Stora Enso Polska wśród sponsorów konkursu Art of PackagingPoprzedni artykuł 

Piotr Kuzebski, dyrektor zarządzający Stora Enso Polska (z lewej) wręcza nagrodę w kategorii "Opakowanie premium wykonane z papieru i kartonu" Dariuszowi Kulpace, właścicielowi firmy Bacara
Piotr Kuzebski, dyrektor zarządzający Stora Enso Polska (z lewej) wręcza nagrodę w kategorii "Opakowanie premium wykonane z papieru i kartonu" Dariuszowi Kulpace, właścicielowi firmy Bacara
Firma Stora Enso Polska znalazła się wśród sponsorów głównych konkursu Art of Packaging organizowanego przez redakcję magazynu „Packaging Polska”. Jednocześnie była też partnerem jednej z kategorii dedykowanych – „Opakowanie premium” – w ramach której uhonorowano najlepsze, zdaniem jury konkursowego, opakowanie luksusowe wykonane z papieru/kartonu.

Doroczny konkurs Art of Packaging odbywał się już po raz czwarty. Jego celem jest – jak zakładają organizatorzy – promocja projektów niesztampowych pod względem designu, uciekających od tradycyjnego komunikatu z konsumentem, wykorzystujących nowe technologie i oferujących wysoki poziom estetyki. W tym roku spośród projektów, zgłaszanych w dwóch edycjach – Debiuty i Professional – jury konkursowe nagrodziło najlepsze opakowanie roku dla dowolnego produktu. Poza tym wyróżniono wyroby zgłaszane w kilku kategoriach dedykowanych, wśród nich w kategorii „Opakowanie premium wykonane z papieru i kartonu”, której partnerem była firma Stora Enso Polska. Uroczyste rozstrzygnięcie konkursu, połączone z wręczeniem nagród, odbyło się 22 marca w Teatrze Polskim w Poznaniu.

W kategorii, której patronowała firma Stora Enso Polska, wyróżnione zostało opakowanie „Bomboniera z herbatami artystycznymi” zgłoszone przez producenta – firmę Bacara – i zaprojektowane przez Studio Gravite. Nagrodę z rąk Piotra Kuzebskiego dyrektora zarządzającego Stora Enso Polska, pełniącego też od niedawna funkcję dyrektora ds. sprzedaży kartonów i produktów opakowaniowych Stora Enso w regionie Europy Środkowo-Wschodniej odebrał Dariusz Kulpaka, właściciel firmy Bacara.
Było nam niezmiernie miło dołączyć do grona licznych firm i instytucji wspierających Art of Packaging prestiżowy konkurs na najlepsze opakowanie, promujący nietuzinkowe projekty i pomysły – mówi Piotr Kuzebski. – Działalność naszej firmy jest bliska jego idei – Stora Enso od wielu już lat sukcesywnie wprowadza na rynek niestandardowe, innowacyjne rozwiązania w zakresie opakowań wykonanych m.in. z produkowanych przez nasz koncern kartonów, z którymi nieodzownie wiąże się przyszłość tego segmentu rynkowego. Jest to szczególnie istotne dziś, gdy wśród klientów rośnie świadomość ekologiczna, a my możemy sprostać ich potrzebom oferując kartony w 100% wyprodukowane z surowca odnawialnego, jakim są włókna drzewne. Cieszymy się, że wspierając takie inicjatywy jak konkurs Art of Packaging, możemy przyczynić się do dalszego rozwoju tego segmentu pod względem kreatywności i pomysłowości, nie zapominając jednocześnie o tak ważnych kwestiach jak ekonomiczna i przyjazna dla środowiska produkcja.

Warto podkreślić, że w ofercie Stora Enso znajduje się szerokie portfolio kartonów znajdujących zastosowanie przy produkcji różnego rodzaju opakowań, m.in. do żywności, kosmetyków, farmaceutyków, konfekcji oraz dóbr luksusowych.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności