Kodak Polska - seminarium przed targami Ipex 2010 (nowy termin)Poprzedni artykuł 

Spotkanie z klientami oraz wszystkimi osobami zainteresowanymi rozwiązaniami tego dostawcy z zakresu druku cyfrowego przed targami Ipex, jakie zostało wcześniej zaplanowane na 14-15 kwietnia br., zostało – z racji żałoby narodowej w naszym kraju - przesunięte i odbywać się będzie w dniach 28-29 kwietnia w hotelu Gołębiewski w Mikołajkach. Ma ono na celu nie tylko przybliżyć jego uczestnikom ofertę Kodaka z zakresu rozwiązań do druku cyfrowego, ale również jego innowacyjnych zastosowań, najnowszych aplikacji oraz funkcjonowania firm branży poligraficznej na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Organizowane jest przed targami Ipex, gdzie Kodak zaprezentuje szereg rozwiązań na swoim stoisku numer E320 w pawilonie 9.

Agenda dwudniowego spotkania, jakie dla swoich klientów przygotowała firma Kodak Polska, pozostaje bez zmian i obfitować będzie w wiele ciekawych wystąpień, które poprowadzą specjaliści z zespołu Kodak Polska oraz zaproszeni goście – specjaliści z obszaru wspierania biznesu u użytkowników rozwiązań Kodaka.

Pierwszy dzień rozpocznie wystąpienie poświęcone analizie znajomości potrzeb klientów drukarń, które poprowadzą Guillaume Riottot, Digital Business Development Manager z firmy Kodak i Swapan Chaudhuri, Dyrektor Zarządzający Kodak Polska. Następnie ci sami prelegenci spróbują zastanowić się wspólnie z uczestnikami seminarium, czy w efektywny sposób wykorzystują oni potencjał Internetu dla zwiększenia przewagi konkurencyjnej swoich firm i zaprezentują sposoby na to, jak można uzyskać najbardziej optymalne wyniki w tym zakresie. Kolejna część seminarium poświęcona będzie rozwiązaniom typu TransPromo i temu jak przekształcić koszty druku transakcyjnego w dochodową strategię marketingową.

O wysokowydajnym druku atramentowym oraz druku offsetowym i możliwościach wykorzystania ich do różnych zleceń opowie Jolanta Michalczyk, Regionalny Menedżer Sprzedaży w Kodak Polska. Ostatnia część pierwszego dnia seminarium poświęcona będzie technologii Kodak NexPress SE i drukowi wysokoprzetworzonych aplikacji, które mogą okazać się szansą na konkurencyjnym rynku zleceń. Poprowadzi ją Sławomir Iwanowski - Regionalny Menedżer Sprzedaży Kodak Polska.

R E K L A M A
Drugi dzień seminarium rozpocznie wystąpienie Tomasza Gogacza (Digital Solutions Consultant w firmie Kodak Polska) zatytułowane „Kodak Storefront i Kodak InSite – blisko Twoich klientów”, kolejnym będzie prezentacja wybranych business case Manfreda Dreissingera (IPS Sales Director IC Kodak), a całość zakończy podsumowanie Swapana Chaudhuri.

Wszystkich zainteresowanych rozwiązaniami druku cyfrowego, które znajdują się w naszej ofercie – zarówno tych, którzy wybierają się na targi Ipex, jak i tych, którzy nie odwiedzą tej imprezy – serdecznie zapraszamy do Mikołajek. Mamy nadzieję, że bogaty plan naszej konferencji pozwoli przybliżyć naszą ofertę uczestnikom tego spotkania – mówi Anna Kaźmierczak z firmy Kodak Polska.

Atrakcją towarzyszącą merytorycznej części spotkania będzie uroczysta kolacja oraz występ Kabaretu Moralnego Niepokoju w wieczornej części pierwszego dnia seminarium.

Uczestnictwo w seminarium jest bezpłatne. Uczestnik pokrywa wyłącznie koszt noclegu, który wynosi 260 zł dla pokoju dwuosobowego i 360 zł dla pokoju jednoosobowego.

W celu potwierdzenia uczestnictwa, chęci skorzystania z zakwaterowania w hotelu lub ewentualnego transportu należy przesłać informację do dnia 21 kwietnia na adres e-mail: Magdalena.Bielecka@kodak.com lub skontaktować się telefonicznie: 22 430 69 95, 603 923862.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności