Agenda dwudniowego spotkania, jakie dla swoich klientów przygotowała firma Kodak Polska, pozostaje bez zmian i obfitować będzie w wiele ciekawych wystąpień, które poprowadzą specjaliści z zespołu Kodak Polska oraz zaproszeni goście – specjaliści z obszaru wspierania biznesu u użytkowników rozwiązań Kodaka.
Pierwszy dzień rozpocznie wystąpienie poświęcone analizie znajomości potrzeb klientów drukarń, które poprowadzą Guillaume Riottot, Digital Business Development Manager z firmy Kodak i Swapan Chaudhuri, Dyrektor Zarządzający Kodak Polska. Następnie ci sami prelegenci spróbują zastanowić się wspólnie z uczestnikami seminarium, czy w efektywny sposób wykorzystują oni potencjał Internetu dla zwiększenia przewagi konkurencyjnej swoich firm i zaprezentują sposoby na to, jak można uzyskać najbardziej optymalne wyniki w tym zakresie. Kolejna część seminarium poświęcona będzie rozwiązaniom typu TransPromo i temu jak przekształcić koszty druku transakcyjnego w dochodową strategię marketingową.
O wysokowydajnym druku atramentowym oraz druku offsetowym i możliwościach wykorzystania ich do różnych zleceń opowie Jolanta Michalczyk, Regionalny Menedżer Sprzedaży w Kodak Polska. Ostatnia część pierwszego dnia seminarium poświęcona będzie technologii Kodak NexPress SE i drukowi wysokoprzetworzonych aplikacji, które mogą okazać się szansą na konkurencyjnym rynku zleceń. Poprowadzi ją Sławomir Iwanowski - Regionalny Menedżer Sprzedaży Kodak Polska.
Drugi dzień seminarium rozpocznie wystąpienie Tomasza Gogacza (Digital Solutions Consultant w firmie Kodak Polska) zatytułowane „Kodak Storefront i Kodak InSite – blisko Twoich klientów”, kolejnym będzie prezentacja wybranych business case Manfreda Dreissingera (IPS Sales Director IC Kodak), a całość zakończy podsumowanie Swapana Chaudhuri.
Wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami druku cyfrowego, które znajdują się w naszej ofercie – zarówno tych, którzy wybierają się na targi Ipex, jak i tych, którzy nie odwiedzą tej imprezy – serdecznie zapraszamy do Mikołajek. Mamy nadzieję, że bogaty plan naszej konferencji pozwoli przybliżyć naszą ofertę uczestnikom tego spotkania – mówi Anna Kaźmierczak z firmy Kodak Polska.
Atrakcją towarzyszącą merytorycznej części spotkania będzie uroczysta kolacja oraz występ Kabaretu Moralnego Niepokoju w wieczornej części pierwszego dnia seminarium.
Uczestnictwo w seminarium jest bezpłatne. Uczestnik pokrywa wyłącznie koszt noclegu, który wynosi 260 zł dla pokoju dwuosobowego i 360 zł dla pokoju jednoosobowego.
W celu potwierdzenia uczestnictwa, chęci skorzystania z zakwaterowania w hotelu lub ewentualnego transportu należy przesłać informację do dnia 21 kwietnia na adres e-mail: Magdalena.Bielecka@kodak.com lub skontaktować się telefonicznie: 22 430 69 95, 603 923862.