Firma GMC Software Technology poinformowała, że dzięki wdrożeniu rozwiązania GMC Storefront Solution jeden z jego użytkowników – Advanced Direct (ADI) – już niebawem uzyska roczne oszczędności na wysyłce pocztowej rzędu setek tysięcy dolarów, przy czym kwota ta dotyczy zaledwie jednego zleceniodawcy tego przedsiębiorstwa. Advanced Direct jest pionierem w zakresie zastosowania oprogramowania typu storefront stworzonego przez GMC Software Technology – pierwszą licencję na to rozwiązanie amerykańska firma zakupiła tuż po jego wprowadzeniu na rynek podczas targów Print’09. Advanced Direct oferuje kompleksowe usługi w zakresie marketingu bezpośredniego i wysyłki materiałów w imieniu klienta. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Greensboro w Karolinie Północnej, zaś biura sprzedaży i marketingu – w Raleigh w tym samym stanie oraz w Atlancie w stanie Georgia. Zakłady produkcyjne Advanced Direct są także zlokalizowane w Greensboro, gdzie mieści się jednocześnie jedno z 21 centrów mailingowych działających na obszarze USA. Fakt ten oznacza znaczącą przewagę konkurencyjną ADI w kontekście prowadzonych przez nią działań w zakresie marketingu bezpośredniego i mailingu. Będąc jednym z największych ośrodków logistycznych we wschodnich Stanach Zjednoczonych, Greensboro Bulk Mail Center służy też jako południowo-wschodnia siedziba poczty amerykańskiej – USPS.
Obecnie obsługujemy klienta, który posiada ponad 1000 lokalizacji i rocznie zleca nam wysyłkę 9 mln egzemplarzy – to właśnie on jest szczególnie zainteresowany wdrożeniem przez nas oprogramowania GMC Storefront Solution – mówi Doug Dula, dyrektor ds. technologii Advanced Direct. –
W rezultacie, nawet biorąc pod uwagę najwyższe stawki opłaty pocztowej, szacujemy jego potencjalne oszczędności w wysyłce na blisko 700 tys. USD rocznie, utrzymując w pełni korporacyjne standardy i zgodność jego działań z przepisami państwowymi. GMC Storefront Solution upraszcza proces zarządzania drukiem dokumentów i pozwala przedsiębiorstwom marketingowym, dostawcom usług poligraficznych i innym instytucjom na wdrożenie wydajnych, opartych na przeglądarce internetowej aplikacji typu
storefront, przeznaczonych do tworzenia, zamawiania, zarządzania i drukowania personalizowanych dokumentów oraz prowadzenia zintegrowanych, opartych na personalizacji wielokanałowych kampanii promocyjnych. Korzystające z nich firmy uzyskują wyższą elastyczność i szybsze rezultaty swoich działań poprzez łatwiejszy dostęp do wszystkich zmiennych danych niezbędnych do stworzenia dokumentów o różnym stopniu skomplikowania: od zwykłych wizytówek, skończywszy na kompleksowych, regionalnych kampaniach marketingowych zgodnych z wytycznymi korporacyjnymi i spełniających założenia dotyczące marki produktu. Wiele korzyści przynosi też zapewniana przez rozwiązanie GMC Storefront Solution pełna kontrola kosztów i zdecentralizowany proces tworzenia, wprowadzania zlecenia i druku. Oprogramowanie to jest postrzegane jako bardzo pomocne w wielu działaniach biznesowych, umożliwiając dostawcom usług poligraficznych wydajne sterowanie cyfrową produkcją, a zleceniodawcom tego rodzaju usług – skuteczne zarządzanie wydatkami na druk.
Advanced Direct to nasz pierwszy użytkownik w USA realizujący bieżącą produkcję poligraficzną z zastosowaniem GMC Storefront Solution – mówi Michael Watts, prezes północnoamerykańskiego oddziału GMC Software Technology. –
Co bardzo ważne, kierownictwo tej firmy zrozumiało strategiczne znaczenie posiadania rozwiązania, dzięki któremu można zaoferować o wiele więcej niż przy standardowym programie typu Web-to-Print. Dotyczy to przede wszystkim tych klientów ADI, którzy decydują się na wdrożenie własnych „inteligentnych” działań w zakresie obsługi mailingowej, pozwalających na znaczącą redukcję kosztów wysyłki pocztowej i innych wydatków z nią związanych. Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com