GMC Software Technology na międzynarodowej konferencji i forum Xplor InternationalPoprzedni artykuł 

Firma GMC Software Technology zaznaczyła silnym akcentem swoją obecność podczas międzynarodowej konferencji i forum Xplor International, jakie odbywały się w dniach 17-19 marca w Tampa Bay na Florydzie. Wśród prelegentów spotkania znaleźli się jej liczni przedstawiciele, którzy wystąpili w ramach kilku sesji poświęconych takim zagadnieniom jak: model TransPromo, komunikacja wielokanałowa i wykorzystująca portale społecznościowe oraz poprawa współczynników zwrotu z inwestycji w działania marketingowe w oparciu o odpowiednie zarządzanie bazami danych. Co więcej, podczas uroczystego otwarcia konferencji firma GMC Software Technology została uhonorowana dwiema nagrodami w dorocznym konkursie Xplor International Awards, w kategoriach „Technologiczne wdrożenie roku” i „Najbardziej innowacyjne rozwiązanie roku”.

Silny akcent firma GMC Software Technology zaznaczyła już pierwszego dnia konferencji, kiedy to jej dyrektor generalny – Michael Bucka – wystąpił z referatem otwierającym sesję „TransPromo: ukryty skarb w komunikacji z klientem”. Przedstawił w nim aktualne dane na temat trendów i zastosowań druku transakcyjnego i personalizowanego w skali całego rynku europejskiego, przede wszystkim z uwzględnieniem branż bankowej i ubezpieczeniowej. Podczas sesji wskazywano m.in. na fakt, że – jak pokazują dotychczasowe doświadczenia – model TransPromo jest optymalnym rozwiązaniem pod względem generowanych przez niego oszczędności kosztów, co czyni go tytułowym „ukrytym skarbem” w komunikacji z klientami.
Kolejna sesja, w której wziął udział przedstawiciel GMC Software Technology, była poświęcona komunikacji wielokanałowej oraz wykorzystującej portale społecznościowe. Jej uczestnicy podkreślali, że – aby w efektywny sposób dotrzeć do swoich klientów – firmy muszą coraz poważniej brać pod uwagę nowe środki przekazu (generujące od 250 do 3000 wiadomości marketingowych dziennie), z powodzeniem wykorzystywane przez nowe pokolenia odbiorców, którzy charakteryzują się wyższymi wymaganiami i bardzo często korzystają z narzędzi online. W swoim wystąpieniu Scott Baker, wiceprezes ds. rozwoju biznesu GMC Software Technology, zgłębiał wyzwania stojące przed organizacjami w zakresie komunikacji opartej na konkretnych potrzebach klientów. Zaprezentował też aktualne trendy w dziedzinie komunikacji wielokanałowej i wykorzystującej portale społecznościowe. Drugi ze swoich referatów Scott Baker wygłosił podczas innej sesji, zatytułowanej „TransPromo: efektywny sposób na uzyskanie nowych przychodów”. Zaprezentował w nim sposoby na zredukowanie globalnych kosztów i wygenerowanie dodatkowych przychodów dzięki zastosowaniu kampanii marketingowych z wykorzystaniem modelu TransPromo.
Z dużym zainteresowaniem uczestników konferencji spotkała się także jej ostatnia sesja poświęcona sposobom na poprawę wskaźnika zwrotu z inwestycji (ROI) w oparciu o działania marketingowe wykorzystujące rozbudowane bazy danych i wysyłaną do klientów dokumentację. Prowadzący tę część spotkania Roger Gimbel, uznany ekspert branżowy, przedstawił słuchaczom przykładowe, udane wdrożenia modelu TransPromo przeprowadzone przez SynQ Solutions. Podczas sesji mówiono także o tym, w jaki sposób segmentacja baz danych, odpowiedni projekt dokumentu oraz zastosowanie adresów PURL mogą w pozytywny sposób wpłynąć na wskaźnik odpowiedzi z kampanii marketingowej wykorzystującej model TransPromo.

Firma GMC Software Technology, platynowy sponsor Xplor Document University, była też aktywnym uczestnikiem towarzyszącemu konferencji forum dostawców Xplor. Na jej stoisku demonstrowane były najnowsze rozwiązania GMC Software Technology w zakresie projektowania, zarządzania i realizacji opartych na personalizacji kampanii służących komunikacji z klientami.
Warto dodać, że podczas uroczystego otwarcia konferencji i forum Xplor International rozwiązania GMC już po raz kolejny zostały uhonorowane w dorocznym konkursie organizowanym przez tę istniejącą od 1981 roku organizację zrzeszającą producentów wyrobów i usług wykorzystujących personalizację. Firmę już po raz trzeci z rzędu nagrodzono w kategorii „Technologiczne wdrożenie roku”, zaś jeden z jej produktów – GMC PortalBuilder – zdobył tytuł „Najbardziej innowacyjnego rozwiązania roku”.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności