GMC Software Technology uruchamia portal społecznościowy dla swoich klientówPoprzedni artykuł 

Firma GMC Software Technology poinformowała o uruchomieniu portalu społecznościowego skierowanego do rosnącego grona użytkowników jej rozwiązań z ponad 40 krajów całego świata. Po zarejestrowaniu się na stronie community.gmc.net każdy z nich staje się członkiem społeczności GMC User Community, będącej integralną częścią strategii firmy zakładającej aktywną obecność na rozwijającym się rynku internetowych portali społecznościowych. Zdaniem GMC Software Technology portal User Community oznacza nowe możliwości dla obu stron w zakresie interaktywnej komunikacji i współpracy z klientami.

Zaprojektowany z myślą o usprawnieniu wzajemnej komunikacji między klientami firmy, zapewnieniu aspektów edukacyjnych, dzieleniu się wiedzą i nowymi pomysłami na biznes, nowy portal GMC Software Technology oferuje szereg interesujących funkcji: panel dyskusyjny umożliwiający rozmowy typu „peer to peer”, dostęp do globalnego wsparcia dla użytkowników rozwiązań GMC, dostęp do wyników badań i „porad tygodnia”, blog zawierający posty przedstawicieli GMC Software Technology i porady w zakresie wsparcia dla klientów, regularne komunikaty ze strony firmy oraz plan imprez i wydarzeń branżowych z udziałem GMC Software Technology.

GMC Community to nasz sposób na zebranie w jednym miejscu klientów GMC Software Technology ze wszystkich zakątków świata – mówi Bill Parker, szef marketingu w firmie GMC Software Technology. – Dzięki niemu zapewnimy im bieżący dostęp do najświeższych informacji o naszej firmie, przekażemy know-how naszych ekspertów, użyteczne materiały o naszych rozwiązaniach. Portal ma także służyć jako narzędzie do wymiany poglądów, zadawania pytań, zapoznania się z opiniami innych osób oraz uzyskania wsparcia w bardzo szerokim zakresie.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności