Zaprojektowany z myślą o usprawnieniu wzajemnej komunikacji między klientami firmy, zapewnieniu aspektów edukacyjnych, dzieleniu się wiedzą i nowymi pomysłami na biznes, nowy portal GMC Software Technology oferuje szereg interesujących funkcji: panel dyskusyjny umożliwiający rozmowy typu „peer to peer”, dostęp do globalnego wsparcia dla użytkowników rozwiązań GMC, dostęp do wyników badań i „porad tygodnia”, blog zawierający posty przedstawicieli GMC Software Technology i porady w zakresie wsparcia dla klientów, regularne komunikaty ze strony firmy oraz plan imprez i wydarzeń branżowych z udziałem GMC Software Technology.
GMC Community to nasz sposób na zebranie w jednym miejscu klientów GMC Software Technology ze wszystkich zakątków świata – mówi Bill Parker, szef marketingu w firmie GMC Software Technology. – Dzięki niemu zapewnimy im bieżący dostęp do najświeższych informacji o naszej firmie, przekażemy know-how naszych ekspertów, użyteczne materiały o naszych rozwiązaniach. Portal ma także służyć jako narzędzie do wymiany poglądów, zadawania pytań, zapoznania się z opiniami innych osób oraz uzyskania wsparcia w bardzo szerokim zakresie.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com