GMC PortalBuilder nagrodzony na targach On Demand 2010Poprzedni artykuł 

Firma GMC Software Technology poinformowała, że podczas niedawno odbywających się targów i konferencji On Demand jeden z jej najnowszych programów – GMC PortalBuilder – zdobył nagrodę „Best of Show Honorable Mention” w kategorii rozwiązań Web-to-Print. PortalBuilder został doceniony przede wszystkim za funkcje upraszczania procesów i łatwego wdrożenia opartych na przeglądarce internetowej, oszczędzających czas aplikacji typu storefront, przeznaczonych do tworzenia, zamawiania, zarządzania i drukowania personalizowanych dokumentów oraz prowadzenia zintegrowanych, opartych na personalizacji wielokanałowych kampanii promocyjnych. Program ten – podobnie jak inne rozwiązania GMC Software Technology – będzie prezentowany na stoisku tej firmy (nr C221 w pawilonie 11) podczas majowych targów Ipex 2010 w Birmingham, jak również w czasie konferencji InterACT! organizowanej w połowie sierpnia w Chicago.

Partnerem nagród wręczanych podczas wystawy i konferencji On Demand, odbywających się w dniach 20-22 kwietnia w Filadelfii, była firma InfoTrends, specjalizująca się w badaniach rynkowych i usługach konsultingowych prowadzonych z myślą o przedsiębiorstwach z szeroko rozumianej branży obrazowania cyfrowego i rozwiązań przeznaczonych do produkcji dokumentów. On Demand to – jak zapewnia organizator – największe na świecie wydarzenie o charakterze targowo-konferencyjnym, dedykowane dla dostawców i użytkowników technologii umożliwiających personalizację, zarządzanie, drukowanie i dostarczanie treści przy zastosowaniu druku cyfrowego i zautomatyzowanych systemów produkcyjnych.
Rok 2010 zaczyna być prawdziwym pasmem sukcesów zarówno dla GMC Software Technology jak i dla naszego programu PortalBuilder – mówi René Müller, prezes firmy GMC Software Technology. – Oprócz trzech nagród, zdobytych przez to rozwiązanie w ostatnich czterech miesiącach, PortalBuilder jest sukcesywnie wdrażany w coraz większej liczbie przedsiębiorstw z różnych stron świata.
GMC PortalBuilder – program wprowadzony na rynek we wrześniu 2009 roku – pozwala przedsiębiorstwom marketingowym, dostawcom usług poligraficznych i innym instytucjom na uproszczenie procesów i łatwe wdrożenie opartych na przeglądarce internetowej, oszczędzających czas aplikacji typu storefront. Są one przeznaczone do tworzenia, zamawiania, zarządzania i drukowania personalizowanych dokumentów oraz prowadzenia zintegrowanych, opartych na personalizacji wielokanałowych kampanii promocyjnych. Przedsiębiorstwa korzystające z programu PortalBuilder uzyskują większą elastyczność i szybsze rezultaty działania, m.in. za sprawą łatwiejszego dostępu do wszystkich zmiennych elementów, jakich potrzebują. Użytkownicy korzystają też z funkcji centralnego zarządzania marką i przesyłania wiadomości, jak również kontroli kosztów zapewnianej przez zdecentralizowane tworzenie, wprowadzanie zamówień i obsługę danych wyjściowych. PortalBuilder pozwala też na rozbudowę biznesu, umożliwiając drukarniom obsługę dużych nakładów dedykowanych do produkcji cyfrowej, a firmom marketingowym – wydajne zarządzanie wydatkami ponoszonymi w związku z zamawianymi usługami poligraficznymi.
Przyznane przez nas nagrody trafiają do firm wprowadzających na rynek rozwiązania charakteryzujące się wyjątkowym poziomem innowacyjności i wpływające na obraz całej branży druku cyfrowego – mówi Jeff Hayes, prezes firmy InfoTrends. – GMC Software Technology to jeden z liderów na tym rynku, dlatego tym bardziej jest nam miło uhonorować rozwiązanie właśnie tej firmy.

GMC PortalBulilder na konferencji InterACT!
Poza majowymi targami Ipex 2010, z zaletami programu GMC PortalBuilder – jak też innych rozwiązań GMC Software Technology – będzie można zapoznać się podczas konferencji InterACT! organizowanej w dniach 10-11 sierpnia w Chicago przez firmy InfoTrends i NAPCO (North American Publishing Company). InterACT! to forum edukacyjne skierowane do specjalistów ds. marketingu, właścicieli marek i dostawców usług poligraficznych i marketingowych, poświęcone strategiom i działaniom w zakresie marketingu bezpośredniego opartego na technologiach typu crossmedia. Podczas dwudniowego spotkania jego uczestnicy zapoznają się z najnowszymi rozwiązaniami umożliwiającymi integrację procesów drukowania, usług online, telefonii komórkowej i portali społecznościowych oraz tworzenie interaktywnych kampanii marketingowych wspierających codzienne działania biznesowe.
Tworzenie właściwych relacji z klientami powinno być naszym najważniejszym priorytetem w działalności biznesowej i kluczem do zbudowania solidnych związków z nimi, opierających się na ich potrzebach. Tego typu działania nie muszą być ani trudne ani drogie, a z pewnością pozwolą na wyróżnienie się na tle konkurencji – mówi Bill Parker, szef marketingu w firmie GMC Software Technology. – Naszą misją jest umożliwianie firmom wydajniejszej komunikacji, docieranie z przekazem do szerszego grona odbiorców w sposób, który bardziej odpowiada ich potrzebom i zapewnia właściwy poziom zyskowności. Będzie nam bardzo miło móc zaprezentować nasze rozwiązania w tym zakresie wszystkim uczestnikom konferencji InterACT!
Firma GMC Software Technology jest Platynowym Sponsorem tego wydarzenia.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności