Kodak oczekuje, że dzięki zaoferowaniu usług bazujących na bogatej wiedzy rynkowej firmy i jej doświadczeniach w zakresie technicznym i technologicznym, klienci będą mogli uzyskać znaczące wsparcie niezależnie od tego, czy planują przekształcenie swojego biznesu z typowej drukarni w przedsiębiorstwo marketingowe czy też poszukują nowych sposobów na powiększenie swojej bazy klientów oraz uzyskanie wyższych przychodów. W ramach Print Practice Consultancy, firma Kodak zamierza analizować oczekiwania i aktualne projekty swoich klientów w celu stworzenia zoptymalizowanego rozwiązania, które pozwoli im osiągnąć wyznaczone cele biznesowe.
Jednym z najważniejszych elementów procesu doradczego jest poświęcenie odpowiedniej ilości czasu na poznanie słabych i mocnych stron naszych klientów – mówi Jon Bracken, dyrektor generalny działu Unified Workflow Solutions w firmie Kodak. – Już od dłuższego czasu wielu z nich wskazywało, że oczekują od nas czegoś więcej, niże tylko gotowych produktów. My zaś posiadamy zdolność dostarczania rozwiązań znajdujących się nie tylko w naszym niezwykle szerokim portfolio, ale też wykorzystywania ich oczekiwań w celu rozwijania dedykowanych rozwiązań dokładnie odpowiadających na te potrzeby. Zdajemy sobie sprawę, że każdy przypadek należy traktować oddzielni, i zapewniamy, że zrobimy wszystko, by każde rozwiązanie było indywidualnie dopasowane oraz zapewniało naszym klientom możliwość świadczenia usług o wysokiej jakości, a także uzyskania wysokiego poziomu zwrotu z inwestycji.
W ramach działań podejmowanych z myślą o stworzeniu dedykowanego rozwiązania znajdzie się dogłębna analiza kluczowych rynków, na których działa drukarnia, stosowanych przez nią procesów, a także potencjału technologicznego. W fazie finalnej będą brane pod uwagę już istniejące zasoby, jak też dodatkowe elementy mogące usprawnić obecny w danej drukarni system workflow, stworzyć nowe możliwości biznesowe i spozycjonować firmę z myślą o przyszłych wzrostach.
Obserwujemy niezwykle duże zapotrzebowanie na te nowe usługi, dlatego w ramach struktur Kodaka powstał rozbudowany zespół doradczy, którego członkowie będą w stanie wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zarówno w zakresie przekształcania ich biznesu jak też tworzenia unikalnych, zindywidualizowanych rozwiązań – dodaje Chris Ries, konsultant zarządzający w dziale Print Practice firmy Kodak.