZNAŃ MEDIA EXPO 10-12 marca 2010, Poznań
Międzynarodowe Targi Poznańskie
ul. Głogowska 14
Wejścia i punkty kasowe Hol Wschodni - ul. Głogowska
Wejście północne - ul. Bukowska
Wejście zachodnie - ul. Śniadeckich
Wstęp na targi Bilet jednodniowy - bez rejestracji: 50 PLN
- dla zarejestrowanych: 20 PLN
- dla zarejestrowanych do 28 lutego 2010 w serwisie
www.mtp24.pl: bezpłatny
Bilet na wszystkie dni - bez rejestracji: 100 PLN
- dla zarejestrowanych: 40 PLN
- dla zarejestrowanych do 28 lutego 2010 w serwisie
www.mtp24.pl: bezpłatny
Parking Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. oferują swoim gościom 24 godzinny, strzeżony parking (850 miejsc parkingowych) oddalony o 350 metrów od terenów wystawowych. Parking obsługuje zarówno pojazdy osobowe, jak
i autobusy. Na teren parkingu można wjechać bramą od ulicy Matejki.
Ceny:
3 PLN / godz. dla samochodów osobowych i dostawczych
5 PLN / godz. dla samochodów ciężarowych do 6 m i autobusów
10 PLN / godz. dla pojazdów wielkogabarytowych
Na podstawie informacji MTP