Jak pokazuje niedawne badanie przeprowadzone przez profesora Franka Romano, usługi W2P szybko stają się obowiązkową pozycją w ofercie najlepszych w swojej klasie działów CRD. Wyniki badania, opublikowane w raporcie pt. „Reprografia korporacyjna: trendy i możliwości” pokazują, że poziom zadowolenia użytkowników był o 25% wyższy w firmach, które były obecne online w postaci „sklepu” internetowego. Stwierdzono także, że wdrożenie technologii W2P znacząco ogranicza liczbę błędów. Pomimo tych zalet, wiele firm nie poczyniło jeszcze żadnych inwestycji w tym zakresie.
Warsztaty Web-to-Print dla działów CRD koncentrują się na korzyściach, jakie jednostki te zyskują dzięki inwestycjom w rozwiązania W2P, na czynnikach, które trzeba wziąć pod uwagę przy zakupie systemu, a także na metodach wykorzystania platform W2P w celu zmaksymalizowania wydajności. Moduł ma postać jednodniowych warsztatów, prowadzonych przez niezależnych specjalistów, zarówno w lokalnych biurach firmy Canon, jak i poza nimi.
„Nowy warsztat W2P dla działów CRD pokazuje, że Canon z zaangażowaniem dąży do poprawy wyników biznesowych swoich klientów, oferując szereg usług, które wspierają naszą gamę profesjonalnych rozwiązań druku. W trakcie zajęć wchodzących w skład tego modułu wyjaśniamy znaczenie W2P i korzyści, jakie technologia ta może przynieść działom CRD. Niezależni eksperci udzielą wskazówek i specjalistycznych porad klientom zainteresowanym rolą, jaką technologia W2P może odegrać w ich działalności. Wyjaśnią także, jak zmaksymalizować zwrot z inwestycji i jakich pułapek unikać” – powiedział Chas Blanchard, dyrektor ds. marketingu w Canon Europe.
W celu uzyskania dodatkowych informacji należy skontaktować się z lokalnym przedstawicielem firmy Canon.