GMC Software Technology, firma znana – także wśród polskich drukarń – głównie z zaawansowanych rozwiązań w zakresie personalizacji druku, będzie na poznańskich targach obecna z własnym stoiskiem po raz pierwszy. Taka forma udziału w najważniejszej imprezie branży poligraficznej w Polsce świadczy o naszym zaangażowaniu w tym segmencie – podkreśla Paweł Walczak, Business Development Consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – Podczas targów w Poznaniu chcemy promować rozwiązana dedykowane przede wszystkim na rynek poligraficzny, które jednak znajdują coraz większą popularność także wśród odbiorców z sektora korporacyjnego czy też firm zajmujących się realizacją masowej wysyłki druków. Dlatego liczymy na odwiedziny zarówno ze strony przedstawicieli drukarń, jak też innych przedsiębiorstw zainteresowanych usprawnieniem swoich procesów drukowania oraz wydajnego wykorzystania narzędzi do personalizacji.
Przedstawiciele polskiego oddziału GMC Software Technology zapowiadają indywidualne prezentacje rozwiązań firmy przez wszystkie dni targowe. Jednym z produktów, na których ma się szczególnie koncentrować uwaga zwiedzających jest PrintNet – rozbudowane oprogramowanie do personalizacji z powodzeniem stosowane w wielu firmach zajmujących się kompleksową obsługą korespondencji masowej, korporacjach na co dzień drukujących tysiące dokumentów, czy też zakładach poligraficznych, które przy kampaniach reklamowych, realizowanych dla swoich klientów wykorzystują narzędzia do druku z danymi zmiennymi. Program ten otrzymał w ostatnich latach liczne wyróżnienia branżowe, m.in. nagrody stowarzyszenia European Digital Press Association (dla „Najlepszego specjalistycznego oprogramowania roku”) i organizacji Xplor International zrzeszającej producentów wyrobów i usług wykorzystujących personalizację.
Drugi produkt, na który będzie kładziony duży akcent podczas targowych prezentacji, to GMC PortalBuilder – bazujące na systemie PrintNet rozwiązanie typu Web-to-Print. Pozwala ono na uproszczenie procesów i łatwe wdrażanie opartych na przeglądarce internetowej aplikacji typu storefront, przeznaczonych do przetwarzania dokumentów personalizowanych oraz umożliwia prowadzenie zintegrowanych, personalizowanych i wielokanałowych kampanii promocyjnych. Program ten również otrzymał w ostatnim czasie liczne nagrody i wyróżnienia, m.in. podczas ubiegłorocznej konferencji Xplor („Najbardziej innowacyjne rozwiązanie roku”), targów On Demand Show („Best of Show Honorable Mention” w kategorii Web-to-Print) i w konkursie European Digital Press Association („Najlepszy program typu Web-to-Print roku 2010”).
Mamy nadzieję, że oba te rozwiązania, jak też inne propozycje z naszej oferty, spotkają się z zainteresowaniem osób odwiedzających targi Poligrafia i nasze stoisko – dodaje Krzysztof Turowski, Pre-Sales & Software Consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – Programy GMC są z powodzeniem wdrażane także w polskich przedsiębiorstwach i liczymy na to, że po poznańskich targach liczba ich odbiorców wzrośnie. Już dziś zatem zachęcamy do kontaktu z nami i do umawiania indywidualnych prezentacji podczas kwietniowych targów.